Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Heeeei gullet! :vinke:

Kjipt med fulle mannfolk som kommer ravende hjem.. :roll:

Men tar jo ikke så lang tid før vi tilgir dem heller. :sjarmor:

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeeei gullet! :vinke:

Kjipt med fulle mannfolk som kommer ravende hjem.. :roll:

Men tar jo ikke så lang tid før vi tilgir dem heller.  :sjarmor:

Ha en fin dag!

de får surre på...ting er ikke helt rosen rødt i heimen fra føra!!Litt tunge dager og prøve å få ting på gli,meeen vet ikke jeg vi er sklidd ganske langt fra hverandre!virker som det er veslemor som holder oss sammen og hvor sunt er det i lengden... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Vennen... :klem: Uff,så trist å lese! Men tror du ikke dere kan få det på gli igjen da? Vet jo ikke alt hva problemene er,men...

Har dere snakket om det?

STOOOOOOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen... :klem:  Uff,så trist å lese! Men tror du ikke dere kan få det på gli igjen da? Vet jo ikke alt hva problemene er,men...

Har dere snakket om det?

STOOOOOOR  :klem:

vi prøver... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden nå...

Ikke noe hyggelig å komme innom og lese slikt! :(

Håper dere finner ut av ting og at det blir så godt som det kan for alle parter uansett utfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Ikke no' koselig å lese at det ikke er så bra mellom deg og samboern for tida, men noen ganger skranter jo forhold litt, så kanskje dere kan få det på gli igjen etterhvert. :klem:

Ellers virker det som om du nyter sommern til det fulle, det er bra! Pc'n kan man jo bruke til høsten og vintern igjen - sommern må benyttes her og nå! :Nikke:

Ha en god dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, vennen! :klem: Så trist å lese!

Hvordan har du det for tiden? Kan ikke være lett å gå igjennom noe sånt! :troest:

Endret av Isola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en uke ferie om dagen i det DÅRLIGE VÆRET :frustrert: typisk ass,knall vær forrig uke og nuh bare regn og blås....fikk den siste bekreftelsen på at veslemor ikke har fått barnehageplass i posten i går :frustrert: får håpe på de nye som skal bygges og åpnes til jul ca!!I morgen får vi besøk av to vennepar på hytta og skal feire st,hans me dem,det ene med en baby i maven og det andre med en gutt på 9mnd..det blir koselig grillings og skravlings trenger det vet jeg

HA EN STRÅLENDE HELG ALLE SAMMEN :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at snuppa ikke har fått plass i barnehagen enda... Men jeg buster alt jeg kan for at hun får plass til jul! :)

Høres ut som koselige St. Hans-planer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Uff, så dumt med barnehageplassen...ille at det ikke er full dekning enda. Håper det ordner seg med opptak i de nye du nevner da.

Håper du har det bra om dagen. Høres ut som dere har lagt koselige planer for St.Hans-feiringa da! Kose dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Så dumt at du ikke har fått barnehageplass til vesla. Får håpe det ordner seg i løpet av sommeren. Det er ikke kjekt å måtte bekymre seg for hvor vesla skal være mens du jobber.

Ha en strålende helg :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at du ikke har fått barnehageplass til vesla. Får håpe det ordner seg i løpet av sommeren. Det er ikke kjekt å måtte bekymre seg for hvor vesla skal være mens du jobber.

Ha en strålende helg :klem:.

det blir svigermor og mamma som må passe heener da de kveldene de kan og jeg må ta dety jeg får når de kan...er så lei av å bare jobbe kveld og helg nå at jeg spyr snart

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madeline

Det blir slitsom i lengden å bare jobbe kveld og helg. Da går du glipp av det meste som er sosialt. Har du spurt om det finnes mulighet for å få jobbe litt dagtid innimellom også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir slitsom i lengden å bare jobbe kveld og helg. Da går du glipp av det meste som er sosialt. Har du spurt om det finnes mulighet for å få jobbe litt dagtid innimellom også?

da er jeg hjemme med veslemor....får ikke jobbet noe annet siden jeg ik har barnehage plass det er det som er heile problemet serru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Æsj, så dumt med den barnehageplassen...skjønner godt at du blir lei av å jobbe kveld og helger...

Håper det blir en ordning etterhvert! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...