Gå til innhold

Gavekort på rudskogen til date? Til gutter/menn som er bilinteresserte: Hadde dette vært kult eller er det kanskje ikke så stas?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har møtt en mann i midten av trettiårene år i seks måneder nå. Han er veldig bilinteressert, eier noen biler han driver og mekker på. Han har snart bursdag og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe han i gave. Selvsagt går det an å kjøpe en flaske vin og be han ut på middag, men jeg har lyst å gjøre noe litt ekstra kult😃

Har vært inne på sidene til Rudskogen motorsenter og sett at man kan kjøpe gavekort hvor man får sitte på med en profesjonell sjåfør, tre runder i 15 minutter. Blant annet med en veldig heftig Porsche. Jeg kan dessverre lite om biler, så det sier meg rent lite, men jeg skjønner jo at dette må være en bra bil.

Neste spørsmål er om dette kanskje bare er teit for noen som allerede holder på med bil? Han har aldri drevet med aktiv kjøring selv - som jeg vet, men jeg vet at han og noen felles bilinteresserte, innimellom tar med seg bilene sine og kjører på bane, spesielt om det er snø slik jeg har forstått det. Han eier tre sportsbiler han mekker på, veteraner, altså eldre modeller.

Det jeg frykter at jeg kjøper en nokså dyr gave, som kan være utrolig kult å få, men som også kanskje bare er teit om man faktisk driver med opplegget selv?

Han reiser hvert år til gatebil og synes biler er helt topp. Det er liksom det jeg har å gå på. Han tilbringer også mye tid i garasje for seg selv om jeg kompiser hvor de mekker bil.

om jeg går for denne gaven gjør vi en dag ut av det. Reiser dit hvor han får kjøre rundene sine, og så går vi ut og spiser😊

Det var i alle fall tanken. Frykten min ligger bare der at dette kanskje er flaut, teit eller barnslig, så står jeg der med en gave som koster nærmere 3000 kr. som bare er teit🙈

Anonymkode: 29cd2...b14

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvilken erfaring han har fra banekjøring fra før av. 

Kjører han selv? Hvis ja, så er det ikke sikkert det er så gøy.

 

Jeg fikk gavekort på å kjøre 40-tonns gravemaskin i en time, det var SKIKKELIG gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en av de der han skal kjøre selv i flere heat med opplæring etc, da er du verdens beste kjæreste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...