Gå til innhold

Opplever egentlig at flere veninner ønsker å prøve ut damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!! 
 

jeg er selv godt gift med en mann over lang tid, men har «innsett» at jeg veldig gjerne kunne prøvd ut å ha sex med en dame.. det er for sent… i samtaler med FLERE veninner (på tomannshånd) har vi kommet inn på dette, og de har sagt det samme. De fåtall av venninnene jeg har snakket med om dette, er damer jeg faktisk selv finner attraktive. Det er på ingen måte mange damer jeg finner attraktive. Hva er greia med at de jeg finner attraktive, tenker på - og deler - det samme med meg? 

Anonymkode: 1386b...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke teste ned en av dem? 

Anonymkode: dea1e...dbc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på.

Jeg er kvinne og har hatt de samme samtalene med mange venninner, og noen sier det samme som deg.

Jeg innser at jeg er ett hundre prosent heterofil,  for jeg finner ikke tanken på sex med en annen kvinne det aller minste pirrende. Har aldri noen gang følt på seksuell interesse for en kvinne. Men ser at mange er nysgjerrige. 

Menn, derimot… nam nam. NAM. 

Anonymkode: 5f0a8...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor ikke teste ned en av dem? 

Anonymkode: dea1e...dbc

Litt utroskap krydrer hverdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bekrefte at jeg som mann aldri har vært i nærheten av slike samtaler og tema med noen av mine kompiser. Så dette er nok en damegreie. 

Men om kona en dag kom hjem og fortalte at hun hadde hatt sex med en av sine venninner, så tror jeg ikke det hadde vært en så big deal for meg. Det tror jeg at jeg kunne ha levd med. Med en mann derimot...

Anonymkode: 77dc3...f01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormsen skrev (21 timer siden):

Litt utroskap krydrer hverdagen!

Her i denne tråden har vi godt eksempel på dobbel standard når det kommer til kvinner vs menn og biseksualitet. 

Anonymkode: c7957...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg tente på kvinner. Er så lei av alt griset til menn. At det skal sprutes overalt, at vi skal svelge sæd selv om man blir kvalm og uvel. 

Anonymkode: b09ac...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når jeg drikker så kysser jeg på damer på byn hehe. Tror det er noe i meg som kommer litt frem.

Anonymkode: 9d350...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde dette en gang i fylla i mine yngre dager, det er vel 25 år siden nå. Da fant jeg ut at det ikke var noe for meg, så har ikke hatt noe ønske om å gjenta det siden.

Til spørsmålet ditt: det er nok tilfeldig. Eller at du tenker på dem nettopp fordi dere er såpass nære veninner at dere kan snakke om dette.

Anonymkode: 800bd...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...