Gå til innhold

Kommer jeg til å leve alene resten av livet?


Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel de siste 13 årene. Jeg vil heller være alene enn i et dårlig forhold. Jeg trives i eget selskap og gjør de samme tingene som par gjør; reiser på ferier, ordner ting i boligen, planlegger ny bolig osv. Jeg har et godt nettverk rundt meg, og gode folk å feire merkedager og høytider sammen med. Det hadde vært hyggelig med et forhold og noen å dele gleder og utfordringer med, men jeg tenker at basert på fortiden er det lite sansynlig at det vil skje og jeg må fortsette å skape mitt eget liv og fremtid. Kan noen se om de ser et forhold frem i tid? Er det i så fall mange år til? Vil det være bra for meg?

Anonymkode: 4e476...882

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker superfornuftig og reflektert helt til du ber noen om å spå om framtiden.  Hvorfor tror du på slikt ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merlin skrev (10 timer siden):

Du virker superfornuftig og reflektert helt til du ber noen om å spå om framtiden.  Hvorfor tror du på slikt ?

Takk for det. Jeg er på ett sted hvor jeg lurer på om jeg skal slå meg til ro med at at slik ble livet og gjøre det beste ut av det, eller om jeg må legge inn enda mer innstas i å lete og  date enda mer. Det siste har vært lite fruktbart frem til nå, men når man arbeider hovedsakelig med damer så er det ikke så mange steder å møte single menn på min alder enn i apper.

Anonymkode: 4e476...882

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å pushe denne opp igjen 🙂

 

Anonymkode: 4e476...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 0.15):

Takk for det. Jeg er på ett sted hvor jeg lurer på om jeg skal slå meg til ro med at at slik ble livet og gjøre det beste ut av det, eller om jeg må legge inn enda mer innstas i å lete og  date enda mer. Det siste har vært lite fruktbart frem til nå, men når man arbeider hovedsakelig med damer så er det ikke så mange steder å møte single menn på min alder enn i apper.

Anonymkode: 4e476...882

Sjakklubben,  skytterlaget, Lions, Rotary, (obs er de sistnevnte ekslusive gutteklubber?), bygdeungdomslaget, sikkert mange foreninger og organisasjoner som kan være aktuelle.

Kurs og utdannelse er også treffpunkter.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg prøver å pushe denne opp igjen 🙂

 

Anonymkode: 4e476...882

Tråden er i feil underforum, og vi vet ca. ingenting om deg. 

Anonymkode: 3682b...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke leve alene. Det er ingen som trenger bli. Hva med venner, bekjente, kollegaer og andre familiemedlemmer?

Anonymkode: 4fd65...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...