Gå til innhold

Kan denne eggløsningstesten tyde på noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, så jeg har allerede hatt eggløsning denne mnd er nå 13dpo og denne eggløsningstesten var veldig sterk, kan det bety noe? Har sett mye at folk tar eggløsningstester og finner ut noen dager etter på at de er gravid. 

IMG_4703.jpeg

Anonymkode: 4953e...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hormonet som eggløsningstester slår ut på øker på slutten av syklusen, vanskelig å si om det er det eller graviditet. Eggløsningstester slår ut positivt (teststrek like sterk som eller sterkere enn kontroll streken) etter hvert når man er gravid, men mitt inntrykk er at graviditetstester slår ut innen da. Ta en graviditetstest isteden 😊 Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniff76 skrev (19 minutter siden):

Hormonet som eggløsningstester slår ut på øker på slutten av syklusen, vanskelig å si om det er det eller graviditet. Eggløsningstester slår ut positivt (teststrek like sterk som eller sterkere enn kontroll streken) etter hvert når man er gravid, men mitt inntrykk er at graviditetstester slår ut innen da. Ta en graviditetstest isteden 😊 Lykke til!

Okei takk for svar😊skal ta en graviditetstest imorgen.

Anonymkode: 4953e...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei, så jeg har allerede hatt eggløsning denne mnd er nå 13dpo og denne eggløsningstesten var veldig sterk, kan det bety noe? Har sett mye at folk tar eggløsningstester og finner ut noen dager etter på at de er gravid. 

IMG_4703.jpeg

Anonymkode: 4953e...df0

Nei den indikerer ingenting. 

LH har man i kroppen i ulik mengde hele syklusen. Og utslag på en eggløsningstest indikerer ikke graviditet. At folk bruker feil test til å "sjekke" er egentlig bare bortkastet tester. 

 

Anonymkode: d93d2...9e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...