Gullet26 Skrevet 24. august 2006 Forfatter #601 Del Skrevet 24. august 2006 Står tell? ← står tell liv ve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. august 2006 #602 Del Skrevet 24. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 24. august 2006 #603 Del Skrevet 24. august 2006 Håper du har det bra, Gullet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 26. august 2006 #604 Del Skrevet 26. august 2006 Bare innom med en liten lørdags- Fri i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. august 2006 #605 Del Skrevet 26. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 27. august 2006 #606 Del Skrevet 27. august 2006 Hatt en bra helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #607 Del Skrevet 28. august 2006 Bare innom med en liten lørdags- Fri i helga? ← jada har hatt fri kosa meg med Anell ← Hatt en bra helg? ← :kys_2: jada,du da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 28. august 2006 #608 Del Skrevet 28. august 2006 Klar for ei ny uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 29. august 2006 Forfatter #609 Del Skrevet 29. august 2006 Klar for ei ny uke? ← hehe ja man har vel ikke så mye valg vel..Startet med dag vakt som blir ja igår også gikk jeg på igjen kl 22 i går kveld og her sitter jeg nå,hjem og sove kl 08 også jobbe natt igjen...*sliten* skal ha fri på onsdag og jobbe torsdag dag og fredag kveld,fri for meg selv hele helgen så da blir det vel som slakt på sofan og sove...Se om jeg får rota meg en tur på kino *hmm* det hadde vært ålreit,kanskje kikke litt i byn etterpå el noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 3. september 2006 #610 Del Skrevet 3. september 2006 Hei vennen! Hvordan går det med deg? Antar at du ikke har fått noe nett hjemme enda siden du ikke så hyperaktiv i boka di Innom og varmer den litt nå jeg i hvert fall! Her hos oss er alt bare bra, utrolig uvant å bo sammen med svigers. MEN det skal gå for en periode, det er helt klart, så lenge vi vet at det blir andre boller etter hvert. Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 3. september 2006 #611 Del Skrevet 3. september 2006 Hei der! Nå må du snart oppdatere her inne. Savner deg! Takker for klemmer og støtte i boka mi også. Det hjeler! Håper alt står bra til med deg. Ha en fin søndag, og ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 3. september 2006 Forfatter #612 Del Skrevet 3. september 2006 ahhh har funnet ut at jeg har litt sporadisk nett her hjemme hvor jeg bor...en eller anne trådløs greie fra en eller annen nabo *ss* men den kobler seg litt av og på som den selv ønsker.. Ukene flyr,rart at det er 4 uker siden jeg flyttet ut allerede,livet må gå sin gang selv om det er veldig slitsomt noen ganger bare den psykiske tanken ved å være alene.for man er jo vant til at det er noen rundt en,så når Tingeling har lagt seg om kvelden er det ofte veldig rart å sitte alene i stua og glo,man har jo ik muligheten til å bare "stikke" ut en liten tur liksom I helga har jeg vært med venner på fredag sammen med en kompis jeg ikke hadde sett på 2 år av div årsaker,veldig hyggelig å se han igjen ,vi glodde på en film og bare slappa av.. I går var vi på kino og så URO-> dritbra syns jeg også var jeg ute en liten tur å kikka etterpå sammen med ei vennine og kjæresten + kompisen hans,jeg kjørte!I dag har jeg liggi i senga helt til nå det regner så sinnsykt og Tingeling kommer ikke hjem før i morra etter barnehagen så jeg har bare liggi å hørt på regnet Nå skal jeg ta meg en dusj også prøver å være sosial.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 3. september 2006 Forfatter #613 Del Skrevet 3. september 2006 Hei vennen! Hvordan går det med deg? Antar at du ikke har fått noe nett hjemme enda siden du ikke så hyperaktiv i boka di Innom og varmer den litt nå jeg i hvert fall! Her hos oss er alt bare bra, utrolig uvant å bo sammen med svigers. MEN det skal gå for en periode, det er helt klart, så lenge vi vet at det blir andre boller etter hvert. Hehe! ← Ja det skjønner jeg *ss* hold ut vennen *holder ut sammen med deg* Hei der! Nå må du snart oppdatere her inne. Savner deg! Takker for klemmer og støtte i boka mi også. Det hjeler! Håper alt står bra til med deg. Ha en fin søndag, og ei fin uke! ← åhhh takk takk vennen savner deg også *ss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 4. september 2006 #614 Del Skrevet 4. september 2006 Skjønner savnet etter noen å være sammen med kan komme til tider. Men godt du har ei skjønn datter og venner å være sammen med. Hvordan gjør dere det med Anell nå da? Hvor ofte er hun hos faren sin? :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #615 Del Skrevet 4. september 2006 Skjønner savnet etter noen å være sammen med kan komme til tider. Men godt du har ei skjønn datter og venner å være sammen med. Hvordan gjør dere det med Anell nå da? Hvor ofte er hun hos faren sin? :kys_2: ← Hun er der ganske ofte...Han har henne når jeg jobber kvelden!også tar vi det litt på sparket,har ikke noe 1 dag i uka annen hver helg opplegg,eller annan hver helg har vi men ukedagene ja du skjønner... Det jeg savner er noen å sitte i armkroken til å bare kose og snakke,får ik til det så ofte jeg vil *ss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 5. september 2006 Forfatter #616 Del Skrevet 5. september 2006 En ny dag kaller....enten man vill eller ei,nuh er vesla levert i barnehagen vinka og skulle inn og teie-> tegne til beste->bestemor,mamma skal hente henne idag for jeg skal jobbe kvelden! Skulle ønske jeg fant meg en dag jobb jeg hadde passet så mye bedre nå som jeg er alene blir så mye pes med dissa kveldsvaktene og turnusen min fra 1 okt er heeelt pyton 19 kveldsvakter på 8 ukers turnusen...Er en 56%stilling ledig i 6 mnd på legevakta lurer på og søke på den for den turnusen er mye bedre også får jeg leite som en gal de neste mnd å søke på det som er av jobber som man kan leve av!! I dag blir det litt klesvask ,vaske opp og hente sykkelen min den har fått montert sete til veslemor*jippi* hu digger å sitte bakpå der Er blitt potte tett i huet så får ta det med ro så jeg ikke blir skikkelig syk føler sånn infulensa syk æsj ass*tusler bort i sofakroken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 5. september 2006 #617 Del Skrevet 5. september 2006 Hei vennen! Du må IKKE bli syk nå altså, er så bortkastet å være syk nå på høsten når det er deilig vær ute! Sporadisk trådløst nett er forresten veldig kjekt Sitter og tar en liten oppdatering her inne før jeg stikker ut i sola jeg da, kan jo egentlig ikke være inne i detta været når jeg først har fri! Ble litt satt ut her et lite øyeblikk i går da - ser jo på Animal Planet hver dag omtrent, og så leser jeg i VG at han Croc Hunter - Steve Irvin er død! Triste saker, tenker på kona og ungene hans... MEN, kan jo ikke ta innover seg sånt heller! Håper du holder ut med å være alene, og enig med du at det høres lettere ut med en dagjobb nå som situasjonen er som den er... Si ifra hvis det er noe jeg kan gjøre da, send meg en PM eller noe! Har forresten fått ny MSN også! fra Rødtoppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 6. september 2006 #618 Del Skrevet 6. september 2006 Innom og koser litt på deg.. Håper du får deg en ny jobb som passer litt bedre med din nye hverdag altså, kan ikke være lett! Men du, ble ikke syk vel?? Det æ'kke lov det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #619 Del Skrevet 7. september 2006 x sambo har funnet seg ei ny dame ,det er 3 uker siden jeg flyttet ut,han skal blande vesla inn alt.......jeg tilter fullstendig!!!GÅR DET ANN A hjelp meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 7. september 2006 #620 Del Skrevet 7. september 2006 ÅH NEEEEEEEEI!!! Er det mulig... Han burde jo vite bedre enn å involvere datteren deres allerede, det tror jeg at jeg hadde nekta for. Men man kan kanskje ikke det.. Uff, synes så utrolig synd på deg altså. Må være en helt forferdelig følelse. Vet dessverre ikke helt hva jeg skal si, men vil bare si at jeg tenker masse på deg! Maaaange klemmer din vei: :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå