Gå til innhold

Hvor mange dates må jeg respektere før sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nå vært på besøk hos ei både denne helgen og forrige uten sex, forventet å ha sex denne gang, men neida…. Gidder nok ikke å bruke mer tid på ei som er aseksuell 

Anonymkode: 04c88...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør avstå fra dating. 

Hva med å heller finne noen gjennom slike naken sider eller sexklubb? Hvor det er sex som er fokuset, for det er ikke sikkert du har samme prioritering som damene du møter og da blir det I lengden bare negativt.

Anonymkode: 4794a...f03

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har nå vært på besøk hos ei både denne helgen og forrige uten sex, forventet å ha sex denne gang, men neida…. Gidder nok ikke å bruke mer tid på ei som er aseksuell 

Anonymkode: 04c88...69a

Nokså klok dame vil jeg si😅

Enklete kvinner er avventende med sexen, men det er fordi de vil se om mannen er en god ektemann og far til sine barn. Akkurat som elgkua som ser på at to elgokser som sloss.. hun avventer, for å se hvem som er en verdig vinner😜

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som at du er helt klar for et voksent og seriøst forhold, TS. Det er helt greit, mange er som deg. Tinder er nok tingen, men ikke en kvinne som ønsker noe seriøst. Du kaster bort tiden hennes...

Anonymkode: 853b3...afe

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har nå vært på besøk hos ei både denne helgen og forrige uten sex, forventet å ha sex denne gang, men neida…. Gidder nok ikke å bruke mer tid på ei som er aseksuell 

Anonymkode: 04c88...69a

Du respekterer tydeligvis ikke hennes ønske om å vente med sex til hun finner den rette.

Da må du nesten bare akseptere at du IKKE er den rette for henne..

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg sjekka var det helt frivelig om man vil ha sex med noen eller ei. Noen har sex på første date andre har ikke sex før etter flere år som kjærester. Om du er så despo etter sex kan du jo kjøpe deg ei sexdukke fra japan.

Anonymkode: 78996...f4b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tinder er det et alternativ for "casual", veldig greit å bare matche med de som har det som mål med datingen, så vet man at man ønsker det samme.

Anonymkode: 71efe...0c5

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...............

Anonymkode: afc2c...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har nå vært på besøk hos ei både denne helgen og forrige uten sex, forventet å ha sex denne gang, men neida…. Gidder nok ikke å bruke mer tid på ei som er aseksuell 

Anonymkode: 04c88...69a

Er du ute etter sex eller forhold? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart dame.

Anonymkode: a1d9b...a31

  • Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensen min har oftest gått på 3 dater, har det ikke skjedd noe da, så ville jeg tenkt hun ikke var interessert nok 

Anonymkode: 89401...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne som venter en stund med sex. Men jeg er den som har hatt høyest sex lyst i alle mine forhold. 

Så bare fordi man vil vente med sex, så er man ikke aseksuell. 

Anonymkode: d1e41...3c3

  • Liker 7
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ifølge jussparagrafen §90.3 formulert på Eidsvold i 1814 står det vitterligen svart på hvitt:

"Den mand der forsøker sig paa en kvinde maa vente til 4de date førend de indulgerer i elskov. Blir ikke forbeholdet overholdt maa de bægge sone 14 dager i kasjotten."

Anonymkode: e1c2e...34f

😂😂knallbra

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du bør avstå fra dating. 

Hva med å heller finne noen gjennom slike naken sider eller sexklubb? Hvor det er sex som er fokuset, for det er ikke sikkert du har samme prioritering som damene du møter og da blir det I lengden bare negativt.

Anonymkode: 4794a...f03

Lykke til med det! 

Damene der er minst like selektive.

Anonymkode: 5913a...0a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg tippe så venter hun fordi hun vil bli sett på som seriøs og en dame med kvalitet. Du høres ut som du kun dater for å ligge? Hun trenger ikke være aseksuell. Det kan være hun liker deg og vil ha noe langvarig. Hvis du ikke er ute etter det må du gi beskjed. 

Og helt ærlig, hadde du respektert henne hvis hun lå med deg på første date?

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du fått  en klem eller noe sånt?  Man merker om eventuell klem er full av kjærlighet eller uengasjert. Dersom du opplever at hun ikke liker at du tar på henne så kan du liksågodt gi opp, men liker  hun det så har du gode sjanser og da kan litt tålmodighet komme godt med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge amerikanske romantiske komedier, så er tredje date sex-daten.

Men det er selvsagt ingen regler... 

Vi blir jo stadig opplært i å klemme beina sammen litt for å finne såkalt seriøse menn. 

En "regel" jeg alltid har fnyst av, men ditt innlegg tyder jo på at det kanskje har noe for seg, at man faktisk luker bort noen idioter med å vente litt med sex.

Men jeg tror ikke folk flest følger regler, de har sex når de føler for det. Hun har ikke følt for det enda, men det trenger ikke bety hun er aseksuell. 

Anonymkode: f4a8f...aff

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trenger å føle en «connection» først. Kanskje hun ikke har fått det og ikke ønsker å gå hele veien, eller at hun føler det men vil beholde spenningen litt til og vil bli ennå litt bedre kjent først. Du har møtt henne ca 4 dager, det er ikke kjempelenge. Hvis du er ute etter noe casual/ one night stand så kan du jo søke etter det på Tinder.

Anonymkode: 5a372...84e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (17 timer siden):

Nokså klok dame vil jeg si😅

Enklete kvinner er avventende med sexen, men det er fordi de vil se om mannen er en god ektemann og far til sine barn. Akkurat som elgkua som ser på at to elgokser som sloss.. hun avventer, for å se hvem som er en verdig vinner😜

Hva med oss over 45? Tenker vi det samme at vi må ha en trygg og sterk ektemann til vår barn?
 

Anonymkode: b5502...b16

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...