Gå til innhold

"Looking for Long-term partner" på Tinder..hva innebærer det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette gjelder vel for begge kjønn, men som mann, hva betyr det når jenter/kvinner har valgt "Long-term partner" i "Looking for" greia på Tinder?

Betyr det at, hvis man skal prate med dem og få til en date, så forventes det at man relativt kjapt skal jobbe for å få til et seriøst forhold, eller betyr det bare at de ikke er åpne for tilfeldige hookups?

For meg selv, så - hvis jeg måtte velge, men som heldigvis ikke er et krav om å fylle ut - ville jeg valgt den som er åpen for både long term og short term.. Men når jeg tenker short term, så betyr det ikke at jeg har lyst på tilfeldige ligg eller one time hookup og sånt, det betyr at jeg er åpen for et forhold som kanskje ikke blir noe mer enn venner og at man kanskje er litt fuckbuddies en stund. Det går mer ut på at jeg ikke vil føle press på å liksom gifte meg og stifte familie med en gang jeg treffer noen.

Men ja, er det noen som vet hva tanken bak "Long-term partner" valget er? Burde jeg ikke ta kontakt hvis jeg er åpen for at man tar noen dates og kanskje ligger med hverandre et par ganger, men bestemmer meg for at jeg ikke vil ta det til noe mer seriøst, av en eller annen grunn?

Anonymkode: c8b7e...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man først huket av for long term og mener det, vil jeg tro de utelukker hookups, ons og potensielle fuckbuddies ja. Noen vil kanskje akseptere å ha sex etter et par dates hvis de synes det har potensiale og kjennes rett å prøve det, men med tanke på at man ser etter long term så må du ikke ta det for gitt heller. Ikke alle gidder forsøke noe intimt før de kjenner at det er investeringsverdig, og heller avbryter etter et par dates om det ikke gir nevneverdig za-zing i kroppen. 

Anonymkode: ab9d3...3e7

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Burde jeg ikke ta kontakt hvis jeg er åpen for at man tar noen dates og kanskje ligger med hverandre et par ganger, men bestemmer meg for at jeg ikke vil ta det til noe mer seriøst, av en eller annen grunn?

Anonymkode: c8b7e...692

Jepp.

Anonymkode: 54673...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck buddies? Noe så kvalmt. Pass på så du ikke får gonorè. Folk på Tinder ass, yuck. Husk at Gud ser alt. 

Anonymkode: 7bb50...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Fuck buddies? Noe så kvalmt. Pass på så du ikke får gonorè. Folk på Tinder ass, yuck. Husk at Gud ser alt. 

Anonymkode: 7bb50...d58

Hvis Gud ser alt, ser hun også til fordømmelse av andre mennesker.

Anonymkode: 8ea7f...64a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvis Gud ser alt, ser hun også til fordømmelse av andre mennesker.

Anonymkode: 8ea7f...64a

Ser hun også din* fordømmelse

Anonymkode: 8ea7f...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Long term betyr at man er ute etter et forhold. 

Anonymkode: 387a3...cac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fuck buddies? Noe så kvalmt. Pass på så du ikke får gonorè. Folk på Tinder ass, yuck. Husk at Gud ser alt. 

Anonymkode: 7bb50...d58

Enig! 

Anonymkode: f9e0c...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...