Gå til innhold

Er denne sjalusien unødvendig av meg å føle på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg gjør dette veldig kort og konkret. Jeg er samboer med en mann som har en godt over gjennomsnittet stor nedre del.  Ofte går han med stramme bukser som resulterer i at han får en stor og synlig bulk. Jeg personlig har ingenting imot det, men blir så forbanna irritert og føler på sjalusi når andre kvinnfolk stirrer på han. Føler meg så sykt barnslig. 

Anonymkode: 782e2...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hilsen Kåre 53 år

Anonymkode: f806d...bd0

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d er unødvendig. Nesten ingen damer som blir tiltrukket av en mann kun pga en bul i buksa.

Anonymkode: be460...888

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du ingenting å være sjalu for. Jeg tipper at de fleste stirrer fordi det faktisk er litt disgusting å se sånt. Størrelsen på k***n betyr ingenting iallefall ikke for meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig det ja. Om mannen din derimot responderer på eventuelle blikk eller kommentarer, da tenker jeg det er litt mer innafor. 

Anonymkode: 41989...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbærrips skrev (10 minutter siden):

Der har du ingenting å være sjalu for. Jeg tipper at de fleste stirrer fordi det faktisk er litt disgusting å se sånt. Størrelsen på k***n betyr ingenting iallefall ikke for meg. 

Tenkte det samme, sånn syns jeg bare er ekkelt å se ute i offentligheten.. Om jeg stirrer så er det ufrivillig reaksjon på noe jeg helst ikke ville sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...