Gå til innhold

Hvor ofte skal man være med kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har vært sammen i over 2 år. Vi er ikke samboere men bor relativt nære hverandre. Vi er med hverandre ofte, men! Noen ganger overnatter hun hos sine foreldre da de er noe ute og reiser og hun passer da hunden. Foreldrene hennes bor en time unna med buss. Jeg er i full jobb, bor i gåavstand fra kontoret mitt, har relativt fleksible arbeidstider men foretrekker å arbeide på kontoret. Det skal også nevnes at alt av treningsrutiner, normalt kosthold etc forsvinner når jeg er hos foreldrene hennes. Er det da innafor å si at man er for sliten til å reise ut dit etter jobb og ikke se kjæresten sin på 4 dager? Eller er dette noe man burde stå i

det kan også nevnes at jeg hjelper til med pass dersom hun også skal bort men utover det så syns jeg noen ganger ikke det er verdt det kun for å sove sammen/være sammen på kvelden. Er dette unormalt?


kan også legge til at kjæresten min også er i full jobb og har mulighet til hjemmekontor.

Anonymkode: 37788...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ofte som man vil eller kan.

Vi pleier å møtes 1-2 ganger i uka. Det er ikke optimalt, samtidig synes jeg fort det blir stress å møtes halve uka eller mer når jeg har lang reisevei til jobb. 

Anonymkode: 2fbe6...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne jo tatt med hunden hjem til seg, om det er nærmere deg...? Jeg ser ikke problemet her? 

Kan ikke bare stikke av på hundepass en time unna og forvente at du skal dra helt dit hver dag etter jobb. Det hadde ikke jeg giddi. Og jeg hadde ikke tolerert at partneren min ble muggen om jeg sa nei heller, det er jo ikke innafor å kreve. Da kunne jo hun tatt med seg hunden og kommet til deg? Så vidt meg bekjent, så overlever de fleste hunder å bo andre steder enn akkurat hjemme i loen dager, så lenge de har kurven sin og kjente lukter pluss at de kjenner og er trygg på personen som passer den. Hunder sitter ikke fast der de vanligvis bor. 

Det er urimelig av henne å kreve at du pendler en time ekstra både før og etter jobb pga foreldrenes bikkje, ja. 

Si nei, du. Det hadde jeg gjort. Og kanskje heller invitert henne til å ta med dyret hjem til deg? 

Anonymkode: 191f7...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun kunne jo tatt med hunden hjem til seg, om det er nærmere deg...? Jeg ser ikke problemet her? 

Kan hende det ikke er lov med dyr der hun leier, f.eks..

Anonymkode: 9309d...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at du er normal. Ville tenkt akkurat som deg. Det er jo dessuten bare når hun er hos foreldrene at dere ses hver 4. dag.

Anonymkode: 92785...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg og kjæresten min har vært sammen i over 2 år. Vi er ikke samboere men bor relativt nære hverandre. Vi er med hverandre ofte, men! Noen ganger overnatter hun hos sine foreldre da de er noe ute og reiser og hun passer da hunden. Foreldrene hennes bor en time unna med buss. Jeg er i full jobb, bor i gåavstand fra kontoret mitt, har relativt fleksible arbeidstider men foretrekker å arbeide på kontoret. Det skal også nevnes at alt av treningsrutiner, normalt kosthold etc forsvinner når jeg er hos foreldrene hennes. Er det da innafor å si at man er for sliten til å reise ut dit etter jobb og ikke se kjæresten sin på 4 dager? Eller er dette noe man burde stå i

det kan også nevnes at jeg hjelper til med pass dersom hun også skal bort men utover det så syns jeg noen ganger ikke det er verdt det kun for å sove sammen/være sammen på kvelden. Er dette unormalt?


kan også legge til at kjæresten min også er i full jobb og har mulighet til hjemmekontor.

Anonymkode: 37788...af8

Altså du må passe litt på deg selv tenker jeg. Er du så sliten som du gir uttrykk for så har du behov for å hente deg inn igjen. Så er du en bedre kjæreste for henne når dere treffes igjen. Viktig å være ærlige med hverandre tenker jeg. Synes du virker normal til tross for at jeg ikke liker det ordet. For hva er egentlig normalt? Det spørsmålet der har jeg stilt meg selv mange ganger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hun kunne jo tatt med hunden hjem til seg, om det er nærmere deg...? Jeg ser ikke problemet her? 

Kan ikke bare stikke av på hundepass en time unna og forvente at du skal dra helt dit hver dag etter jobb. Det hadde ikke jeg giddi. Og jeg hadde ikke tolerert at partneren min ble muggen om jeg sa nei heller, det er jo ikke innafor å kreve. Da kunne jo hun tatt med seg hunden og kommet til deg? Så vidt meg bekjent, så overlever de fleste hunder å bo andre steder enn akkurat hjemme i loen dager, så lenge de har kurven sin og kjente lukter pluss at de kjenner og er trygg på personen som passer den. Hunder sitter ikke fast der de vanligvis bor. 

Det er urimelig av henne å kreve at du pendler en time ekstra både før og etter jobb pga foreldrenes bikkje, ja. 

Si nei, du. Det hadde jeg gjort. Og kanskje heller invitert henne til å ta med dyret hjem til deg? 

Anonymkode: 191f7...68a

Ts: det er ikke snakk om å være der hver dag, men å dra innom en ukedag feks slik at vi ikke går 4 dager uten at vi ser hverandre

Anonymkode: 37788...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg og kjæresten min har vært sammen i over 2 år. Vi er ikke samboere men bor relativt nære hverandre. Vi er med hverandre ofte, men! Noen ganger overnatter hun hos sine foreldre da de er noe ute og reiser og hun passer da hunden. Foreldrene hennes bor en time unna med buss. Jeg er i full jobb, bor i gåavstand fra kontoret mitt, har relativt fleksible arbeidstider men foretrekker å arbeide på kontoret. Det skal også nevnes at alt av treningsrutiner, normalt kosthold etc forsvinner når jeg er hos foreldrene hennes. Er det da innafor å si at man er for sliten til å reise ut dit etter jobb og ikke se kjæresten sin på 4 dager? Eller er dette noe man burde stå i

det kan også nevnes at jeg hjelper til med pass dersom hun også skal bort men utover det så syns jeg noen ganger ikke det er verdt det kun for å sove sammen/være sammen på kvelden. Er dette unormalt?


kan også legge til at kjæresten min også er i full jobb og har mulighet til hjemmekontor.

Anonymkode: 37788...af8

Alle har forskjellig behov. 

Anonymkode: 79e53...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...