Gå til innhold

Hm.. Nå skjønner jeg ingenting


Impala

Anbefalte innlegg

Har etter at jeg sluttet på p-pillen i august fått stabile 28 dagers sykluser uten mellomblødninger (noe jeg hadde når jeg gikk på pillen). Har hatt litt spotting i de 2-3 dagene før mensen da.

Siste mens som var 31. januar hadde jeg spotting (rosa/brunt) i en uke før mensen. Selve mensen varte bare 2-3 dager mot 4-5 som er vanlig.

Så i går på dag 9 i syklusen fikk jeg litt rosa spotting på kvelden og i tillegg litt "menssmerter" i magen, særlig på høyre side. Kjenner litt til disse smertene idag også, men spotter ikke. Disse smertene hadde jeg også i siste PP (men mye sterkere, og for første gang siden vi begynte å prøve), men da på dag 14, og da hadde jeg også testet positivt på EL-test samme dag.

Kan det være at eggløsningen er tidligere denne syklusen? Skulle ikke begynne med EL-tester før i morgen, men må nok ta en når jeg kommer hjem fra jobben idag.

Noen som har noen erfaringer og som vil dele disse med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

Det kan godt hende at det er i forbindelse med EL, ja. Den kan flytte seg fra syklus til syklus, og da vil også lengden på syklusene forandre seg tilsvarende.

Selv spottet jeg to dager i forkant av EL denne syklusen, men har ikke gjort det tidligere. Og hvilken dag EL er, har variert fra dag 8 til dag 16 cirka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...