Gå til innhold

Hevelse i føtter å hender hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Holder på å gå av skafte. 

Er 32 år, sunn frisk, trener. Spiser riktig og generelt opptatt av god phykisk og fysisk helse.

Jobber som frisør, og var syk for en ukes tid siden. Influensa med feber å ikke god. Varte 3-4 dager. Samtidig med dette har jeg hatt en sene betendelse i håndleddet å har gått på noen tab mot dette. I går morges kjente jeg at armer, hender, legger å føtter bare vokste. Prikker i hele meg. Hele tiden. 

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg det er så vondt. Hadde en travel dag åå jobb i går å ringte legevakt så snart jeg var ferdig på jobb

 Ikke noe farlig sa de. Å ingem vits å komme for sjekk

Men ringte igjen idag å Fikk time i og de sjekket meg og ingenting å gjøre med det. Kan være medisinen jeg har reagert på. 

Jeg har ligget med beina høyt å hendene høyt siden jeg kom hjem i går. Men uansett hvilken positur jeg er i så er dette vondt. Noen som vet hva som kan hjelpe ? Fikk beskjed av legevakt å se det ann å vist det ikke blir bedre etter 3-4 dager ta kontakt med legen. Men klarer ikke være sånn jeg greier ikke gå, skru opp korker, flette ungen min, greier ikke knytte hendene mine å er skikkelig drid lei meg. Noen som har tips til hva som kan hjelpe? 

Anonymkode: 5f97b...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke hatt influensa.

Anonymkode: 16557...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker vel også at du kanskje ikke har hatt influensa? Men en reaksjon på tablettene du fikk. Hvis du leser i pakningsvedlegget finner du kanskje svar der på hva som har skjedd. Ville nok ringt legekontoret i morgen og snakket med dem. Kanskje er det greit med en time hos fastlegen så dere kan melde inn denne reaksjonen og få det skrevet i journalen din at du ikke tåler denne medisinen (hvis det er slik det henger sammen).

Anonymkode: 9e9e3...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for medisintips og svar til dette 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...