Gå til innhold

Sex for første gang når man er 30 år? (Kvinne)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 30 år gammel kvinne og siden jeg er veldig innadvendt og en kan vel si på en måte nesten har blitt litt redd for sex og seksualitet så har det ført til at jeg aldri har hatt noe seksuell erfaring eller sex sammen med andre. Jeg onanerer men har aldri klart å få orgasme desverre uansett om jeg så og si kan si at jeg har forsøkt alt. Når det kommer til sex med andre har jeg aldri gjort noe seksuelt med andre i det hele tatt.

Hva er dine beste tips til meg nå når jeg forhåpentligvis skal ha sex for første gang og gi blowjob eller slikke? (Jeg er bifil). 

Anonymkode: 5ec91...72b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper det går veldig bra. Vær kåt nok og slipp deg løs.
 

Har du noen på gang du skal ligge med, kan du jo snakke med vedkommende.

Anonymkode: f3dc8...875

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tipper det går veldig bra. Vær kåt nok og slipp deg løs.
 

Har du noen på gang du skal ligge med, kan du jo snakke med vedkommende.

Anonymkode: f3dc8...875

Ja, jeg håper det kommer til å gå bedre enn det jeg frykter. Kan det være lurt å bruke glidemiddel for å være sikker på at det er vått nok eller går det sannsynligvis bra uten?

Jeg har ingen på gang nå, men jeg håper på å møte noen snart ettersom jeg kjenner meg klar og helst bare vil få det overstått. Synes det på en måte er litt flaut å være såpass gammel og aldri ha gjort noe seksuelt...

Anonymkode: 5ec91...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er lurt at du «bare får det overstått». Vent til du treffer den rette og blir naturlig kåt. Opplevelsen blir mye bedre og du trenger nok ikke glidemiddel🤪

Stresser du med å få det overstått blir ikke første gangen bra. Om du er 20, 30 eller 35 år spiller ingen rolle. Når du treffer den rette vil forelskelsen og kjemien gjøre dette veldig bra og mannen ikke ha problemer med at du aldri har hatt samleie. 
 

Viktigste av alt er å ikke stresse men vent til du treffer den rette.

Anonymkode: cfbe9...5a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror ikke det er lurt at du «bare får det overstått». Vent til du treffer den rette og blir naturlig kåt. Opplevelsen blir mye bedre og du trenger nok ikke glidemiddel🤪

Stresser du med å få det overstått blir ikke første gangen bra. Om du er 20, 30 eller 35 år spiller ingen rolle. Når du treffer den rette vil forelskelsen og kjemien gjøre dette veldig bra og mannen ikke ha problemer med at du aldri har hatt samleie. 
 

Viktigste av alt er å ikke stresse men vent til du treffer den rette.

Anonymkode: cfbe9...5a7

Nei, jeg formulerte meg nokk litt feil når jeg skrev "bare få det overstått" for jeg kommer nok fortsette å vente til jeg føler at jeg har funnet den rette og har blitt forelsket og tiltrukket av han eller henne både psykisk og fysisk 🙂 Du har jo egentlig rett i at det viktigste er å ikke stresse men vente til man finner den rette. Jeg bare føler litt på det at det ikke blir sett på som helt innafor i dagens samfunn å fortsatt være jomfru i en alder av 30 år. Men jeg forsøker legge fra meg den følelsen og ikke bry meg om hva andre måtte tenke for det viktigste for meg er jo at det blir en fin første gang for meg.

Anonymkode: 5ec91...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke klarer å få orgasme på egenhånd bør du legge forventningene på noe annet enn at du får orgasme i alle fall. Det kan være at det er kos/hyggelig og en spennende opplevelse.

Kommunikasjon er viktig. Du trenger ikke å si at du er nybegynner, men heller bare spør hvordan hun eller han liker at det blir gjort. Det er ikke slik at alle øker det samme, fordelen med en ny partner er at du kan være både nervøs og nysgjerrig.

Lykke til!

Anonymkode: e75b5...a2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg formulerte meg nokk litt feil når jeg skrev "bare få det overstått" for jeg kommer nok fortsette å vente til jeg føler at jeg har funnet den rette og har blitt forelsket og tiltrukket av han eller henne både psykisk og fysisk 🙂 Du har jo egentlig rett i at det viktigste er å ikke stresse men vente til man finner den rette. Jeg bare føler litt på det at det ikke blir sett på som helt innafor i dagens samfunn å fortsatt være jomfru i en alder av 30 år. Men jeg forsøker legge fra meg den følelsen og ikke bry meg om hva andre måtte tenke for det viktigste for meg er jo at det blir en fin første gang for meg.

Anonymkode: 5ec91...72b

Om det blir med den ene, eller den andre, vil det gå som smurt når du er klar for vedkommende. Men som du sier selv litt lengre opp her, glidemiddel kan være fint å ha for hånd første gangen. Bare kjenn litt diskrè før han trenger inn i deg, om det er en han som blir den første for deg. Synes ikke det er flaut eller upassende å bruke glidemiddel.

Anonymkode: 9ee16...967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du ikke klarer å få orgasme på egenhånd bør du legge forventningene på noe annet enn at du får orgasme i alle fall. Det kan være at det er kos/hyggelig og en spennende opplevelse.

Kommunikasjon er viktig. Du trenger ikke å si at du er nybegynner, men heller bare spør hvordan hun eller han liker at det blir gjort. Det er ikke slik at alle øker det samme, fordelen med en ny partner er at du kan være både nervøs og nysgjerrig.

Lykke til!

Anonymkode: e75b5...a2d

Nei altså jeg forventer absolutt ikke å få orgasme sammen med noen andre før jeg har klart det selv alene først. Godt tips det med kommunikasjon, det skal jeg passe på å være oppmerksom på.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om det blir med den ene, eller den andre, vil det gå som smurt når du er klar for vedkommende. Men som du sier selv litt lengre opp her, glidemiddel kan være fint å ha for hånd første gangen. Bare kjenn litt diskrè før han trenger inn i deg, om det er en han som blir den første for deg. Synes ikke det er flaut eller upassende å bruke glidemiddel.

Anonymkode: 9ee16...967

Håper du har rett. Jeg tenker det er helt innafor å bruke glidemiddel hvis man ikke er helt våt nok skal man bli penetrert? Eller er der menn som ser negativt på det å bruke glidemiddel eller? Jeg vet ikke hva som er vanlig?

Anonymkode: 5ec91...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du finner venter på “den rette” som du skal være sammen med livet ut, så sjønner jeg at det tar tid og at det kan ta mye lenger tid før du får debutert. Men om du venter på “den rette” som skal være en du har god kjemi med, stoler på og kan kommunisere godt med, så er jeg helt enig med deg i at du skal vente på denne anledningen.

 

Jeg (mann) hadde ikke stusset om du fant frem glidemiddel før samleie. Det viser bare at du er trygg og at du vil at det skal være digg for begge. 
 

Blir du våt (nok) når du onanerer selv til å føre en finger eller to opp i skjeden, evt leiketøy? Jeg har aldri ligget med noen der tørrhet har vært noe problem (ca 15 stk, alder 17-40), så mulig det mest er en mental greie for deg, at du er redd for å ikke være våt nok?

 

 

Anonymkode: eca35...c8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Håper du har rett. Jeg tenker det er helt innafor å bruke glidemiddel hvis man ikke er helt våt nok skal man bli penetrert? Eller er der menn som ser negativt på det å bruke glidemiddel eller? Jeg vet ikke hva som er vanlig?

Anonymkode: 5ec91...72b

Ikke sikkert du blir våt nok, første gangen av ren spenning, ikke alle blir det. Eller så blir veeeldig våt. Det merker du fort. MEn har ellers brukt glidemiddel bare for gøy også, så glir veldig lett.

Anonymkode: 9ee16...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei altså jeg forventer absolutt ikke å få orgasme sammen med noen andre før jeg har klart det selv alene først. Godt tips det med kommunikasjon, det skal jeg passe på å være oppmerksom på.

Håper du har rett. Jeg tenker det er helt innafor å bruke glidemiddel hvis man ikke er helt våt nok skal man bli penetrert? Eller er der menn som ser negativt på det å bruke glidemiddel eller? Jeg vet ikke hva som er vanlig?

Anonymkode: 5ec91...72b

Det vanlige er at normale menn vil at du skal ha det fint og godt. Så hvis man trenger litt ekstra glid så har ikke det noenting å si.Tror også at du ikke må tenke så mye på dette. Bare go with the flow liksom.Er bare å være åpen om at det er din første gang  det. Fleste normale folk vil respektere det og ta hensyn deretter.Tenker det er litt værre med usikre menn. De kan jeg ikke prate for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om du finner venter på “den rette” som du skal være sammen med livet ut, så sjønner jeg at det tar tid og at det kan ta mye lenger tid før du får debutert. Men om du venter på “den rette” som skal være en du har god kjemi med, stoler på og kan kommunisere godt med, så er jeg helt enig med deg i at du skal vente på denne anledningen.

 

Jeg (mann) hadde ikke stusset om du fant frem glidemiddel før samleie. Det viser bare at du er trygg og at du vil at det skal være digg for begge. 
 

Blir du våt (nok) når du onanerer selv til å føre en finger eller to opp i skjeden, evt leiketøy? Jeg har aldri ligget med noen der tørrhet har vært noe problem (ca 15 stk, alder 17-40), så mulig det mest er en mental greie for deg, at du er redd for å ikke være våt nok?

 

 

Anonymkode: eca35...c8d

Ja, jeg blir våt nok når jeg onanerer til å kunne føre opp to fingre i skjeden. Det å føre en finger eller to opp i skjeden klarer jeg jo også til vanlig uten å være kåt/våt. Er ikke det vanlig?

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke sikkert du blir våt nok, første gangen av ren spenning, ikke alle blir det. Eller så blir veeeldig våt. Det merker du fort. MEn har ellers brukt glidemiddel bare for gøy også, så glir veldig lett.

Anonymkode: 9ee16...967

Oki, greit å vite.

Rosa Gnom skrev (4 timer siden):

Det vanlige er at normale menn vil at du skal ha det fint og godt. Så hvis man trenger litt ekstra glid så har ikke det noenting å si.Tror også at du ikke må tenke så mye på dette. Bare go with the flow liksom.Er bare å være åpen om at det er din første gang  det. Fleste normale folk vil respektere det og ta hensyn deretter.Tenker det er litt værre med usikre menn. De kan jeg ikke prate for.

Godt tips å ikke overtenke. Jeg skal prøve å roe litt ned og heller forsøke å ta det som det kommer.

Anonymkode: 5ec91...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, jeg blir våt nok når jeg onanerer til å kunne føre opp to fingre i skjeden. Det å føre en finger eller to opp i skjeden klarer jeg jo også til vanlig uten å være kåt/våt. Er ikke det vanlig?

Oki, greit å vite.

Godt tips å ikke overtenke. Jeg skal prøve å roe litt ned og heller forsøke å ta det som det kommer.

Anonymkode: 5ec91...72b

Jeg tror det er lurt ja. Sikkert litt det samme for kvinner som for menn. Hvis man tenker for mye så kan man slite med å bli ordentlig hard / våt. Også er det ikke helt krise om første gangen er litt sånn...meh. Det blir bare bedre etterhvert. Husker fortsatt min første gang. Det var ikke noe å rope hurra for. Mye nervøsitet,vanskelig å slappe av og dermed nyte,men dette kommer seg etterhvert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Gnom skrev (På 28.4.2024 den 21.34):

Jeg tror det er lurt ja. Sikkert litt det samme for kvinner som for menn. Hvis man tenker for mye så kan man slite med å bli ordentlig hard / våt. Også er det ikke helt krise om første gangen er litt sånn...meh. Det blir bare bedre etterhvert. Husker fortsatt min første gang. Det var ikke noe å rope hurra for. Mye nervøsitet,vanskelig å slappe av og dermed nyte,men dette kommer seg etterhvert !

Så vidt jeg har skjønt har de fleste bare en helt ok opplevelse første gang de har sex? Kan det stemme? Altså at det kanskje ikke føltes kjempedeilig å ha sex første gang og slikt men at når man har gjort det noen ganger og blir mer trygg på seg selv og partner og får mer erfaring så føler man at det er deiligere, lettere og slappe av og få orgasme lettere osv? Kan det stemme for de fleste? Eller tar jeg feil her?

Anonymkode: 5ec91...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo uansett være din første gang med den personen du har sex med, så beste er å spørre hva han/hun liker. 

Hvis du ikke klarer å få orgasme på egen hånd, bør du definitivt ikke forvente å få det sammen med noen andre, så da bør du ha fokus et annet sted. Kan jeg spørre hva du gjør for å få orgasme selv? De fleste kvinner får bare orgasme ved klitorisstimulering, så det er den du må fokusere på.

Anonymkode: a8175...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så vidt jeg har skjønt har de fleste bare en helt ok opplevelse første gang de har sex? Kan det stemme? Altså at det kanskje ikke føltes kjempedeilig å ha sex første gang og slikt men at når man har gjort det noen ganger og blir mer trygg på seg selv og partner og får mer erfaring så føler man at det er deiligere, lettere og slappe av og få orgasme lettere osv? Kan det stemme for de fleste? Eller tar jeg feil her?

Anonymkode: 5ec91...72b

Kan ikke svare for alle,men for meg så var det bare helt ok.. Ikke noe mer enn det. Var bare så nervøs at det nesten ikke var godt. For meg så blir sex bare bedre og bedre etterhvert. Etter mange nok ganger med samme partner. Sikkert pga det du nevner der. At man lærer seg hverandre å kjenne,lettere å slappe av,lettere å "være seg selv" på en måte. Så for meg så stemmer det,men ett sted må du jo begynne. Tenker at du ikke bør forvente alltfor mye,men igjen. Dette er ifra ett manns perspektiv. Kan ikke svare hvordan det er for damer første gangen da,men tror mye av det samme gjelder? Tenker også at du kanskje bør finne en mann som er snill,tar hensyn,forsiktig og lignende. I tilfelle du opplever ubehag eller at det er litt vondt. Jeg vil tro at det er noe helt annet med en penis enn det er med ett leketøy. Igjen så vet jeg ikke da jeg er mann. Bare synser litt. Tenker da at det kanskje er best å ungå one night stands og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 8.28):

Hva er dine beste tips til meg nå når jeg forhåpentligvis skal ha sex for første gang og gi blowjob eller slikke? (Jeg er bifil). 

 

Vis at du liker det, så er mye gjort. Fortell at det er første gangen, og mannen blir solgt…

Anonymkode: 6b330...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 8.28):

Hva er dine beste tips til meg nå når jeg forhåpentligvis skal ha sex for første gang og gi blowjob eller slikke? (Jeg er bifil)

Sjekk ut no.stripchat.com der får du se live ting som funker.

Anonymkode: 6b330...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare vært åpen på at du ikke har noe særlig erfaring, en god mann vil ta hensyn til det og føle det veldig fint å få være den som deler dine første opplevelser med deg ☺️

Videre er det nok greit å kanskje ikke ha forventninger om at det er magisk fra første stund, men det blir det etter hvert 😍

Heldig den som blir den utvalgte ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite at det er den andres første gang. Det burde jo gi litt bedre tid, gjennomføring og opplevelse. 
 

For oss menn, så er det å være den første en jente helt spesielt. Jeg husker mine fire😍 selv 35år etter. Sånt sett så kunne det vært bedre å være 30 enn 14.  

Anonymkode: 487a9...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...