Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

flinke mødre som dere er går det sikkert fint med en 2-5 stk *ler*

:overrasket::ler: Holder med 3 tror jeg :ler:

Jeg venter også på barnehageplass,men jeg regner nesten bare med at jeg får,visst ikke så hvet jeg ikke. Hååååper Anell kommer seg inn da *krysserfingrene*

Ha en kjempe fin tirsdag :klem:

Kjempe kosligt med besøk i dagboken min så tidlig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rødtoppen

God morgen snuppi!

Det er helt genialt å lage matliste for ukene, VI sparer masse penger på å handle en gang i uka i hvert fall - har holdt på med dette i to år nå jeg, og merker det på matbudsjettet kan du si! Så morsomt at du har lagt ut lista di da, middagstips til oss andre :sjarmor: Kanskje jeg kommer til å gjøre det samme? Hehe!

Nuh skal jeg ut og handle brød, sulten se!

:klem: fra Trinemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

100 % i hjemmespl der jeg jobber nå også... Litt for spennende egentlig detta her altså.

Innom for å ønske deg en god natt nå forresten, jeg sa ja til å ta ei ekstra natt jeg. Så skal på jobb om en drøy time, angrer litt nå (TRØTT), men blir ekstra penger i mai da :) Kommunen er litt teit sånn sett, det man jobber ekstra utenom den faste lønna kommer ikke før 2 mnd etter at man har jobbet! Dvs det jeg jobber ekstra i mars kommer i mai liksom...

Nei, får vel spise litt og sånt vel, så jeg er klar til å jobbe i natt. Gleder meg til å :sove: i morra tidlig jeg ;)

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 % i hjemmespl der jeg jobber nå også... Litt for spennende egentlig detta her altså.

Innom for å ønske deg en god natt nå forresten, jeg sa ja til å ta ei ekstra natt jeg. Så skal på jobb om en drøy time, angrer litt nå (TRØTT), men blir ekstra penger i mai da :) Kommunen er litt teit sånn sett, det man jobber ekstra utenom den faste lønna kommer ikke før 2 mnd etter at man har jobbet! Dvs det jeg jobber ekstra i mars kommer i mai liksom...

Nei, får vel spise litt og sånt vel, så jeg er klar til å jobbe i natt. Gleder meg til å  :sove: i morra tidlig jeg ;)

Natta :klem:

jøss 2 mnd etter??det jeg jobber i perioden fra ja 15feb til 15 mars det får jeg i april så her får man det mnd etter..mens fastlønn kommer på forskudd!!Håper du har hatt en fin natt og sov godt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go morgen alle sammen...

Endelig har kuldegradene sluppet men nå snør det selvfølgelig men,men that`s life!I dag skjer det ikke mye skal på jobb ikveld så bare kose me veslemor og slappe av,gå en tur i 12 tia når hu skal sove..Var så digg i går satt ute i solveggen mens hu sov i vogna si så noen små søte fregner er kommet i ansiktet :sjenert: Mmmm føler seg litt mer frisk når man får farge i ansiktet..

DAGENS LILLE SUNNE X2

Jordbær og pæredrøm

*1/2 kurv jordbær

*2 modne pærer

*ca 3 dl farris

*6-8 isbiter

Mangooverraskelse

*1 mango-> skrelt og skåret i biter

*1 båt vannmelon-> skåret i biter

*1ts,frisk revet ingefær-> kan man velge selv om man vil ha med

*10 isbiter

*yummi :danse: *

skikkelig sommer drikke

På menyen som henger på kjøleskapet i dag står det JOBBER =) så gubben får fikse seg selv..

Noen forslag til nam,nam lørdagsmat?????Som det er gooo smak i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings!

:vinke:

Du, hvor får du alle disse "dagens sunne" fra? Du er jo rene guruen! :ler2:

Lørdagsmat!??

Hjemmelaget pizza, taco eller kanskje en eller annen kyllingrett med Tikka Masala eller noe!?

Ha en fin onsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings!

:vinke:

Du, hvor får du alle disse "dagens sunne" fra? Du er jo rene guruen! :ler2:

Lørdagsmat!??

Hjemmelaget pizza, taco eller kanskje en eller annen kyllingrett med Tikka Masala eller noe!?

Ha en fin onsdag!

Nei leser litt her og der og noe har jeg plukka med meg opp igjenom åra :ler: nå hørtes jeg ut som en gammal haug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må le litt av veslemor...når hu spiser brødskive me prim da går skorper og alt ned,meeen når hu får ja ost og skinke el servelat el leverpostei da spytter hu ut skorpa!!!Vet å legge til seg vaner selv ja!!

*spiser så sokken flyr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk trengte den etter en lang arbeidskveld

Jeg er her nå  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:

Kjeeempe søøt jente ,ligner hun på deg? :kyss:  :)

Takk,takk klart hun ligner på meg hehe...Vel ja hun har mitt hår hodeform og øyne mens nese og munn er pappan!!Så en god blanding ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goooooooo morgen alle sammen go morgen far og mor *tralalalalala*

Jada -5 og sola skinner og jada blir det soling i veggen etterpå når Anell skal sove???? :Nikke: Denne dagen må jo bare bli knall og da må man ha noe å kose seg med ->

DAGENS LILLE SUNNE!

Sunn sødme

*2dl bjørnebær

*2dl rips

*2dl blåbær

*2 lime

*1ss fruktose(kan også bruke sukker da --,)

*5 dl biolayoughurt naturell

Legg de friske bærene i fryseren en time før de skal brukes,hold av noen bjørnebær og rips til pynt.

Kjør alle bærene i blender tilsett fruktose og saften av en halv lime,tilsett halvparten av youghurten!Hell youghurt og bærmos lagvis i glass pynt med friske bær...

Jada står i oppskriften at man skal ha 2 lime,men ser ut til at man bare bruker en halv?? hmmm jeg får prøve å se ;)

I dag er det ikke no jobbings så middag i dag blir fiskekaker med potet og raspa gulerøtter *nam,nam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Men noen gammal haug er du da ikke... :sjarmor:

Herlig bilde av snuppa da!!!

:hjerter:

Hehe nei 26år kvalifiserer ikke til det antar jeg :ler: ...Takk for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...