Gullet26 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #461 Del Skrevet 19. mai 2006 jaaada er det ikke hodet så er det andre ting klarte å skade meg litt i går da er så teit at det er små flaut,dreiv å leika me veslemor ute og vi tulla og kosa oss,var å henta pappan på jobb og hu satte kursen for en STOR vanndam i sandaler nei nei nei tenkte jeg og løfta hu opp i været og over hodet mitt mens jeg tulla og sa nei nei nei og knak sa det bak i nakken og venstre skulder og der stod jeg me en kjempestiv venstre side og litt pain....til legevakta og diagnose ble forstuet nakke jaaaaaaaaaada ble sykemeldt ut uka da for sikkerhetsskyld og måtte ringe jobb da jeg skulle hatt 2 netter,åhh hva har skjedd med deg da har du vært i en ulykke????sa de da ehhhhhh nei jeg har leika med dattra mi jaj men er ikke stiv i nakken i dag hvertfall bare litt herja i skulderblad feste bak på ryggen så detta går så det griner .... jaja Alex vant idol sånn erre bare....go natta alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. mai 2006 #462 Del Skrevet 20. mai 2006 Huff forstuet nakke, jeg vet ikke om jeg skal le eller grine på dine veiene. Det hørtes virkelig ikke godt ut, får tro at det går over fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 20. mai 2006 #463 Del Skrevet 20. mai 2006 Forstuet nakke er det første gang jeg har hørt om. Det er nok ikke noe godt. Du får ta det litt roligere de nærmeste dagene, og så håper jeg du blir fort bra igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. mai 2006 #464 Del Skrevet 22. mai 2006 Ouff, hørtes ikke noe godt ut. Håper det går fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. mai 2006 #465 Del Skrevet 22. mai 2006 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei hei..... jada nakken er fin den,slappet av hele helga og tok litt ibux 600mg så løsnet det fort..denne uken er det jobbings i går i dag og i morgen kveld + søndag dag!Så uka skal få bein å gå på,regnet bøtter ned er så j.... koselig NOT,men sånn er det bare,imorgen formiddag skal vi i åpen barnehage så da får veslemor løpt fra seg litt hvertfall...Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 23. mai 2006 #467 Del Skrevet 23. mai 2006 Det er kanskje like greit å jobbe så lenge været er så dårlig som det er. Så får du satse på at du har fri når finværet kommer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. mai 2006 #468 Del Skrevet 23. mai 2006 Så bra nakken er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. mai 2006 #469 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg er enig jeg, det er mye bedre at det regner når du har jobbhelg. Da kan dere jo kose dere ute når du har frihelg og det er fint vær! Ha ei god helg, håper at nakken din ikke slår seg vrang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 29. mai 2006 #470 Del Skrevet 29. mai 2006 Uff, var litt tragikomisk med den nakken din da.. Godt å høre at den er bedre iallfall. Ha en flott dag! Håper det kommer litt sol i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #471 Del Skrevet 30. mai 2006 oiii dagene flyr fort....er ikke så mye pc tid om dagen,nyter hver eneste sekund av fint vær..forrig uke var åpen barnehage 3 jobbedager på kveld+ søndag dag,1 fridag for hele familien,svømmehallen på fredag så tiden fylles med noe hele tiden!!Sommer og lyse kvelder er liksom ute tid syns jeg, imorgen er det åpen barnehage igjen og trening på kvelden,torsdag er det kveldsvakt på legevakta og helga skal vi prøve å få tatt en dagstur med båten,hvis oljeskift og div går i boks i morgen og mandag er det jobbings må jo ta med seg litt rød dager *penger,penger,penger* og :kys_2: til alle snuppene mine..... p.s nakken er heeeeelt fin *hehe* tar det litt rolig når jeg leker med Anell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 30. mai 2006 #472 Del Skrevet 30. mai 2006 Du har ikke fritidsproblemer for tiden . Ikke rart det ikke blir mye tid foran data`n. Du får nyte de lyse sommerkveldene. Får bare håpe at den skikkelige sommervarmen kommer snart . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 31. mai 2006 #473 Del Skrevet 31. mai 2006 Busy dame ja! Ha en flott dag, med åpen barnehage og trening. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. mai 2006 #474 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er jo herlig da, å ha masse å gjøre! Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 1. juni 2006 #475 Del Skrevet 1. juni 2006 HEI vennen!!! En liten snartur innom, smyger meg til bittelitt KG-tid på pc til svigers her nå! Savner deg jeg... Går ikke så unna med salget vårt heller, så nå tror jeg kanskje vi kommer til å installere internet der også, spes hvis det drøyer til over sommeren med salget vårt... Uansett, liten til deg fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 1. juni 2006 #476 Del Skrevet 1. juni 2006 Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #477 Del Skrevet 1. juni 2006 syns jeg det tar tid toppen min hehe..... Hei hei Linkri,en god torsdag til deg også!!!nuh nyter jeg solen og griller skrotten bare inne å tar en liten vann pause..Anell sover men våkner nok snart,og jeg skal på jobb kl 15..jaaaaaaaaaaada imorgen er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. juni 2006 #478 Del Skrevet 1. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 2. juni 2006 #479 Del Skrevet 2. juni 2006 Gooooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #480 Del Skrevet 2. juni 2006 ← tilbake Gooooood helg! ← good helg til deg også snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå