Gå til innhold

Øyenbryn hjel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tynne helt formløse stusselige bryn akuratt som på bildet, bare litt mørkere. Brynene er i tillegg lave (lite mellomrom mellom bryn og øyne, i tillegg til hooded eyes) Jeg formet og farget brynene en gang på salong, men fargen satt igjen på huden å så bare rart ut, bryna var fremdeles de samme. Har kikket på microblanding, men tørr ikke gjøre noe så drastisk ivertfall ikke før bryllup/17 mai og komf rett rundt hjørnet, men vil alikevel shine de litt opp før det.

IMG_5043.jpeg

Anonymkode: 40c1f...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen?

Anonymkode: 40c1f...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilsvarende problem, men planlegger å microblade øyebrynene i nærmeste framtid. Inntil da former og fyller jeg rett og slett ut brynene hver dag med en øyebrynspenn og en "top coat" for bedre holdbarhet. Det er litt pes, men jeg er blitt så vant til det at det ikke tar meg mer enn 2-3 minutter å gjøre det.  Jeg har fått mye inspirasjon til teknikker fra IG-kontoen @jasminesarch og Graceful Beauty på Youtube, spesielt denne videoen:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (3 timer siden):

Jeg har tilsvarende problem, men planlegger å microblade øyebrynene i nærmeste framtid. Inntil da former og fyller jeg rett og slett ut brynene hver dag med en øyebrynspenn og en "top coat" for bedre holdbarhet. Det er litt pes, men jeg er blitt så vant til det at det ikke tar meg mer enn 2-3 minutter å gjøre det.  Jeg har fått mye inspirasjon til teknikker fra IG-kontoen @jasminesarch og Graceful Beauty på Youtube, spesielt denne videoen:

 

 

Takk for tips🤗

Anonymkode: 40c1f...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...