AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #61 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 16.37): Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste. I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk. Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. Anonymkode: bf20e...dc3 Hm da kan jeg begynne å brøle til menn da… fordi jeg er the bestest ever. Slik menn har vært mot meg. Nydelig… føles veldig bra og. Anonymkode: 2530d...84c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #62 Del Skrevet 28. april 2024 Du er altså sint fordi du har bedre draget når du prøver å se attraktiv ut? Hvor er logikken? Anonymkode: 158eb...e55 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 1. mai 2024 #63 Del Skrevet 1. mai 2024 On 4/27/2024 at 6:03 PM, AnonymBruker said: Bra gjort broder Det var på tide at dem smakte på sin egen medisin. Fortsett med å avvise dem, ikke få dårlig samvittighet, ingen av dem fikk dårlig samvittighet da dem avviste deg. Jeg gjør det samme som deg. Kjøp dyre solbriller, dyre parfymer, dyre klær osv. Jeg er glad for at du har våknet opp. MVH Brotherhood. Anonymkode: 28e3a...5ff Ellers går det bra? School shooter vibes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 1. mai 2024 #64 Del Skrevet 1. mai 2024 On 4/27/2024 at 6:13 PM, AnonymBruker said: Trist, morsomt og interessant. Er mann selv og har hysterisk nok opplevd det samme du beskriver, ha! Jeg trodde jeg var alene om det! Jeg begynte slik selv også, for jeg utviklet aversjon mot kvinner. Er i dag samboer med to barn. Men hadde helt klart en periode med dårlig forhold til kvinner. Det du beskriver stemmer så godt. Vet ikke om jeg skal le eller gråte Anonymkode: 317ac...c72 Hvorfor er du så privilegert at du mener du har KRAV på oppmerksomhet ifra det motsatte kjønn når du ser ut som en dass? Selvfølgelig får du mer oppmerksomhet etter at du har lært deg å dusje, kle deg selv og klippet håret. Tviler på at du sjekker opp damer som ser hjemløse ut og stinker svette. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melody80s Skrevet 2. mai 2024 #65 Del Skrevet 2. mai 2024 Tror ingen av de nevnte damene føler noe av det du håper. De synes nok bare at du er en snåling. Dessuten er det sånne bitre menn som deg som er grunnen til at mange kvinner ikke tør være åpen og hyggelig mot menn de ikke kjenner. Vet jo aldri hva slags issues de har og hvor aggressive de er. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #66 Del Skrevet 2. mai 2024 Ok. God helg. Anonymkode: 333ed...ccc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 2. mai 2024 #67 Del Skrevet 2. mai 2024 Cool story bro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 2. mai 2024 #68 Del Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 18.03): Bra gjort broder Det var på tide at dem smakte på sin egen medisin. Fortsett med å avvise dem, ikke få dårlig samvittighet, ingen av dem fikk dårlig samvittighet da dem avviste deg. Jeg gjør det samme som deg. Kjøp dyre solbriller, dyre parfymer, dyre klær osv. Jeg er glad for at du har våknet opp. MVH Brotherhood. Anonymkode: 28e3a...5ff Herregud, noe så kleint 🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #69 Del Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 16.37): Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste. I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk. Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. Anonymkode: bf20e...dc3 Hva ønsker du å oppnå med dette? Anonymkode: 8fa21...cbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #70 Del Skrevet 2. mai 2024 Menn som sutrer og synes synd på seg selv fordi de har blitt behandlet "dårlig" av damer er hysterisk morsomme. 🤣 Bortskjemte barn, uten selvinnsikt. Kanskje de kan få lov til å grine litt den dagen menn må være redde på date fordi de kan bli voldtatt og drept, og når kvinner tjener mer, har mer makt, eier mer eiendom, og systematisk undertrykker menn på alle måtene menn undertrykker kvinner på i dag. Da kan menn få sutre (litt). Anonymkode: 03d60...90f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #71 Del Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 16.37): Får noe mer oppmerksomhet og bedre behandling fra jenter og kvinner nå enn tidligere grunnet at jeg har jobbet mye med utseende og klesstil i det siste. I dag for eksempel, smilte en jente til meg, jeg bare kikket vekk. Senere kom det to par med jenter og satt seg bak meg på bussen, som ikke er nevneverdig i seg selv, men jeg flyttet meg da til andre deler av bussen to ganger. I går spurte en dame på butikken meg om jeg kunne se vårløken, jeg bare kikket rart på henne og gikk uten å si noe. Forstår godt at kvinner driver med sånn unødvendig passiv aggressiv "for god for ditt åsyn" atferd, det føles jo egentlig jævlig godt. Tror jeg skal ta meg en tur på bar i kveld og kalle damer i 30 åra bestemødre, knuse noe selvbilder. Kan anbefales til alle menn som har muligheten. Anonymkode: bf20e...dc3 Du taper bare på å være en kødd. Og du skjønner tydeligvis ikke hvorfor kvinner kan ta avstand fra menn, det er fordi veldig mange av dere ikke tar nei for et nei. Dere stalker oss, truer oss og gjør livene våre til et helvete hvis dere ikke får det dere vil ha. Jeg har selv opplevd sykt mye ekkelt med menn som ikke har tålt at jeg har avvist dem på en hyggelig måte. Se på drapsstatistikken, hvem som dreper hvem. Menn dreper. Menn voldtar. Du tror kvinner gjør det fordi de er overlegne, det er ikke derfor. Du har nok opplevdes truende, ekkel eller påtrengende. #vilbaresnakkelitt for eksempel. Menn som ikke mener noe mer når de ønsker å snakke med kvinner. Men kan ikke ensomme menn snakke med andre ensomme menn? Eller bare menn generelt? Hvis det ikke lå noe bak det at de ønsker å snakke? Selvfølgelig kan de ikke det, for det lugger faktisk noe bak selv om de hardnakket prøver å fortelle seg selv igjen alle andre noe annet. Andre menn er problemet her, ikke de kvinnene som har avvist deg. Og nå skal du bli bitter i tillegg? Haha, det er bare tapere som oppfører seg sånn som deg. Anonymkode: de666...001 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #72 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Se på drapsstatistikken, hvem som dreper hvem. Menn dreper. Menn voldtar. Kvinner leverer inn falske voldtektsanmeldelser, og begår i tillegg farskapssvindel. Så da går jeg ut fra at du dermed forstår hvorfor vi ikke ønsker å ta dere seriøst? Eller skjønner du plutselig hva "et lite mindretall" betyr når det er snakk om kvinner...? Anonymkode: b610e...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #73 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kvinner leverer inn falske voldtektsanmeldelser, og begår i tillegg farskapssvindel. Så da går jeg ut fra at du dermed forstår hvorfor vi ikke ønsker å ta dere seriøst? Eller skjønner du plutselig hva "et lite mindretall" betyr når det er snakk om kvinner...? Anonymkode: b610e...eed Det er forskjell på å finne ut at du ikke er far til ungen og det å miste livet. Begge deler er store forbrytelser og ikke burde forekomme. Men hadde du selv foretrukket å bli drept eller å finne ut at sønnen din er biologisk noen andre sin? Jeg bare lurer, altså. Anonymkode: ef6b3...19a 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #74 Del Skrevet 3. mai 2024 🧌 Anonymkode: ebde8...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #75 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er forskjell på å finne ut at du ikke er far til ungen og det å miste livet. Begge deler er store forbrytelser og ikke burde forekomme. Men hadde du selv foretrukket å bli drept eller å finne ut at sønnen din er biologisk noen andre sin? Jeg bare lurer, altså. Anonymkode: ef6b3...19a Jeg hadde valgt å bli drept. Hver gang. Kan ikke tenke meg noe vondere enn å finne ut at barna som jeg har elsket og hatt omsorg for i årevis ikke egentlig er mine. Anonymkode: 0ee50...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 3. mai 2024 #76 Del Skrevet 3. mai 2024 Trist at du har jobbet mye for å se bedre ut, og så bruker tid og energi på å være bitter istedenfor å nyte livet. Du har faktisk ingen grunn til å være sur på de som har avvist deg tidligere. De fleste har opplevd å bli avvist, og folk har rett til å avvise, og til å ha preferanser. Du har ihvertfall ingen grunn til å ta aggresjonen ut på tilfeldige kvinner som er hyggelige mot deg. Du har selvsagt rett til å avvise, like mye som de som avviste deg tidligere hadde, men det blir for dumt når du aktivt går inn for å tråkke på folk som ikke har gjort deg noe. Vil anbefale psykolog. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #77 Del Skrevet 3. mai 2024 Blitt full blown psykopat også med stilskiftet? Anonymkode: 00354...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #78 Del Skrevet 3. mai 2024 Du høres bare frekk ut Anonymkode: 381b6...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #79 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg hadde valgt å bli drept. Hver gang. Kan ikke tenke meg noe vondere enn å finne ut at barna som jeg har elsket og hatt omsorg for i årevis ikke egentlig er mine. Anonymkode: 0ee50...ead Samme her, høres ut som et komplett mareritt, og det ville nok ført til selvmord uansett, livet er drit nok fra før Anonymkode: 381b6...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #80 Del Skrevet 3. mai 2024 😂😂😂 Jeg har aldri noen gang så mye som et øyeblikk overveid at hvor jeg sitter på bussen kan oppfattes som et sjekketriks. Og at noen skal føle seg avvist fordi en person bytter sete. Her er en mann som overfortolker mer enn en hel ungdomsskole full av hormonelle jenter til sammen. Jeg må vist henge mer rundt vårløken på Kiwi for å skjønne… Anonymkode: 19dc6...eb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå