Gå til innhold

Jeg føler meg mer attraktiv som 38 år enn på lenge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned en del i vekt, har nå en bmi på 20, trener en del, mer fit kropp. Får mer blikk fra menn (måler meg med blikket). Kan det være jeg er mer attraktiv nå enn jeg var i 20-åra med en bmi på ca 27? 

Anonymkode: 5bff4...e5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyt at du føler deg bra og kjenner på spenning og tiltrekkning 😊 Vi kan aldri vite hva alle tenker uansett, så det er vanskelig å måle. 

Anonymkode: 31412...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør! 42 her, aldri vært mer levende og sexy. Er det ikke deilig? 😜😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg tro, spesielt siden du også har mye mer selvtillit! Jeg er sikker på at du ser helt smashing ut, men utstråling skal man heller ikke undervurdere! Killer combo🤩

Anonymkode: bb388...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det bare er selvtiltt som gjør det ! Da stråler man jo. Litt sånn som gravide kvinner. De stråler. Det er sexy. Når man føler seg bra i sin egen kropp så blir man fort automatisk attraktiv for alle andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ALB skrev (4 minutter siden):

Kjør! 42 her, aldri vært mer levende og sexy. Er det ikke deilig? 😜😉

Herlig å høre 🤩 hvordan merker du det? 
 

TS

Anonymkode: 5bff4...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det vil jeg tro, spesielt siden du også har mye mer selvtillit! Jeg er sikker på at du ser helt smashing ut, men utstråling skal man heller ikke undervurdere! Killer combo🤩

Anonymkode: bb388...5b5

❤️

Anonymkode: 5bff4...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det bare er selvtiltt som gjør det ! Da stråler man jo. Litt sånn som gravide kvinner. De stråler. Det er sexy. Når man føler seg bra i sin egen kropp så blir man fort automatisk attraktiv for alle andre også.

Ja, det er sikkert helt riktig ❤️

TS

Anonymkode: 5bff4...e5a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar på 59.

Jeg føler meg sprek som en 20-åring, og vil ha en kjæreste som er tidlig i 20-årene, men ingen ser ut til å sette pris på ungdommeligheten min.

Anonymkode: 001fc...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Herlig å høre 🤩 hvordan merker du det? 
 

TS

Anonymkode: 5bff4...e5a

At menn av et heeeelt annet kaliber er interessert, og interessert i mer enn bare sex. Kort fortalt :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig god følelse og godt jobba ts ❤️ 

Anonymkode: fc7e7...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig god følelse og godt jobba ts ❤️ 

Anonymkode: fc7e7...6cb

Jaaa!! Tusen takk ❤️

 

TS

Anonymkode: 5bff4...e5a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som en PS....... om du i tillegg har freshet opp mtp klær og hår er det virkelig bare å gi jernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener.😊  Er 37. Ikke så mye trening her da, men har gått ned noen kg. Har mer overskudd, barna er større og jeg har en litt mer "gi faen holdning". Sexlysta er mye større. Nyter mer og tørr å si mer hva jeg liker nå enn før. Tenk om jeg hadde den følelsen nå da jeg var i 20 årene 🤣

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg mye finere, mer sexy og alt nå som 41-åring enn tidligere. Jeg har ikke finere kropp nå, men selvtilliten er høyere ganske enkelt. 

Anonymkode: 718b3...09c

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har gått ned en del i vekt, har nå en bmi på 20, trener en del, mer fit kropp. Får mer blikk fra menn (måler meg med blikket). Kan det være jeg er mer attraktiv nå enn jeg var i 20-åra med en bmi på ca 27? 

Anonymkode: 5bff4...e5a

Tenk om du var 38 og hadde beholdt herlige 27 i bmi..?.😁..hadde vært midt i smørøyet for min del iallefall.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

thumbs-up-well-done.gif

Anonymkode: 1510a...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Gunnar på 59.

Jeg føler meg sprek som en 20-åring, og vil ha en kjæreste som er tidlig i 20-årene, men ingen ser ut til å sette pris på ungdommeligheten min.

Anonymkode: 001fc...172

Synes også at det er svært urettferdig at folk kaller oss som føler oss yngre enn vi egentlig er, "gamle griser".

Føler man seg som om man er 20. så føler man seg som om man er 20; skjønner ikke hvorfor folk mener at man skal oppføre seg som en aldrende pensjonist straks man har passert 30.

Anonymkode: 001fc...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes også at det er svært urettferdig at folk kaller oss som føler oss yngre enn vi egentlig er, "gamle griser".

Føler man seg som om man er 20. så føler man seg som om man er 20; skjønner ikke hvorfor folk mener at man skal oppføre seg som en aldrende pensjonist straks man har passert 30.

Anonymkode: 001fc...172

Hold denne diskusjonen på den tråden den egentlig hører hjemme. 

Anonymkode: fc7e7...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...