Gå til innhold

Gammel giftering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen skal gifte oss på nyttårsaften. Vi har nå begynt og snakke om gifteringer.

Da får han sagt at han har sin gamle giftering liggende på kontoret sitt i nøkkelskapet (hjemmekontor) Vi kunne jo ta en kikk på den så vi velger noe annerledes.. 

Jeg kjente jeg ble direkte kvalm. Han har vært skilt i syv år. Han sa han ville ha kvittet seg med den, men har visstnok glemt det. Glemt det i syv år.
Den har tom vært med på et flyttelass.

Er jeg urimelig som blir snurt for dette? 

Anonymkode: 53ae5...196

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller det noen rolle? Han skal jo gifte deg med deg!! :)  tipper de fleste som beholder giftering etter de er skilt og i nytt forhold gjør det fordi de ikke helt vet hvor de skal gjøre av den, og det er jo litt dumt å kaste gull.. og ja, jeg vet det går an å bli kvitt det, men kan godt se for meg at jeg selv hadde glemt det / ikke fått somlet meg til det når jeg først var var klar for å kvitte meg med den, for da hadde det liksom ikke hatt noen betydning for meg lenger (og det er jo ikke som om den tar så står plass heller). Og siden dere skal gifte dere må du jo anta at han er over forrige forhold og klar for å gifte seg med deg, noe annet ville vært veldig rart. Gratulerer med giftemålet - ikke bruk energi på en ring som ikke betyr noe for noen lenger :)

Anonymkode: 62736...915

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kan tro ham på at han hadde glemt den frem til dere begynte å snakke om det. Usikker på om jeg ville visst hvordan den så ut eller bare stole på at han valgte riktig for oss. Uansett lykke til med å ikke tenke for mye på hans fortid 

Anonymkode: 64496...3e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere😊 

Han skal levere inn ringen i morra til gullsmeden. 

Anonymkode: 53ae5...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes du er urimelig som reagerer på dette.

 
Min mor beholdt sin giftering etter skilsmissen. Jeg fant den i smykkeskrinet hennes da jeg var tenåring (hun var da gift på nytt) og fikk den av henne. Har hatt den på fingeren i 20 år nå ♥️

Anonymkode: b7181...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...