Gå til innhold

Kvinner som går på Tinder kun for sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er såpass ærlig at min livssituasjon har gjort at jeg søker sex på tinder. Uten at jeg utdyper hva jeg er ute etter virker det som at 90% av gutta er ute etter det sammen.

Hvor vanlig er det for jenter? Hva tror dere prosenten ligger på?

Anonymkode: e4804...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror helst det er menn som gjør det. For jenter er jo sex bare en snap unna. Finns jo unntak men tipper prosenten er vesentlig lavere enn for menn 

Anonymkode: b65b7...c00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel mer enn man tror.... 

Bare at få skriver hva de egentlig er ute etter.

Ja, teoretisk kan man lett få tak i noe via snap.... Men bedre å vite hva man får, enn de overivrige som legger til alt mulig rart på snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere tak i noen på snap? Det er folk dere kjenner fra før? 

Kvinne. 

Anonymkode: 49c10...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en anonym tinder-profil, med egen snapchat. Da skrev jeg i bioen at jeg kun ønsket uforpliktende sex og at bilder ville bli sendt på snapchat. Slettet både profilen og snapchat-kontoen da jeg var fornøyd med den uforpliktende sexen jeg fikk. 

Anonymkode: 98c28...a85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egen tinder for bdsm. Funka veldig bra

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan får dere tak i noen på snap? Det er folk dere kjenner fra før? 

Kvinne. 

Anonymkode: 49c10...306

For min del ja. Bekjente, folk man møter på fest, folk man har ligget med før. Ja.. ikke vanskelig 

Anonymkode: b65b7...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For min del ja. Bekjente, folk man møter på fest, folk man har ligget med før. Ja.. ikke vanskelig 

Anonymkode: b65b7...c00

Om du er usosial som meg, ikke fester eller drikker og ikke har ligget rundt, så er det et litt vanskeligere utgangspunkt. Men møter noen etterhvert. 

Anonymkode: 49c10...306

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om du er usosial som meg, ikke fester eller drikker og ikke har ligget rundt, så er det et litt vanskeligere utgangspunkt. Men møter noen etterhvert. 

Anonymkode: 49c10...306

Ja skjønner, men da er jo Tinder fint :) du trenger nok ikke sveipe så mye før du får napp, for å si det sånn ;) 

Anonymkode: b65b7...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja skjønner, men da er jo Tinder fint :) du trenger nok ikke sveipe så mye før du får napp, for å si det sånn ;) 

Anonymkode: b65b7...c00

Takk, kan hende 😊

Men folk er folk uansett om vi møter de på app eller ekte, så får bare hoppe i det å være sosial i ansikt til ansikt.

Anonymkode: 49c10...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

For min del ja. Bekjente, folk man møter på fest, folk man har ligget med før. Ja.. ikke vanskelig 

Anonymkode: b65b7...c00

Ikke alle som vil ha det man har forkastet tidligere heller.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan får dere tak i noen på snap? Det er folk dere kjenner fra før? 

Kvinne. 

Anonymkode: 49c10...306

Jeg legger ut en selfie på story hvis jeg er lysten og ensom, og velger den kjekkeste/den jeg liker best som kommenterer på bildet og hva jeg skal i dag. Bedre enn tinder med masse fremmede.

Anonymkode: b0294...fcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mocca* skrev (37 minutter siden):

Ikke alle som vil ha det man har forkastet tidligere heller.....

Nei, men så er det jo flere å gå på, har ikke ligget med alle bekjente. 

Anonymkode: b65b7...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er veldig få kvinner som er så desperate etter sex at de gjør dette. De aller fleste søker kontakt for å etablere et forhold. Menn er mer som bikkjer, og lar brølet fra hormonene overdøve hjernen.

Anonymkode: f63c0...346

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror det er veldig få kvinner som er så desperate etter sex at de gjør dette. De aller fleste søker kontakt for å etablere et forhold. Menn er mer som bikkjer, og lar brølet fra hormonene overdøve hjernen.

Anonymkode: f63c0...346

Godt jobba å være både kvinnefiendtlig og spre mannehat i ett og samme innlegg

Anonymkode: 58b6a...f72

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror det er veldig få kvinner som er så desperate etter sex at de gjør dette. De aller fleste søker kontakt for å etablere et forhold. Menn er mer som bikkjer, og lar brølet fra hormonene overdøve hjernen.

Anonymkode: f63c0...346

Hva får deg til å mene at damer som liker sex uten forpliktelser er desperate? 😂😂 Hva tenker du i den gullkommentaren vi kvinner skal lengre etter å bli sammen med? 

Jeg vasser i tilbud, koser meg med noen få utvalgte og har det helt topp. I motsetning til menn må jeg ikke vente til jeg blir desperat, de kommer når jeg knipser 😉

Anonymkode: c3b42...c83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vel bare møtt damer som er ute etter loff mellom bena på tinder, så er vel ganske vanlig

Virker ikke som damer er så opptatt eller avhengig av forhold til menn lenger

 

Anonymkode: 38a59...5a9

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke at det er så vanlig. 

Meg selv, og venninner, søker etter kjæreste på Tinder. Vi har alle en eller flere menn i bakhånd holdt jeg på å si som kommer på et blunk dersom vi ønsker sex😅 

Anonymkode: 68dad...144

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Godt jobba å være både kvinnefiendtlig og spre mannehat i ett og samme innlegg

Anonymkode: 58b6a...f72

Paranoia much?

Anonymkode: f63c0...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror egentlig ikke at det er så vanlig. 

Meg selv, og venninner, søker etter kjæreste på Tinder. Vi har alle en eller flere menn i bakhånd holdt jeg på å si som kommer på et blunk dersom vi ønsker sex😅 

Anonymkode: 68dad...144

Men hva er grunnen til at du ikke vil være sammen med noen av disse mennene om du søker forhold? Er du en av de som trenger mindre av sexpartner enn fra forhold? Grønnere gress? Sexuel kjemi, men ikke romantisk? Manglende romantisk interesse fra en side? Ulike ønsker utav livet? En emosjonell situasjon hvor en har sex så lett så ofte, at ingen trenger å løfte fingeren for neste steg og det blir lettere å finne en ny, enn å tørre å være sårbar hos noen som har vært naken med deg og fortstatt ikke vist følelser, så blir det en beskyttende mur der? 

Anonymkode: 49c10...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...