Gå til innhold

Sex morgenen etter på one night stand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pleier dere å ha sex morgenen etter på en one night stand, eller blr det mex sexen kvelden/natten før?

Anonymkode: 573c4...cd3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvor bra sexen var. Og på stemningen. 

Anonymkode: 4db35...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ny partner?

Anonymkode: aaf21...2f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke en one night stand lenger. Da er det en to night stand

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pleier dere å ha sex morgenen etter på en one night stand, eller blr det mex sexen kvelden/natten før?

Anonymkode: 573c4...cd3

Min erfaring etter byen sex ikke er så fantastisk ofte greit å gjøre det så kan man le litt ta et bad et glass vin ha fantastisk sex å kanskje utvide til 3 dagers for kjemien er jo bra om man har vært ærlig i første fase,. Dette er individuelt men jeg drikker mange eneheter når jeg er ute så sexen er ofte ikke noe særlig og i alle fall ikke i nærheten av hva man kan få til dagen derpå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dersom samtykke er innhentet kvelden før, aldri ellers, det er overgrep.

Anonymkode: 74fda...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ofte kåt dagen derpå, så våkner jeg med en mann i senga så gjerne det. 

Men er jeg hos andre så pleier jeg egentlig stikke midt på natta, jeg hater å våkne andre steder enn hjemme dagen derpå. Våkner jeg sånn før hanen fiser imens han fremdeles sover, så smyger jeg gjerne. Jeg er ikke sånn "bli til frokost"-type. 

Anonymkode: 4d31c...74e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bare dersom samtykke er innhentet kvelden før, aldri ellers, det er overgrep.

Anonymkode: 74fda...b80

Jada, ro deg ned! Det der er bare irriterende.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (6 timer siden):

Da er det ikke en one night stand lenger. Da er det en to night stand

Nei? Morgenen etter har det fortsatt kun vært én natt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (14 minutter siden):

Nei? Morgenen etter har det fortsatt kun vært én natt?

One morning stand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er uklart. Er det snakk om at man ligger igjen med samme person som med ONS’et? Bare på morningen? Hva er relevansen egentlig? 
 

Er mer intr å høre om de som har hatt ONS ligger med partneren sin når de kommer hjem eller på morgenen. Knuller alltid dama selv når hun kommer fra byen. Både når hun nettopp har pult noen andre og når hun bare har vært på flørtern og er megakåt. 

Anonymkode: 35e4b...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Spørsmålet er uklart. Er det snakk om at man ligger igjen med samme person som med ONS’et? Bare på morningen? Hva er relevansen egentlig? 
 

Er mer intr å høre om de som har hatt ONS ligger med partneren sin når de kommer hjem eller på morgenen. Knuller alltid dama selv når hun kommer fra byen. Både når hun nettopp har pult noen andre og når hun bare har vært på flørtern og er megakåt. 

Anonymkode: 35e4b...b6e

🤮🤮🤮

Anonymkode: 45480...6ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt sex på morgenen med mine ons, med mindre jeg har gått hjem før (jeg liker ikke å sove med ukjente) 

Er dame btw 

Anonymkode: 96f4f...897

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg treffer noen jeg aner sex med, kutter jeg alkohol og begynner å drikke masse vann. Som oftes spiser vi nattmat, og drikker oss mere edru på vann.. Pusser tanna og vasker oss, før vi hopper til køys.. Så koseprater vi litt på hodeputa, poff! så har en av oss sovnet😅Egentlig litt glad for at det skjer.. for å ligge der om morgenen, og snuse inn en hærlig lukt fra en fremmed kvinne er så deilig. Hun ligger tross alt under teppenet mitt fremdeles.. og dagen derpå sex i edru tilstand, er bare så hærlig.. da kan vi bli liggende så lenge at magen skriker etter mat. Men sjelden og nesten aldri har det endt opp i ONS.. det å gi mat, gode samtaler, ha det gøy og vise hensyn til bedre sex, gjør at gjensynsgleden blir større🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

🤮🤮🤮

Anonymkode: 45480...6ef

Typisk barnslig KG respons.

Anonymkode: 35e4b...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (22 timer siden):

Min erfaring etter byen sex ikke er så fantastisk ofte greit å gjøre det så kan man le litt ta et bad et glass vin ha fantastisk sex å kanskje utvide til 3 dagers for kjemien er jo bra om man har vært ærlig i første fase,. Dette er individuelt men jeg drikker mange eneheter når jeg er ute så sexen er ofte ikke noe særlig og i alle fall ikke i nærheten av hva man kan få til dagen derpå. 

Dette var ikke lett å forstå. Mangler det noen ord eller hadde drukket endel enheter da du skrev det?

Anonymkode: 08e25...9f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette var ikke lett å forstå. Mangler det noen ord eller hadde drukket endel enheter da du skrev det?

Anonymkode: 08e25...9f2

Nei bare dårlig med telefonen.  Kortversjon sex er bedre dagen derpå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns one nigth stand høres ekkelt ut, ingen respekt for egen kropp

Anonymkode: 2c808...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (15 minutter siden):

Nei bare dårlig med telefonen.  Kortversjon sex er bedre dagen derpå 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...