Gå til innhold

Hvor raskt har du blitt frisk fra forkjølelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det raskeste du har blitt frisk fra forkjølelse? Jeg er på 4 dagen og kjenner meg allerede bedre, er det normalt?

Anonymkode: af0d0...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det raskeste? Mange ganger kan jeg føle at jeg brygger på noe med vond hals og litt nesetetthet, og så går det over i løpet av en dag. Andre ganger kan jeg hangle i en uke +. Hvorfor vet jeg ikke, men det handler vel om hvilket virus man har fått i seg og hvor godt immunforsvaret jobber.

Anonymkode: 38ac9...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva er det raskeste? Mange ganger kan jeg føle at jeg brygger på noe med vond hals og litt nesetetthet, og så går det over i løpet av en dag. Andre ganger kan jeg hangle i en uke +. Hvorfor vet jeg ikke, men det handler vel om hvilket virus man har fått i seg og hvor godt immunforsvaret jobber.

Anonymkode: 38ac9...135

Så at det som med meg kan starte på en onsdag og føles bedre allerede på lørdagen er ikke unormalt? Leste tråder hvor mange sa at det kunne ta opp til 2 uker. 

Anonymkode: af0d0...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,si det du. Alt fra 4-5 mnd. Til ei knapp uke for min del.

Anonymkode: 5134b...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det avhenger like mye av av hvilken type virus mutasjon man blir rammet av. Sist familien var syke i februar hanglet alle med langvarig renne/tett nese og hoste i 3-4 uker. Denne hang har vi fått sår hals etterfulgt av lett forkjølelse som kun varte 1-2 døgn hosalle. Så mistenker det er et lett virus som går her nå.

Anonymkode: 4c8af...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konser
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det raskeste du har blitt frisk fra forkjølelse? Jeg er på 4 dagen og kjenner meg allerede bedre, er det normalt?

Anonymkode: af0d0...489

 

Pleier å ta et par dager bare, men nå har det tatt to uker. Jeg lever normalt da under influensa kan man si, og trener også, så det går litt raskere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker å vare et par døgn men ene er på uke nr tre, og jeg inn i andre uke med kraftig influensa. Feber i fem dager nå.

Anonymkode: 4eabb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er det raskeste? Mange ganger kan jeg føle at jeg brygger på noe med vond hals og litt nesetetthet, og så går det over i løpet av en dag. Andre ganger kan jeg hangle i en uke +. Hvorfor vet jeg ikke, men det handler vel om hvilket virus man har fått i seg og hvor godt immunforsvaret jobber.

Anonymkode: 38ac9...135

Dette. Som regel er forkjølelsen borte innen ei uke hos oss i dette huset ihvertfall. 

Anonymkode: e9121...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det uvanlig etter 5 dager å bli mindre snørrete men begynne å få litt feber og vondt i kroppen?

Anonymkode: af0d0...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...