Gå til innhold

Problemer med å få orgasme på grunn av min første sex partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex med en fyr mange år siden når jeg var seksuelt uerfaren og visste ingenting. 

Jeg ønsket hele tiden at han skulle tilfredstillende meg også og ikke kun seg selv. Men tanken på å stikke meg gjorde han visst kvalm, så han sa han kom til å spy. Mitt bilde på hva sex er ble snudd ganske oppnådd i min første erfaring jeg skjønte ikke sex var ment til å være godt før jeg kom til neste sexpartner.

Etter jeg fikk nye seksuelle partnere, som liker å gi dama orgasme, bryr seg om hvordan jeg har det i senga, er drt litt av et prosjekt å få meg til å komme. Fyren trenger sterk tunge og masse tålmodighet. Greia er at jeg har dette i bakhodet hele tiden, spesielt med nye partnere. Det blir psykologisk tenker først på om vedkommende også blir kvalm, selv om det er ingen tegn til det. Senere syns jeg synd på han fordi det tar så lang tid og denne følelsen gjør at jeg tenker orgasme prosjektet er best å avbryte. 

Jeg er nær på å komme over lang tid, så må jeg bare si at kanskje det ikke går nu. Kanskje neste gang. 

Hvordan kan jeg hjelpe meg selv her? Komme over disse to problemer, som står i veien for min orgasme? 

Anonymkode: d0520...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg vekk orgasmepress. Fokuser på å nyte hverandre. Det er ikke eksamen i å ha sex. Pust, senk skuldrene. Dere skal ha det fint og deilig. Orgasme er bare en bonus. Stresser du og hodet ikke er med så kommer ingen orgasme. Legg vekk den tanken, snakk med partneren. Bli trygg og føl på hvordan dere liker å være gode mot hverandre. 

Anonymkode: 530f4...40c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Legg vekk orgasmepress. Fokuser på å nyte hverandre. Det er ikke eksamen i å ha sex. Pust, senk skuldrene. Dere skal ha det fint og deilig. Orgasme er bare en bonus. Stresser du og hodet ikke er med så kommer ingen orgasme. Legg vekk den tanken, snakk med partneren. Bli trygg og føl på hvordan dere liker å være gode mot hverandre. 

Anonymkode: 530f4...40c

Ja, problemet er et det er visst viktig for han at jeg kommer. Noe som er bra, men fører til ekstra press. 😕

syns sexen er bra.. og jeg føler psyken min fucker det for meg. 

Anonymkode: d0520...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet for mange menn(og kvinner) er at de ikke kan klare å konkurrere mot vibratoren. Du sier fyren trenger sterk tunge, og da tror jeg mer det er det som er problemet.

Å stresse med orgasme gir ingen orgasme.

Anonymkode: 22b87...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør prate med noen profesjonelle om dette? 
Private terapeuter kan være en måte å få dette ut av systemet på. Jeg håper du klarer det, for det høres litt ut som han har gitt deg noen traumer.

Din første høres meget spesiell ut … de fleste menn tenner jo på å ha samleie.

Hilsen mann.

Anonymkode: fa499...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er nok vibrator skada. 
 

Slapp av. Nyt sex. Fortell kjæresten din om hvordan du har det og hva han kan gjøre. Sex blir bedre med erfaring og alder. 

Anonymkode: 91aa0...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kanskje du bør prate med noen profesjonelle om dette? 
Private terapeuter kan være en måte å få dette ut av systemet på. Jeg håper du klarer det, for det høres litt ut som han har gitt deg noen traumer.

Din første høres meget spesiell ut … de fleste menn tenner jo på å ha samleie.

Hilsen mann.

Anonymkode: fa499...4ab

Var snakk om slikking. Ikke samleie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du bør prate med noen profesjonelle om dette? 
Private terapeuter kan være en måte å få dette ut av systemet på. Jeg håper du klarer det, for det høres litt ut som han har gitt deg noen traumer.

Din første høres meget spesiell ut … de fleste menn tenner jo på å ha samleie.

Hilsen mann.

Anonymkode: fa499...4ab

Ja han tente nok på inn og ut og sprut, trenger ikke se ansiktet en gang så lenge jeg får gnidd på den magiske lampen, som noen andre menn, men dette kom aldri så langt som elskov eller bra knull dessverre. 

For meg er det nå viktig ned sexpartnere dom bryr seg om at jeg har det bra. Men sex livet mitt er rimelig ødelagt på grunn av de erfaringene. 

Glad min partner nå bryr seg, men redd forventningene er store. 😔 For meg spesielt. Jeg vil men går ikke til og det blir da en psykisk greie. 

Trauma terapi er vel noe jeg må prøve. Når jeg finner en terapeut. Men hvordan Jan en terapeut hjelpe med sånt mon tro. 

 

Anonymkode: d0520...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok påført meg andre seksuelle traumer også, men denne er kanskje den verste av de for meg. 

Anonymkode: d0520...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk opp aktuelle i din by. I Oslo er det en drøss med ulike aktører. Har du helseforsikring via jobben kan du forsøke der også.

Via det offentlige tror jeg dessverre du ikke slipper inn nåløyet, men du kan jo prate med fastlegen din og for å høre ulike muligheter.

Anonymkode: fa499...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Søk opp aktuelle i din by. I Oslo er det en drøss med ulike aktører. Har du helseforsikring via jobben kan du forsøke der også.

Via det offentlige tror jeg dessverre du ikke slipper inn nåløyet, men du kan jo prate med fastlegen din og for å høre ulike muligheter.

Anonymkode: fa499...4ab

For noe tull. Jeg har gått i traumaterapi tidligere hos det offentlige. Måtte dessverre avbryte da jeg flyttet. Men mulig jeg foretrekker privat. 

Anonymkode: d0520...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lik erfaring. For meg hjalp det med full åpenhet når jeg fikk en partner jeg var trygg på. 

«Jeg skjønner at det er digg for deg når jeg får orgasme og jeg ønsker også selv å få orgasme. Når jeg føler en forventning til at jeg må komme så blir det noen sperrer der som fører til at orgasmen er vanskelig å oppnå. Derfor må vi legge orgasmefokuset vekk en stund og heller fokusere på nytelsen. Slikk meg for at vi begge liker det, ikke for at jeg skal få orgasme».

Jeg gikk fra å sjeldent få orgasme med partner (og hvis jeg først fikk tok det veldig lang tid) til å få orgasme på sekunder. Hos meg går det raskere hvis han bruker fingrene, men det er bedre når han bruker tunga.

Jeg hadde ikke brukt vibratorer, så det var ikke årsak. Jeg kunne få orgasme på få sekunder ved å bruke fingrene hvis jeg var alene, men med partner var det vanskeligere på grunn av det mentale, ikke det fysiske. Så ingen «vibrator-skade» her i gården. Kun orgasmepress. 

Anonymkode: fd767...9af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...