Gå til innhold

Jeg var sur på min lillebror og sa at jeg ønsket at han var død. 1 time etterpå ble han påkjørt og drept.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kranglet med min lillebror og slengte ut av meg at han var så teit og at jeg skulle ønske at han var død, og det var det siste jeg sa til han.

En time senere døde han i en ulykke.

Min mor hørte oss og sa det var min skyld at han døde, men skjønner at hun sa det i sjokk.

Dette skjedde da jeg var 16, men jeg tenker på det flere år senere.

Hvordan kommer man over at man har sagt slike ting, og at det kanskje gikk troll i ord?

 

 

Anonymkode: 6f255...5f8

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg kranglet med min lillebror og slengte ut av meg at han var så teit og at jeg skulle ønske at han var død, og det var det siste jeg sa til han.

En time senere døde han i en ulykke.

Min mor hørte oss og sa det var min skyld at han døde, men skjønner at hun sa det i sjokk.

Dette skjedde da jeg var 16, men jeg tenker på det flere år senere.

Hvordan kommer man over at man har sagt slike ting, og at det kanskje gikk troll i ord?

 

 

Anonymkode: 6f255...5f8

Altså ulykker er det ingen som kan noe for. Det er en grunn for at de kalles for nettopp det. Ulykker....Tenker din mor sa dette i bunnløs fortvilelse og sorg. Hun mista gutten sin, og da har man smerter rett og slett. Men å legge skylda på deg er jo ikke greit nei. 

Er mange ting jeg har sagt som jeg har opplevd kan gå troll i ord. Det spørs hva det gjelder. Jeg tenker at alt skjer for og av en grunn kan du si....Vet ikke om disse orda her hjelper deg noe men. Jeg finner mye trøst i ord, så det hjelper for meg. Og musikk kan du si. Vil anbefale deg å lytte til denne. 

Nydelig sang synes jeg da....

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/27/2024 at 2:59 PM, AnonymBruker said:

Jeg kranglet med min lillebror og slengte ut av meg at han var så teit og at jeg skulle ønske at han var død, og det var det siste jeg sa til han.

En time senere døde han i en ulykke.

Min mor hørte oss og sa det var min skyld at han døde, men skjønner at hun sa det i sjokk.

Dette skjedde da jeg var 16, men jeg tenker på det flere år senere.

Hvordan kommer man over at man har sagt slike ting, og at det kanskje gikk troll i ord?

 

 

Anonymkode: 6f255...5f8

En venninne av meg sliter fortsatt med det. Det er 40 år siden i år 

Anonymkode: 605d0...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det virkelig gått troll i ord hadde jeg vunnet i Eurojackpot femti ganger allerede.

Sånn funker det heldigvis ikke. Og jeg tror det er relativt vanlig at søsken sier stygge ting til hverandre i krangler uten at det medfører noe lignende.

Du må bare prøve å tenke på alle de fine stundene og gjøre de tingene større enn det du angrer på. Men høres ut som du må tilgi deg selv først.

Anonymkode: 96af9...a0b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...