Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Flotters tur i helga...akkurat kommet inn døra nuh,vi la til kai i oslo kl 09.30...hadde massasje og litt nappimg av øyenbryn på fredag+mat+show ombord++

Lørdag var det å tråle kiel i 4 timer,sykt mye sko butikker ass muttern var helt vill endte opp me 3par tilsutt da etter å ha prøvd gud veit å mange,jeg nøya meg me et par..shoppa litt klær til vesle mor å en "bil" til sambo han har sånn samle hylle nedi i kjellern+ parfyme!På båten shoppa jeg to gode sommer shortser til meg selv,en ring,sminke og parfyme

På lørdag kveld var det ansiktsbehandling *mm* jeg hadde ikke noe som helst å klemme ut eller som måtte renses på :overrasket: hadde trodd det var noe men neida hadde så fin hud sa hu berta så det ble bare kos på benken me rensing og peeling og massasje.

Etter det var det show igjen ....går ulike show opp og ned på denna turen..syns det var litt lite folk på siste showet men skjønte hvorfor når vi kom ut igjen det var satt opp kjempe lerret fra taket og de viste fotball,kjempe brøling når tysklandet scoret x3 det var kjempe artig må ha vært der for å skjønne stemningen...

Nuh skal jeg sette over en vask og rydde ut også vanne blomster for pappa og onkel og mate papegøyene til onkel de er på ferie...Så hente veslemor *savner* hun er på hytta i holmsbu :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malina

Hei vennen! :)

Høres ut som en kjempe fin helg du har hatt! Det fortjente du- masse :klem:

Tenker du savner lille snuppa nå,ja...

Har du ferie nå?

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ferien begynner neste uke..har en uke ferie da også må jeg jobbe helga også har jeg 12 dager fri sammenhengende også jobber jeg 4 dager å da er det slutt..Sambo skal ha 3 uker sammenhengende da fra 17juli til 4 august,men jeg har noen helger da som jeg må fylle men det er oki det for fra 17-20juli drar vi til kr.sand og da er det oki å slappe av hjemme noen dager og jeg jobber tidlig på søndag den uka så er hjemme kl15 og da kan vi dra avgårde igjen me båten f.eks hvis det er fint vær... :sjarmor:

I dag er det litt drit vær men det var deilig faktisk,få en liten skur så det ikke er så sinnsykt tørt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei!

Så deilig med Kiel-tur i helga! :)

Og ferie i sikte - det blir bra! Får håpe det fine været kommer tilbake til den tid da. Men jeg er enig med deg, bare deilig at det kommer litt regn nå. Trengtes det nå!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Nei ferien begynner neste uke..har en uke ferie da også må jeg jobbe helga også har jeg 12 dager fri sammenhengende også jobber jeg 4 dager å da er det slutt..Sambo skal ha 3 uker sammenhengende da fra 17juli til 4 august,men jeg har noen helger da som jeg må fylle men det er oki det for fra 17-20juli drar vi til kr.sand og da er det oki å slappe av hjemme noen dager og jeg jobber tidlig på søndag den uka så er hjemme kl15 og da kan vi dra avgårde igjen me båten f.eks hvis det er fint vær... :sjarmor:

I dag er det litt drit vær men det var deilig faktisk,få en liten skur så det ikke er så sinnsykt tørt!!

Har vært dritt vær her også i går,men i dag er det fin sol, og varmt i luften :briller2:

12 dager fri hadde ikke jeg takket nei til! :-D Høres ut som koselige planer du har for ferieukene. Kan jo seffers anbefale Kristiansand og resten av sørlandet på sommeren. ;)

Ha ei fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

Høres ut som en flott tur dere hadde. Det blir sikkert godt med ferie neste uke og det virker som dere har planene klare. Du får kose deg skikkelig :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaaaaaaaada var på en liten kveldtur i kveld ,klippte plen på "hytta" til pappa det er 20min kjøring herfra ligger et hus+en låve oppi skogkanten er min oldemors hjem men hun bor ikke der lengre pga av et kjempe infarkt for 3 år siden..mor var i kjempe for m helt til det var 2 min til vi var hjemme ble plutslig urolig åsså kom hele dagens meny,hu kasta opp så det holdt gudskjelov så satt jeg baki me hu av en eller annen grunn jeg pleier ikke det til vanlig...

dæven at det kan komme så mye ut av en liten kropp 2 1/2 brødskive,1 banan 1 is og et middagsglass var det hu hadde spist i dag fordelt på3 så ikke noe unormalt hmmm isen kanskje el bare uvel rett og slett,jaja spy over alt på henner på meg på bilsete og ja rett i dusjen med hu stakkar gråt så sårt,men måtte bare spyle og vaske hår og henner litt fort da...fikk pakka a inn i 2 håndklær og lagt a på stellebordet me pusen sin (Miss) hu digger den bamsen så fikk tørka hu godt også la jeg henner og hu sovna me engang stakkar var helt skutt

jaja nuh er det natta så får me sjå hvordan det går :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Stakkars liten. Hun ble vel bilsyk? Det har jeg dessverre veldig god erfaring med selv. Yngstefrøkna mi har lett for å bli bilsyk og vi har hatt noen runder med spying i bilen. Nå har vi alltid liggende papirposer i tilfelle hun blir dårlig. En god natts søvn hjelper sikkert godt på frøkna di :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten. Hun ble vel bilsyk? Det har jeg dessverre veldig god erfaring med selv. Yngstefrøkna mi har lett for å bli bilsyk og vi har hatt noen runder med spying i bilen. Nå har vi alltid liggende papirposer i tilfelle hun blir dårlig. En god natts søvn hjelper sikkert godt på frøkna di :klem:.

aldri blitt det før og det var bare en kort kjøretur,vi drar til kr.sand på mandag jeg skal ta noen forhåndsregler!Tenkte jeg skulle ta et laken og sy til stolen tilfelle det skulle skje igjen så kan vi bare dra av det og kaste det så jeg slipper å stå lange e-18 å vaske bilsete, hmmm bør sette henne foran kanskje,vi kan skru av airbagen på den siden hun sitter foran..Hadde tenkt til å sette inn en skjerm så hun kunne se på tegnefilm når vi kjørte men det er kanskje ikke så lurt!

Men hun kjørte til Veggli forrig helg og det er 1t 0g 20min ca og ikke noe problem da

får håpe det var bare var ren kvalme og ikke at hun skal reagere på bilkjøringa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Kjedelig for :babyjente: med masse oppkast da!

Håper dere får fint vær når det skal til Kr.sand til mandag....husker ikke helt åssen vær de har meld her til uken,men... :forvirret: Vi får håpe på SOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig for  :babyjente: med masse oppkast da!

Håper dere får fint vær når det skal til Kr.sand til mandag....husker ikke helt åssen vær de har meld her til uken,men... :forvirret:  Vi får håpe på SOL!

ja da håper på det :klem: men samma bare det ikke sprutregner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu...

Leeeenge siden jeg har vært innom hos deg nå... :rodme:

Håper alt står bra til og du koser deg med sommeren! :briller2:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei, titter innom....

Håper du har en fin sommer!

Takk det samme ;)

Hellu...

Leeeenge siden jeg har vært innom hos deg nå... :rodme:

Håper alt står bra til og du koser deg med sommeren! :briller2:

:klem:

Ja da med denne varmen og syden stemmning har jeg nyti sommeren de dagene jeg har hatt fri

Hei venn! ;)  Åssen står det til?

Vært hos deg nuh...

Koser du deg i sommervarmen?

har gjort ja,men nuh er det slutt og back to work kl 15 i dag

Jada slutt på ferie..eller 10 dagers sammenhengende hvertfall,har mått jobbe litt innimellom men det har gått bra det,i kveld er det back to work og jobber hele helga også..har ikke vært på data på flere uker men nå som høsten kommer etterhvert blir det nok litt mer..Det er store forandringer hjemme her også :tristbla: jeg og veslemor skal flytte ut etterhvert er på utkikk etter noe nå,jeg og sambo er venner osv men det er ikke no kjærlighet mellom oss lengre og ting er så sklidd fra hverandre at vi føler at dette er den beste løsningen før man blir uvenner for det kan jo skje...utrolig tøft og mange tårer men ja I need a hug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Så trist med deg og samboeren din da. Skjønner at du har en tøff tid nå :klem:. Det finnes ingen mulighet til å finne tilbake til kjærligheten som en gang var der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Enig med Hannen- er det ikke noe mellom dere å bygge videre på? Å begynne litt på nytt igjen? Eller få hjelp av noen profesjonelle?

Jeg har egentlig IKKE peiling,men jeg synes det er så trist at det endre på dette viset her. Tror du dette er den eneste løsningen?

Godt dere ikke er blitt uvenner da! Det vil nok bli noen hakk lettere da- i og med at dere har Anell sammen.

En klem til deg,vennen! :klem:

Kanskje vi kan snakkes på msn eller noe?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...