Gå til innhold

Hvordan føles en dame som ikke har født?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kun opplevd damer som har født. Hvordan oppleves en dame som ikke har født? Føles de annerledes? Ønsker svar fra både kvinner og menn.

Anonymkode: 7e6ca...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kona føltes like bra både før og etter fødsel 🥰

merket ikke noe til at hun ble videre, om det er det du lurer på…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har kun opplevd damer som har født. Hvordan oppleves en dame som ikke har født? Føles de annerledes? Ønsker svar fra både kvinner og menn.

Anonymkode: 7e6ca...668

Ingen forskjell. (Har 5 fødsler bak meg, alle vaginalt, men har ikke fått noen form for "skader, rifter o.l. etter fødsel, m.a.o, har ikke hatt behov for sying). 

Anonymkode: 08d78...8c9

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det var litt videre noen måneder etter fødsel, men det gikk tilbake og ble som før. I alle fall så likt at jeg ikke kan si om det er noen forskjell.

Det er større forskjell mellom kvinner enn før og etter fødsel.

Jeg håper virkelig ikke kvinner bekymrer seg over dette. Det er bare douchebags av menn som er opptatt av det, og de vil dere ikke ha uansett.

Anonymkode: a4e39...a69

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir trangere etter fødsel pga. arrvev etter tøffe fødsler. 

Anonymkode: 0b263...315

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Noen blir trangere etter fødsel pga. arrvev etter tøffe fødsler. 

Anonymkode: 0b263...315

Ja, eller på grunn av at det er først i forbindelse med fødsel at mange kvinner begynner å trene bekkenmuskulaturen og får bedre kontakt med den 😊

Jeg er mye strammere nedentil etter tre fødsler enn jeg var før. Dette merker jeg godt ved å bruke vaginalkuler og mannen bekrefter det samme. Trente aldri bekkenbunnen før jeg ble gravid og vet mange kvinner har samme erfaring. 

Anonymkode: d3948...a74

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert litt individuelt, men at det kan være forskjell på vagina før og etter en fødsel er helt normalt vil jeg tro. Jeg synes musa til min kone er like digg nå som den var før våre to barn ble født, er den anderledes? Ja, den er litt anderledes. Når hun ligger og sprer beina for meg så kan jeg se at her er litt åpning inn og slik var det ikke før fødslene. Men det føles egentlig ikke anderledes når vi knuller, hun føles like deilig ut som hun alltid har vært. Samme gode lukt og smak også 😍

Ergo: Jeg synes min kone er like deilig som før hun fødte to barn. Hun smaker og lukter like deilig, det er like deilig å knulle henne, selv om det ser litt mer åpent ut når hun sprer beina så kan jeg med hånda på hjertet si at det ser like deilig ut i mine øyne. 

Anonymkode: 6e410...ff1

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje individuellt, men samboeren er trangere etter to fødsler, får lettere orgasme og ser likedan ut og smører like godt som før. Hadde vært merkelig om at naturen skulle vært innrettet sånn at fitta ble ødelagt av fødsler, spesiellt med tanke på at kvinner føder flere barn. 

Anonymkode: afb07...0fe

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer åpen når jeg sprer beina, visuelt. Men føler meg trang og bedre muskulatur etter fødsel enn før. Noe forandringer er det sikkert for en mann men jeg har myye bedre sex etter fødsel enn før 

Anonymkode: 49de0...216

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt videre første halvåret, strammere etter hvert pga hun trente mer aktivt 

Anonymkode: d0bc3...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...