Gå til innhold

Syns det er så vanskelig å få venner som ung voksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i 20 årene og syns det er så vanskelig å få nye venner. Mistet kontakt med venner fra videregående fordi de flyttet jo til helt andre steder mens jeg ble boende i samme fylket jeg vokste opp i (trøndelag) og vi begynte alle å studere helt forskjellige ting. Og de fant seg nye venner der de er og gjennom studiet, mens jeg liksom ikke finner noen. Har liksom ikke muligheten til å finne venner gjennom studiet mitt fordi jeg studerer desentralisert så treffer medstudenter ekstremt sjeldent (og nesten alle av de bor helt andre steder som er langt unna og mange er mye eldre enn meg, sånn i 30-50 årene) og på jobben min er vi ganske få, og de fleste er damer i 30-40 årene. 

Nærmeste jeg har "venner" er venner og bekjente av samboer som jeg treffer en gang i blant (da som regel mens vi er ute på byen eller drikker på en hjemmefest... og da har jeg ganske god tone med de og har det gøy, men ellers snakker vi jo ikke eller treffes noe mye)

Skulle så gjerne kunne blitt kjent med noen og fått venner.. Føler meg så taper som ikke har noen liksom.. Ser de som har sånne venninnegjenger som finner på gøye ting og blir så trist at jeg ikke har det. 💔 Noen andre som har det sånn? Evt hva gjorde dere med det hvia dere hadde det sånn før?

Anonymkode: d8671...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som sliter med dette, og jeg har vel ikke så mange råd. Jeg flyttet til mannens hjemsted, og studievennene bor på annen kant av landet. Prøver å treffe gamle venner så mye som mulig når jeg er på hjemtraktene.. Har mange bekjente, men ingen nye venner.

Anonymkode: 20956...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med en hobby, ballspill eller noe du interesser deg for. Så møter du andre på din alder. 

Anonymkode: 099e1...419

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider