AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Del Skrevet 28. april Hvorfor er det så vanskelig å holde en samtale gående? Jeg stresser og strever sånn med det sosiale. Anonymkode: 1de9a...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 28. april #2 Del Skrevet 28. april Jeg er av dem som har lett for å samtale med andre. Har aldri noen problemer med å finne på noe å si eller å finne temaer å snakke om. Men det har ikke alltid vært slik. Som ungdom var jeg tilbakeholden. Tror at jeg etter hvert opparbeidet selvtillit ved å omgås mange forskjellige typer mennesker. Når du oppdager at det du sier blir tatt vel i mot, styrkes også interessen din for andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Del Skrevet 28. april 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er det så vanskelig å holde en samtale gående? Jeg stresser og strever sånn med det sosiale. Anonymkode: 1de9a...129 Det handler kanskje om at du er altfor selvbevisst. Egentlig selvopptatt (ikke på en egoistisk måte, men fordi du kanskje er nevrotisk anlagt). Meditasjon/mindfulness kan hjelpe godt, du blir mer oppmerksom på folk og ting rundt deg i stedet for bare dine egne tanker. Anonymkode: 444bb...a83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Del Skrevet 29. april Jeg synes også det er vanskelig. De siste månedene har jeg hørt podkasten til Tone Damli, synes hun er så utrolig flink til å holde samtaler igang. Har lært en del av hvordan hun stiller oppfølgingsspørsmål, og fletter inn litt om seg selv, og får til en veldig fin og naturlig flyt i samtalene. Øvelse gjør mester. Anonymkode: ee234...2dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Del Skrevet 29. april Det er en egenskap som noen er bra på og andre ikke. Selv har jeg alltid vært elendig på skravling, og har resignert med årene. Anonymkode: d18cf...d07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Del Skrevet 29. april Jeg fomler bare og vet ikke hva jeg skal si. Anonymkode: 1de9a...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #7 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 19.27): Hvorfor er det så vanskelig å holde en samtale gående? Jeg stresser og strever sånn med det sosiale. Anonymkode: 1de9a...129 Har du noen diagnoser? Anonymkode: f216c...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå