Gå til innhold

Hvordan fungerer det med robotstøvsuger når vi har så høye terskler at den må løftes over?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi tenker på å skaffe oss robotstøvsuger med vaskefunksjon, men de fleste dørtersklene er mellom 3 og 8 cm høye, så da regner vi med at vi må løfte den fra rom til rom og la den gjøre seg ferdig med ett rom av gangen. Er det noen som har erfaring og kan si litt om dette kommer til å funke? 

Anonymkode: 4bbae...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker den i ett rom av gangen, helt uproblematisk. 

Den hadde kommer seg over terskel til gangen og soverommene, men da ville den ikke kunnet støvsuge bak dørene. Best med lukkede dører 

Anonymkode: 3d323...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker den i ett rom av gangen, helt uproblematisk. 

Den hadde kommer seg over terskel til gangen og soverommene, men da ville den ikke kunnet støvsuge bak dørene. Best med lukkede dører 

Anonymkode: 3d323...cbd

Takk for svar 😊 Sier den ifra når den er ferdig da?

Anonymkode: 4bbae...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt overganger til dørterskler for robotstøvsuger. Ser ut som en ekstra liten dørlist.

Anonymkode: af974...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar 😊 Sier den ifra når den er ferdig da?

Anonymkode: 4bbae...ede

Finished cleaning! Også leter den etter ladestasjonen en halv evighet.. 

Anonymkode: 3d323...cbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du får kjøpt overganger til dørterskler for robotstøvsuger. Ser ut som en ekstra liten dørlist.

Anonymkode: af974...137

Jeg målte igjen nå og ser at høyden på listene ligger mellom 4 og 12 cm, så jeg ser for meg en ganske lang rampe på de høyeste listene.

Anonymkode: 4bbae...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Finished cleaning! Også leter den etter ladestasjonen en halv evighet.. 

Anonymkode: 3d323...cbd

Ja! Jeg skulle løfte den på et litt høyt knyttet teppe en gang, og da ble den totalt forvirret og slo seg av... Fjerner dette teppet hver gang den skal støvsuge nå. Ble også tull en gang den klarte å surre seg inn i noen ledninger (enda det blir hevdet at denne typen ikke roter seg inn i ledninger), så jeg har lært at den ikke liker å bli løftet/flyttet, da kommer den helt ut av "rytmen" :fnise:

Anonymkode: 64577...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja! Jeg skulle løfte den på et litt høyt knyttet teppe en gang, og da ble den totalt forvirret og slo seg av... Fjerner dette teppet hver gang den skal støvsuge nå. Ble også tull en gang den klarte å surre seg inn i noen ledninger (enda det blir hevdet at denne typen ikke roter seg inn i ledninger), så jeg har lært at den ikke liker å bli løftet/flyttet, da kommer den helt ut av "rytmen" :fnise:

Anonymkode: 64577...b8f

Takk, det er godt å vite hva jeg bør se etter /passe på 

Anonymkode: 4bbae...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...