Gå til innhold

«Ønsker å se bra ut», dialog på snap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama mi har en venninne på 19 som er svært illojal mot sin type. Utro som bare det, men jeg stoler på min dame. Hun viser og forteller meg alt. Men her om dagen skulle de ut for å spise, og venninna hennes er under 20, så de kommer ikke inn på steder med 20 årsgrense. 
 

på snap så har de en dialog mellom hverandre hvor dama mi skriver «vi må se voksne ut. Jeg vil se ut som en hot mami». Jeg konfronterer henne med dette, og hun sier at hun egentlig mener hun vil se bra ut for seg selv. 
 

Jeg ser på det som kommentar som beviser at hun ønsker oppmerksomhet fra andre der ute, noe som er bekymringsfullt. Her trenger jeg litt kvinne synspunkt på en slik kommentar. Any help?

Anonymkode: f1392...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er bekymret for at dama di liker å se  / føle seg bra ut? Hører du ikke selv hvor ille det hørtes ut? Da må du nesten ta ett valg her : Enten stole på henne eller gå.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (6 minutter siden):

Du er bekymret for at dama di liker å se  / føle seg bra ut? Hører du ikke selv hvor ille det hørtes ut? Da må du nesten ta ett valg her : Enten stole på henne eller gå.

Nei, det er stor forskjell på å si at man ønsker å se bra ut, vs å se ut som en «hot mami» når man skal ut med en venninne som er svært illojal. Hadde hun sagt at det er viktig at de kler seg voksent og fint. Så er det noe annet. Men kommentaren i seg selv betyr jo at man ønsker oppmerksomhet fra andre? Det er i hvert fall slik jeg tolker det, og det er vanskelig å forstå noe annet

Anonymkode: f1392...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er stor forskjell på å si at man ønsker å se bra ut, vs å se ut som en «hot mami» når man skal ut med en venninne som er svært illojal. Hadde hun sagt at det er viktig at de kler seg voksent og fint. Så er det noe annet. Men kommentaren i seg selv betyr jo at man ønsker oppmerksomhet fra andre? Det er i hvert fall slik jeg tolker det, og det er vanskelig å forstå noe annet

Anonymkode: f1392...7d8

Er det ? Er ikke hot mami bare ett slengord for å se bra ut? Jeg tolket det sånn. Hva annet betyr det? At hun leter etter en hot papi? Spiller vel ingen rolle hva vennina gjør. Folk er forskjellig. Jeg tolker det som at hun ønsker å se bra ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (16 minutter siden):

Er det ? Er ikke hot mami bare ett slengord for å se bra ut? Jeg tolket det sånn. Hva annet betyr det? At hun leter etter en hot papi? Spiller vel ingen rolle hva vennina gjør. Folk er forskjellig. Jeg tolker det som at hun ønsker å se bra ut.

Hva vil det si at man ønsker å se bra ut , uten at typen er til stedet? For meg så betyr dette oppmerksomhet fra andre. Jeg som mann trenger ikke å fikse meg til the limit er nådd når jeg ikke har noen å imponere. Hvorfor imponere seg selv på en slik dag, når man kan imponere seg selv alle andre dager (de dagene hun er med meg) i løpet av et år? Psykologien i det hele er jo at man ønsker at andre skal syntes hun ser bra ut, noe annet kan jeg virkelig ikke forstå? 😅

Anonymkode: f1392...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva vil det si at man ønsker å se bra ut , uten at typen er til stedet? For meg så betyr dette oppmerksomhet fra andre. Jeg som mann trenger ikke å fikse meg til the limit er nådd når jeg ikke har noen å imponere. Hvorfor imponere seg selv på en slik dag, når man kan imponere seg selv alle andre dager (de dagene hun er med meg) i løpet av et år? Psykologien i det hele er jo at man ønsker at andre skal syntes hun ser bra ut, noe annet kan jeg virkelig ikke forstå? 😅

Anonymkode: f1392...7d8

For meg så betyr det at hun vil føle seg bra. Økt selvtillitt. Alle er forskjellig. Er ikke noe farlig at hun ønsker at andre skal se på henne heller. Betyr ikke det at hun vil ligge med de. Mange vil bare føle seg attraktive og føle at de "still got it" Det er ett ikke-problem. Det er ikke værre enn å snakke med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor leser du meldingene deres?

Anonymkode: ef654...02f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor leser du meldingene deres?

Anonymkode: ef654...02f

Det er irrelevant

Anonymkode: f1392...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er irrelevant

Anonymkode: f1392...7d8

Nei.

Anonymkode: ef654...02f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (23 minutter siden):

For meg så betyr det at hun vil føle seg bra. Økt selvtillitt. Alle er forskjellig. Er ikke noe farlig at hun ønsker at andre skal se på henne heller. Betyr ikke det at hun vil ligge med de. Mange vil bare føle seg attraktive og føle at de "still got it" Det er ett ikke-problem. Det er ikke værre enn å snakke med henne.

«Still got it» betyr jo oppmerksomhet fra andre, og det er eneste måten man kan vite at man har det på - nettopp med oppmerksomhet fra andre? 

Anonymkode: f1392...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei.

Anonymkode: ef654...02f

Hva gjør det mer relevant? Spm mitt er relatert til oppmerksomhet eller ikke. Diskusjoner rundt hvorfor jeg ser på samtalene deres er et annet tema 

Anonymkode: f1392...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ts. Er ikke noe betre en typisk kontrollerende kvinne med dårlig selvbilde. Fortsett å dyrke disse dårlige egenskaper du har og du kommer til å ende opp alene eller verre, med ei som kommer til ”slette seg” ut til å ikke såre deg og dine co-vert narsissistiske verdier. 
 

Det er hjelp å få og det burde du prøve å få. 

Anonymkode: 9ebff...fca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Dama mi har en venninne på 19 som er svært illojal mot sin type. Utro som bare det, men jeg stoler på min dame. Hun viser og forteller meg alt.

Anonymkode: f1392...7d8

Du stoler ikke på din dame når du leser meldingene hennes og skriver bekymret innlegg om dem på kg.

Anonymkode: 2f551...c37

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dama mi har en venninne på 19 som er svært illojal mot sin type. Utro som bare det, men jeg stoler på min dame. Hun viser og forteller meg alt. Men her om dagen skulle de ut for å spise, og venninna hennes er under 20, så de kommer ikke inn på steder med 20 årsgrense. 
 

på snap så har de en dialog mellom hverandre hvor dama mi skriver «vi må se voksne ut. Jeg vil se ut som en hot mami». Jeg konfronterer henne med dette, og hun sier at hun egentlig mener hun vil se bra ut for seg selv. 
 

Jeg ser på det som kommentar som beviser at hun ønsker oppmerksomhet fra andre der ute, noe som er bekymringsfullt. Her trenger jeg litt kvinne synspunkt på en slik kommentar. Any help?

Anonymkode: f1392...7d8

Alle vil vel se hot ut, uansett om de er 20 eller 50, i et forhold eller singel. Helt normalt snakke mellom venninner, du er snål. 

Anonymkode: 15d73...1c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres kontrollerende og paranoid ut. 
 

Begge deler er en deal braker for meg. 

Anonymkode: 7aa49...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei.

Anonymkode: ef654...02f

Jo!

Anonymkode: 44935...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...