Gå til innhold

Kjæresten sa at en annen kvinne er vakker og som en modell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten var ute med en mann i familien til kjæresten og kona hans. Hun viste frem et bilde hun hadde tatt med sønnen sin hvor sønnen på 6 år står foran henne og hun omtrent bare i bikini. Hun sier at sønnen så fin ut på bilde og kjæresten sier at det er en annen modell på bilde også, slående vakker. Kjenner på at jeg reagerer. Er det feil av han å gjøre det? Er det uskyldig eller burde jeg ta det opp. Hun er utrolig oppmerksomhetsyk og går i bikini selv i huset selvom vi ikke er på stranda. Noe jeg synes er rart. 
 

Han sa til meg før jeg møtte de første gang at han synes hun er irriterende og overbærende. Og det er hun

Anonymkode: 9850c...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke likt det. 

Synes det er viktig at han viser meg respekt.

Anonymkode: c4039...e2d

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg og kjæresten var ute med en mann i familien til kjæresten og kona hans. Hun viste frem et bilde hun hadde tatt med sønnen sin hvor sønnen på 6 år står foran henne og hun omtrent bare i bikini. Hun sier at sønnen så fin ut på bilde og kjæresten sier at det er en annen modell på bilde også, slående vakker. Kjenner på at jeg reagerer. Er det feil av han å gjøre det? Er det uskyldig eller burde jeg ta det opp. Hun er utrolig oppmerksomhetsyk og går i bikini selv i huset selvom vi ikke er på stranda. Noe jeg synes er rart. 
 

Han sa til meg før jeg møtte de første gang at han synes hun er irriterende og overbærende. Og det er hun

Anonymkode: 9850c...0ad

Så bra. Tyder på at det ennå er livsgnist i gubben. Den dagen han slutter å kikke på damene da kan han gå hjem og legge seg. For godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var vel vakker og så ut som en modell på bildet da. Ser ikke noe galt i å si det. Sier du aldri at en annen mann er utrolig kjekk, eller ser veldig bra ut? 

Anonymkode: 41c93...30b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hun var vel vakker og så ut som en modell på bildet da. Ser ikke noe galt i å si det. Sier du aldri at en annen mann er utrolig kjekk, eller ser veldig bra ut? 

Anonymkode: 41c93...30b


Eh, nei. Hvorfor skulle jeg si noe sånt? 

Anonymkode: 9850c...0ad

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei. 

Jeg hadde kanskje lurt litt på hvorfor han sa det, men ærlig talt, jeg hadde trukket på skuldrene. Det er jo helt åpenbart at en hel drøss med mennesker er penere enn meg. det er jo ikke akkurat en kontroversiell uttalelse.

Anonymkode: 52783...73f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en idiot. 

Anonymkode: 24f43...559

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (21 minutter siden):

Så bra. Tyder på at det ennå er livsgnist i gubben. Den dagen han slutter å kikke på damene da kan han gå hjem og legge seg. For godt.

Alle mann må alltid dra fram dette argumentet 🙄 Det går jo an å synes dette inni seg, men det er ikke noe man er nødt til å poengtere mens konen/kjæresten hører på… 😣

Anonymkode: 345da...5e3

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):


Eh, nei. Hvorfor skulle jeg si noe sånt? 

Anonymkode: 9850c...0ad

Hvorfor skulle du ikke si det? Det er lov å si at andre mennesker er vakre selv om en er i et forhold.

Anonymkode: 41c93...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen sier det stadig vekk hvis vi ser noen vi synes er pene/kjekke. Ikke noe problem, men vår sjarong er sånn. Kan skjønne det er ubehagelig hvis man ikke tenker sånn. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke er en sånn som vanligvis gir andre masse komplimenter, er det jo litt rart å gi henne kompliment når utgangspunktet for dette var å vise frem sønnen.

Anonymkode: 23834...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klønete mann, hadde blitt sur selv. 

Anonymkode: c5f0d...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke brydd meg mindre. Vi kan fint si sånne ting til hverandre som en del av en samtale,

Anonymkode: 350ff...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En altfor direkte kompliment etter min mening. Nei, ikke av hensyn til TS, men til den damen. Jeg hadde blitt veldig brydd hadde jeg vært henne.

Anonymkode: a2b2d...6cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen driver også å baktaler folk sammen. Kan godt si at andre er sexy eller har imponerende stor mage for eksempel. Men det er ikke ordene vi bruker til dem. Jeg synes nok det komplimentet var litt mer direkte enn det jeg synes er greit, men det hender jo ting kommer litt feil ut.

Anonymkode: 119db...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo helt normalt at man syns andre folk er pene, vakre, sexy og fine selv om man er i er forhold. Det betyr ikke at mannen din har lyst til å gå inn i et forhold med denne damen. Folk legger alt for mye verdi i utseende. Når helt uskyldige kommentarer som et utseendet skaper så mye sjalusi, er det på tide å jobbe med eget verdisyn og selvbilde. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

En altfor direkte kompliment etter min mening. Nei, ikke av hensyn til TS, men til den damen. Jeg hadde blitt veldig brydd hadde jeg vært henne.

Anonymkode: a2b2d...6cf

Det kommer helt an på hvor god relasjonen er mellom mannen og familien hans. Om det er en av de første gangen de møttes, kan det bli litt voldsomt for mottakeren ja. 

Anonymkode: 6afed...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...