Gå til innhold

Hva er det flaueste du har opplevd på jobbfest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp begynt i ny jobb og vi var ute på fredag. Var ikke bare jeg som ble full, men jeg sa SÅ mye tull. Var litt av en icebreaker dette her, for å si det sånn :P Husker vi hadde det veldig gøy og koselig da, så jeg kan ikke ha vært for ille. 

Kommer på minst 10 andre jobbfester jeg har vært på der folk har driti seg skikkelig ut. Bl.a ei som ga alle lederne på julebordet en lapdance, spydde i julematen sin og skjelte ut lederen sin. Heldigvis blir jeg ikke sånn!

Noen som vil dele historier her? 

Anonymkode: ce5b3...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satt meg på feil plass. Dro da hjem. Og har aldri dratt på «jobbfest» igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke som jeg kan kom på. Jeg drikker ikke så mye på jobbfest. Ellers så kjører jeg. Viktig for meg å holde meg profesjonell. 

Anonymkode: 26a74...0b1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første julebordet jeg var på drakk jeg null alkohol, men jeg spiste enorme mengder gele til dessert. Jeg spiste så mye gele at jeg endte med å spy. Heldigvis spydde jeg på toalettet og ikke foran andre, men fortsatt svært flaut.  Jeg var 18 år og det var mitt første julebord. 

Anonymkode: 64a25...a07

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkedykker skrev (22 minutter siden):

Satt meg på feil plass. Dro da hjem. Og har aldri dratt på «jobbfest» igjen. 

Ja, dette var skikkelig "flaut" 😄 :D 🤣 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke gjort de store flausene, men selvsagt med litt for mye alkohol kanskje vært litt for åpen om ting også sett andre som har diskutert litt for voldsomt. 

Ei venninne endte med krangel med kollega, der begge hadde drukket for mye. Sa til henne at kanskje sprit ikke er det smarteste å drikke når en har mye dårlig erfaring med det.

Jeg er veldig bevist på det, drikker ikke så mye i jobbsammenheng.

 

Anonymkode: cce1d...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber i helsevesenet, og et par ganger i året har vi fester, som julebord,  sommerfest og ellers finner på en grunn, samt at vi drar på div show ol.

Dette er seriøse personer, stort sykepleiere, men også helsefagarbeidere og vernepleiere, og lederen vår, og ingen kunne trodd hvem vi "blir" når vi treffes på den måten. Stort sett alle blir full, noen dritings, og stort sett alle har minst en gang gjort noe flaut. Dvs, det er aldri noen som krangler, er ufine eller skal diskutere jobb. Den som oftest blir skikkelig full er faktisk leder, og to sykepleiere som ellers er utrolig ordentlige og profesjonelle. 

Det som er fint, er at dette alltid blir mellom oss, vi kan flire og le litt av det i etterkant, men det blir aldri brukt mot noen.

Dette er vår måte å få ut steam på sammen, vi har en tung jobb, både fysisk og psykisk, og vi er en tett og sammensveiset gruppe, der alle kan snakke med alle, og man kan stole på at ting som er privat ikke kommer ut.

Det verste jeg kommer på som jeg har gjort, er at jeg flørtet med en kollega, vi er begge kvinner, og hun flørtet tilbake. Jeg endte opp på fanget hennes og vi ble ganske intime, men helt uten kyss og direkte "snakk". Det som var flaut var at når jeg kom hjem den natten, begynte jeg å chatte med en mannlig kollega og der fortalte jeg alt mulig, at jeg trodde hun var forelsket i meg og en haug med ting jeg ikke husker, og jeg har aldri gått inn igjen å lest den chatten, fordi jeg var så flau, og fordi jeg husker at han ikke trodde på meg når jeg fortalte hva jeg tenkte🙈 Han har heldigvis ikke tatt det opp igjen.

Det er et par episoder til, men jeg orker ikke å skrive det/tenke på det🙈😆😂

Men som sagt alle av oss har episoder vi helst vil glemme, og gode kollegaer bruker det ikke senere til å mobbe/drite ut/fortelle andre om ting og tang. 

Anonymkode: 727ad...379

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 på jobben min som var utro.

Anonymkode: e4913...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke på jobbfester mer fordi jeg ikke drikker alkohol. Føler meg bare utenfor. Var på jobbtur /julebord i fjor fordi jeg hadde lyst til å reise på tur men fikk bare bekreftet det jeg egentlig visste. Trives ellers godt i hverdagen på jobb men synes folk forandrer seg mye på tur og fest/julebord og det synes jeg er vanskelig. 

Anonymkode: 0ed0d...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utendørs sommerfest med innlagte sportslige aktiviteter. Gikk rett på sjefen min som hadde satt seg på huk for å gå på do. Like flaut for oss begge tror jeg.

Anonymkode: 1c44c...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, så mange bra historier! Ny jobbfest på tirsdag her, så målet er å ikke drikke så mye :D 

Jeg tenker at så lenge man ikke blir voldelig, kranglete eller sier ting som er totalt upassende (som går på rasisme, sexisme etc) så tåler kolleger at det blir litt løssluppen stemning på jobbfester. 

Kom på en historie til, vi hadde med en nyansatt i min forrige jobb og var på en pub. Hun tok 2 Fernet Branca og spydde på bardisken 😮 I tillegg til å skjelle ut sjefen og si at hun kunne styre firmaet MYE bedre enn han. Ble en advarsel der fro å si det sånn, var en temmelig flau jente som dukket opp på kontoret mandagen etter. 

Anonymkode: ce5b3...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg jobber i helsevesenet, og et par ganger i året har vi fester, som julebord,  sommerfest og ellers finner på en grunn, samt at vi drar på div show ol.

Dette er seriøse personer, stort sykepleiere, men også helsefagarbeidere og vernepleiere, og lederen vår, og ingen kunne trodd hvem vi "blir" når vi treffes på den måten. Stort sett alle blir full, noen dritings, og stort sett alle har minst en gang gjort noe flaut. Dvs, det er aldri noen som krangler, er ufine eller skal diskutere jobb. Den som oftest blir skikkelig full er faktisk leder, og to sykepleiere som ellers er utrolig ordentlige og profesjonelle. 

Det som er fint, er at dette alltid blir mellom oss, vi kan flire og le litt av det i etterkant, men det blir aldri brukt mot noen.

Dette er vår måte å få ut steam på sammen, vi har en tung jobb, både fysisk og psykisk, og vi er en tett og sammensveiset gruppe, der alle kan snakke med alle, og man kan stole på at ting som er privat ikke kommer ut.

Det verste jeg kommer på som jeg har gjort, er at jeg flørtet med en kollega, vi er begge kvinner, og hun flørtet tilbake. Jeg endte opp på fanget hennes og vi ble ganske intime, men helt uten kyss og direkte "snakk". Det som var flaut var at når jeg kom hjem den natten, begynte jeg å chatte med en mannlig kollega og der fortalte jeg alt mulig, at jeg trodde hun var forelsket i meg og en haug med ting jeg ikke husker, og jeg har aldri gått inn igjen å lest den chatten, fordi jeg var så flau, og fordi jeg husker at han ikke trodde på meg når jeg fortalte hva jeg tenkte🙈 Han har heldigvis ikke tatt det opp igjen.

Det er et par episoder til, men jeg orker ikke å skrive det/tenke på det🙈😆😂

Men som sagt alle av oss har episoder vi helst vil glemme, og gode kollegaer bruker det ikke senere til å mobbe/drite ut/fortelle andre om ting og tang. 

Anonymkode: 727ad...379

Er helsearbeidere så seriøse? Er sykepleier selv, og de villeste festene jeg har vært på, har vært med kollegaer😁🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (1 time siden):

Ja, dette var skikkelig "flaut" 😄 :D 🤣 

Ja, er lite som skal til før begeret renner over når en er autist😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkedykker skrev (1 time siden):

Ja, er lite som skal til før begeret renner over når en er autist😅

Ups...  beklager om du følte deg krenket 😟. Det var i så fall ikke  meningen. Synes det bare var litt artig at du ble flau av å sette deg på feil plass. Det gjør jeg stadig vekk, dog uten å bli flau 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (2 timer siden):

Er helsearbeidere så seriøse? Er sykepleier selv, og de villeste festene jeg har vært på, har vært med kollegaer😁🤪

Jeg vet!😅🥂 Jeg tenker bare noen ganger at folk bare skulle visst🙈😂

Anonymkode: 727ad...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det pinligste er når ledelsen drar igang med pinlige partyleker som skal være "ice breaker" og "få folk ut av komfortsonen". Jeg stikker fra jobbfester med en gang jeg skjønner tegninga, som når man skal deles opp i grupper for å tvinges til å snakke med noen andre enn vanlig osv. Får jeg ikke lov å være voksen på jobb, vil jeg i hvert fall få være det på fritiden. Julebord drar jeg aldri på, foretrekker å ikke se kolleger drikke seg fulle. Vil gjerne beholde respekten for dem jeg skal jobbe med daglig.

Anonymkode: 8a347...410

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...