AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Del Skrevet 28. april Jeg jobber i bhg,så mange navn jeg faktisk elsket før, har jeg begynt og ikke like dessverre, navn som Liam, Emil, Noah, Leander, Milan, Nathaniel, Jonathan, Sander, Tobias, Matheo, Even, Mahias, Kristian, Jacob, Eirik, Alfred, Gustav, Johannes, Håkon, Emma, Nora, Ellinor , Wilma ,Astrid, Saga, Alma , Eva, Iben og Aurora er navn jeg likte kjempe godt før,men som nå er uakuelle. Liker ikke navn Birk, snorre, Chrisander og slike navn så noen navn til meg? Anonymkode: 82eb8...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Del Skrevet 28. april her er hele min liste fra graviditeten: Noah Samuel Louis Aksel/Axel Theodor Benjamin Luca Edwin Finn Aidan/Aiden Mason Theis Malthe Aske Adrian Aston/Astor Thor Erika Stella Alexa Adriana Olivia Agnes Sadie Evie Theodora Evelina Nova Hollie Sienna Clara Claudia Carla Ellie Nora Bianca Penelope Wilhelmina Maeve Josefine Mathilda Naima Noelle Philippa/Filippa Simone Viola Anonymkode: a5d75...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå