Gå til innhold

Kjæreste som treffer damer ifb hobby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du synes det var greit om kjæresten innimellom traff fremmede damer på tomannshånd (alt fra 20-40) i forbindelse med en hobby. De ville tilbringe mange timer sammen for å gjøre denne hobbyen. Han kunne gjøre hobbyen sammen med andre menn men innimellom ville det være damer også alt ettersom hvem som svarte «ja» på en Facebook forespørsel. 

Anonymkode: 4f48e...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde du synes det var greit om kjæresten innimellom traff fremmede damer på tomannshånd (alt fra 20-40) i forbindelse med en hobby. De ville tilbringe mange timer sammen for å gjøre denne hobbyen. Han kunne gjøre hobbyen sammen med andre menn men innimellom ville det være damer også alt ettersom hvem som svarte «ja» på en Facebook forespørsel. 

Anonymkode: 4f48e...bf9

20-40 år altså 😄

Anonymkode: 4f48e...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig 😊

Anonymkode: b7283...e22

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ham til å begynne å samle frimerker, så er problemt løst.

Ikke bare er frimerker dominert av menn, men å være 60 der er en ung alder, så det er større sjanse for besøk fra det ytre rom enn at man møter en 20-åring av hunkjønn.

Kort sagt: Frimerker er en svært trygg hobby.

Anonymkode: 4ad8e...e28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tåler jeg. Kjæresten min går på dansing (kurser) med damer i den alderen. Danser som er noe sensuelle. 
Han viser såpass mye kjærlighet, interesse og hengivenhet for meg, at jeg ikke er i tvil om at han vil meg. Hadde han begynt å treffe en eller flere av damene alene utover kurset, så hadde jeg takket for meg. 
Så lenge det er for en felles hobby at han ser damer, så bør det være greit. Halvparten av befolkningen er tross alt damer

Anonymkode: bdd2b...1a6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde du synes det var greit om kjæresten innimellom traff fremmede damer på tomannshånd (alt fra 20-40) i forbindelse med en hobby. De ville tilbringe mange timer sammen for å gjøre denne hobbyen. Han kunne gjøre hobbyen sammen med andre menn men innimellom ville det være damer også alt ettersom hvem som svarte «ja» på en Facebook forespørsel. 

Anonymkode: 4f48e...bf9

Litt lurt å si hva denne hobbyen er 😉. Er det isbading med påfølgende nakenbadstu og drinker ?

Anonymkode: ab5cf...b46

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle det være galt? Er vel litt rart å ikke la partneren ikke skal få lov å drive med hobbyen sin om det var noen av motsatt kjønn der 

Anonymkode: 92000...9bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hadde du synes det var greit om kjæresten innimellom traff fremmede damer på tomannshånd (alt fra 20-40) i forbindelse med en hobby. De ville tilbringe mange timer sammen for å gjøre denne hobbyen. Han kunne gjøre hobbyen sammen med andre menn men innimellom ville det være damer også alt ettersom hvem som svarte «ja» på en Facebook forespørsel. 

Anonymkode: 4f48e...bf9

Nei! 

Anonymkode: 72bfb...e69

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig rødt flagg om min kjæreste ikke lot meg drive med min hobby basert på sjalusi. Det er liksom greia da, å stole på hverandre…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på om han er til å stole på. 
 

Og litt på hobbyen. 
 

Som feks aktiv fallskjermhopper så er miljøet ganske morsomt og tett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatring? 
 

Anonymkode: 24e54...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt urimelig å kutte ut hobbyer fordi kjæresten blir sjalu på fremmede som KANSKJE deltar, via facebook påmelding 🙊 høres spinnvilt ut å i det hele tatt tenke tanken på at man er i en posisjon til å nekte partneren sin noe slikt. Får han lov til å handle på butikken alene? Stor sjanse for at det er kvinner i butikken eller i kassa. Får han delta alene på møter på jobb? Det kan alltids være en kvinne han må samarbeide med. Hva med å dra til legen? Legevakt? Ta blodprøver? Stor sannsynlighet for at det er kvinner som utfører dette arbeidet.

Det blir for søkt, og helt tydelig et du-problem og ikke et han-problem.

Min mann sin arbeidsplass er veeeeeeldig flink til å finne på sosiale ting, sportslig, kurs som har ingenting med jobb å gjøre. De melder seg bare på. Feks så har han begynt å trene en fast dag i uka i en ny type odrett han ikke har prøvd før. Dette tar tid bort fra oss, da denne kvelden er en av få vi har hatt til oss. Han vet selvfølgelig ikke om det kommer kvinner dit, men det er 100% sannsynlig. Jeg har sett bilder, jentene har på seg koooort shorts og singlett gjerne, da alle blir ganske svett. Med din tankegang, synes du det er innafor at jeg skulle ha nektet han å delta? Og hva skal jeg være redd for? At om han oppholder seg i samme område som kvinner så kommer han til å gå fra meg? Er ikke jeg mer verdt jeg da? Jeg er liksom bare noen han er med i mellomtiden på leit etter noe bedre? 

Hvis det var premissene for forholdet mitt hadde jeg måtte gjort det slutt på dagen. Da hadde jo dette vært dødsdømt uansett. 

Uten tillit i et forhold har man absolutt ingenting. Da er det like greit å gjøre det slutt å spare seg for tiden. 

Et annet eksempel er da jeg gjenopptok en idrett etter 20 år, møtte opp på trening, invitert med av kjente. Det var mixlag, så det var menn der. Plutselig kom det en kar slentrende inn etter vi hadde startet. Det er en jeg hadde sex med i 2005 eller 2006, i 30 minutter. En jeg møtte på jobb. Jeg fortalte kjæresten min det og spurte hva han syntes om at jeg to ganger i uken skulle trene sammen med han. Min kjære svarte at så lenge jeg hadde det gøy på trening så var det det viktigste og det spilte ingen rolle for han at han fyren var der også. Det var et ikke-tema. 

Men jeg valgte å ikke fortsette der, litt ut av respekt for min kjære, og litt fordi tidsklemma er tøff. 

La kjæresten din være et eget individ med eget liv, egne interesser, egen tid, og stol på at ut av alle kvinner han har møtt og møter på sin vei så velger han deg.

Anonymkode: 8869b...837

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. Jeg har ingenting med hvem min kjære har som venner eller hvilke fellesinteresser de har. Det er veldig sunt, tror jeg, at par ikke er alt for hverandre, men har rom for både fellesvenner og "sine egne" venner.
Et forhold uten tillit er ikke et forhold å leve i uansett. Å bli mistrodd er drepende.
Jeg ville aldri gått inn i et forhold der det ble stilt spørsmål ved om vi kunne ha våre egne interesser med tilhørende omgangskrets, enten denne hobbyen er fjellklatring, søm eller engasjement i politikk eller idrettslaget. Hele mitt liv har jeg omgås en strøm av mennesker av alle kjønn på fritida, der vi har gjort ting sammen, uten å ha noe snev av romantikk eller erotikk i lufta. Hadde ikke akseptert at noen hadde ytra noen meninger om dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo helt urimelig å kutte ut hobbyer fordi kjæresten blir sjalu på fremmede som KANSKJE deltar, via facebook påmelding 🙊 høres spinnvilt ut å i det hele tatt tenke tanken på at man er i en posisjon til å nekte partneren sin noe slikt. Får han lov til å handle på butikken alene? Stor sjanse for at det er kvinner i butikken eller i kassa. Får han delta alene på møter på jobb? Det kan alltids være en kvinne han må samarbeide med. Hva med å dra til legen? Legevakt? Ta blodprøver? Stor sannsynlighet for at det er kvinner som utfører dette arbeidet.

Det blir for søkt, og helt tydelig et du-problem og ikke et han-problem.

Min mann sin arbeidsplass er veeeeeeldig flink til å finne på sosiale ting, sportslig, kurs som har ingenting med jobb å gjøre. De melder seg bare på. Feks så har han begynt å trene en fast dag i uka i en ny type odrett han ikke har prøvd før. Dette tar tid bort fra oss, da denne kvelden er en av få vi har hatt til oss. Han vet selvfølgelig ikke om det kommer kvinner dit, men det er 100% sannsynlig. Jeg har sett bilder, jentene har på seg koooort shorts og singlett gjerne, da alle blir ganske svett. Med din tankegang, synes du det er innafor at jeg skulle ha nektet han å delta? Og hva skal jeg være redd for? At om han oppholder seg i samme område som kvinner så kommer han til å gå fra meg? Er ikke jeg mer verdt jeg da? Jeg er liksom bare noen han er med i mellomtiden på leit etter noe bedre? 

Hvis det var premissene for forholdet mitt hadde jeg måtte gjort det slutt på dagen. Da hadde jo dette vært dødsdømt uansett. 

Uten tillit i et forhold har man absolutt ingenting. Da er det like greit å gjøre det slutt å spare seg for tiden. 

Et annet eksempel er da jeg gjenopptok en idrett etter 20 år, møtte opp på trening, invitert med av kjente. Det var mixlag, så det var menn der. Plutselig kom det en kar slentrende inn etter vi hadde startet. Det er en jeg hadde sex med i 2005 eller 2006, i 30 minutter. En jeg møtte på jobb. Jeg fortalte kjæresten min det og spurte hva han syntes om at jeg to ganger i uken skulle trene sammen med han. Min kjære svarte at så lenge jeg hadde det gøy på trening så var det det viktigste og det spilte ingen rolle for han at han fyren var der også. Det var et ikke-tema. 

Men jeg valgte å ikke fortsette der, litt ut av respekt for min kjære, og litt fordi tidsklemma er tøff. 

La kjæresten din være et eget individ med eget liv, egne interesser, egen tid, og stol på at ut av alle kvinner han har møtt og møter på sin vei så velger han deg.

Anonymkode: 8869b...837

Du min venn, er i ferd med å miste forholdet ditt. Dere glir mer og mer i fra hverandre. Just sayin... Man må prioritere hverandre litt hver eneste dag. 

Anonymkode: ab5cf...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Andro said:

Ja, selvfølgelig. Jeg har ingenting med hvem min kjære har som venner eller hvilke fellesinteresser de har. Det er veldig sunt, tror jeg, at par ikke er alt for hverandre, men har rom for både fellesvenner og "sine egne" venner.
Et forhold uten tillit er ikke et forhold å leve i uansett. Å bli mistrodd er drepende.
Jeg ville aldri gått inn i et forhold der det ble stilt spørsmål ved om vi kunne ha våre egne interesser med tilhørende omgangskrets, enten denne hobbyen er fjellklatring, søm eller engasjement i politikk eller idrettslaget. Hele mitt liv har jeg omgås en strøm av mennesker av alle kjønn på fritida, der vi har gjort ting sammen, uten å ha noe snev av romantikk eller erotikk i lufta. Hadde ikke akseptert at noen hadde ytra noen meninger om dette.

Temmelig firkanta du altså.

Anonymkode: ab5cf...b46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Temmelig firkanta du altså.

Anonymkode: ab5cf...b46

Strålende argumentasjonsteknikk her altså. 👏 

Anonymkode: 86731...3c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Temmelig firkanta du altså.

Anonymkode: ab5cf...b46

På selvrådrett og livskvalitet - ja, absolutt. Forhold som ikke bedrer begges liv vil jeg ikke ha.
Folk som er glad i hverandre ødelegger ikke hverandres vennskap og livsglede, man finner ut hva man kan glede seg over i fellesskap, og hva man trenger frihet til å gjøre på egenhånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs veldig hva interessen / aktiviteten går ut på, om han tidligere har vist seg å ikke være til å stole på osv.

Det er forskjell på om interessen er å overnatte i telt ifbm å drive jakt, eller om interessen er å stå ved siden av hverandre en gang i uka og male på et lerret.

 

Anonymkode: 1fffb...7b1

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du min venn, er i ferd med å miste forholdet ditt. Dere glir mer og mer i fra hverandre. Just sayin... Man må prioritere hverandre litt hver eneste dag. 

Anonymkode: ab5cf...b46

Jeg er i ferd medå miste forholdet mitt? Hvordan det?

Anonymkode: 8869b...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...