AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #1 Del Skrevet 28. april 2024 Ser i ulike IVF-forum at veldig mange sliter med tynn slimhinne og får avlyst forsøk pga dette, leste senest om 2 i dag. Vi har brukt 2 år med ekstremt mye motstand på å få 3 normale embryoer. Neste stopp er nå innsett og jeg fokuserer på alt som kan gå galt (av erfaring). Jeg tok MR for noen uker siden før eggløsning og da var endometeriet på 11mm. Under ultralyd ifbm stimulering ser jeg at hun har skrevet at endometeriet ofte er mellom 10-13 mm. Er det dette som er slimhinne? Og hva er normalt og hva er tynn? Anonymkode: 85527...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #2 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ser i ulike IVF-forum at veldig mange sliter med tynn slimhinne og får avlyst forsøk pga dette, leste senest om 2 i dag. Vi har brukt 2 år med ekstremt mye motstand på å få 3 normale embryoer. Neste stopp er nå innsett og jeg fokuserer på alt som kan gå galt (av erfaring). Jeg tok MR for noen uker siden før eggløsning og da var endometeriet på 11mm. Under ultralyd ifbm stimulering ser jeg at hun har skrevet at endometeriet ofte er mellom 10-13 mm. Er det dette som er slimhinne? Og hva er normalt og hva er tynn? Anonymkode: 85527...c43 Endometeriet er slimhinnen ja. Med tynn slimhinne menes ofte under 7mm. Ved ivf har ulike klinikker noe ulik grense for hvor tynn slimhinne de setter inn på. Min klinikk - offentlig - setter ikke inn hvis det er tynnere enn 7mm. Ønsket slimhinnetykkelse er mellom 7mm og 15mm. Anonymkode: db5ff...93d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marihihia Skrevet 29. april 2024 #3 Del Skrevet 29. april 2024 Ikke akkurat det du spør om, men jeg slet med tynn slimhinne etter utskrapning. Det gjorde at jeg mistet mange ganger. Ble gravid naturlig. Begynte så på akupunktur for å få tykkere slimhinne, og det hjalp veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå