Gå til innhold

Tekstet i 3 mnd og dumpet etter 1 møte - hvorfor ble han skuffet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jakten er mer spennende enn et forhold. 
Kanskje han vil ikke være i en long-distance relationship?

Bare move on, ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han her høres rimelig langt nede på skalen. 😅

Anonymkode: 92860...245

Så hvorfor blir slike som han valgt av kvinner igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen? Burde ikke noen etter hvert oppdage at "han er rimelig langt nede på skalaen"? 🤷‍♂️

Anonymkode: 0e960...9a3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være avstanden. 

Hvem skal flytte?  Skal dere ha avstandsforhold? Er du virkelig så rett for han? 

Jeg synes man fortjener å fortelle hva som er galt. Blir bare spekulering og gjetting. Slike erfaringer gjør at man ikke kommer videre i livet. 

Sex 10x på 3 dager? Hun jeg savner hadde vi begge 12x orgasmer på en formiddag.

Og «zerodate». Møtes heller på ett møte, for å se om man skal begynne å date!  5minutter møte sier mye mer enn  3uker chatting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har skrevet ca en roman til hverandre ( sikkert 300 a4-sider) Jeg Foratår ikke hvordan han vil investere så mye tid hvis d bare er sex han ville ha. Dette er en rik og damevant alfahann. 

Anonymkode: aa915...584

Styr unna sånne Exit-typer er nå mitt råd da… De liker jakten, men når byttet er nedlagt så mister de interessen. 

Anonymkode: 1e2f4...5a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander33 skrev (3 minutter siden):

Kan være avstanden. 

Hvem skal flytte?  Skal dere ha avstandsforhold? Er du virkelig så rett for han? 

Jeg synes man fortjener å fortelle hva som er galt. Blir bare spekulering og gjetting. Slike erfaringer gjør at man ikke kommer videre i livet. 

Sex 10x på 3 dager? Hun jeg savner hadde vi begge 12x orgasmer på en formiddag.

Og «zerodate». Møtes heller på ett møte, for å se om man skal begynne å date!  5minutter møte sier mye mer enn  3uker chatting. 

Det siste du skrev der skal jeg begynne å leve etter ! Klokt og nyttig! 

Anonymkode: aa915...584

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts kan trøste seg med at det neppe er hun det er galt med, bortsett fra valget av drømmemann da.

Anonymkode: c3dc3...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Styr unna sånne Exit-typer er nå mitt råd da… De liker jakten, men når byttet er nedlagt så mister de interessen. 

Anonymkode: 1e2f4...5a2

Ja - det er sant. Men : Problemet er at jeg smelter totalt når jeg møter disse kjempene. Hver gang det kommer en snill mann vil jeg ikke ha ham. Jeg vet ikke hva dette skyldes. 

Anonymkode: aa915...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts kan trøste seg med at det neppe er hun det er galt med, bortsett fra valget av drømmemann da.

Anonymkode: c3dc3...bd8

Klokt - og vil gjerne være enig i det. 

Anonymkode: aa915...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja - det er sant. Men : Problemet er at jeg smelter totalt når jeg møter disse kjempene. Hver gang det kommer en snill mann vil jeg ikke ha ham. Jeg vet ikke hva dette skyldes. 

Anonymkode: aa915...584

Ja, dere har et luksusproblem. «Vi snille» liker naturlig nok best damer som liker oss snille best. Dessverre ikke så mange, men de vi får er av god kvalitet.

Anonymkode: c3dc3...bd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, dere har et luksusproblem. «Vi snille» liker naturlig nok best damer som liker oss snille best. Dessverre ikke så mange, men de vi får er av god kvalitet.

Anonymkode: c3dc3...bd8

Jeg vet det er slik. Jeg er også «hel ved» men tiltrekker meg og velger drittsekkene som har makt over meg. Det skal det bli en slutt på nå. Ut og møte folk - bli kjent : Så sex. 

Anonymkode: aa915...584

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet det er slik. Jeg er også «hel ved» men tiltrekker meg og velger drittsekkene som har makt over meg. Det skal det bli en slutt på nå. Ut og møte folk - bli kjent : Så sex. 

Anonymkode: aa915...584

Høres bra ut, lykke til! 😊

Anonymkode: c3dc3...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja - det er sant. Men : Problemet er at jeg smelter totalt når jeg møter disse kjempene. Hver gang det kommer en snill mann vil jeg ikke ha ham. Jeg vet ikke hva dette skyldes. 

Anonymkode: aa915...584

Ta deg en lang pause, konsentrer deg om å ha ett godt liv som enslig. Ro ned, finn glede i andre ting enn menn. Når det faller på plass er du moden for å møte og se en mann som er verdt å samle på. Menn som er stabile vil ha en stabil partner.

Anonymkode: d1d25...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja - det er sant. Men : Problemet er at jeg smelter totalt når jeg møter disse kjempene. Hver gang det kommer en snill mann vil jeg ikke ha ham. Jeg vet ikke hva dette skyldes. 

Anonymkode: aa915...584

Tja, noen mener det er urinstinkt, andre mener det er spenningen i å tiltrekke seg en veldig attraktiv type….

Det går ofte over når man har hatt noen dårlige erfaringer og år på baken. I mellomtiden blir det mindre av de gode gutta å velge i da de blir opptatt med kvinner som prioriterer annerledes. Så det kan være lurt å la hode styre litt mer enn skranglinga i eggstokkene… 🤣 

Anonymkode: 1e2f4...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja, noen mener det er urinstinkt, andre mener det er spenningen i å tiltrekke seg en veldig attraktiv type….

Det går ofte over når man har hatt noen dårlige erfaringer og år på baken. I mellomtiden blir det mindre av de gode gutta å velge i da de blir opptatt med kvinner som prioriterer annerledes. Så det kan være lurt å la hode styre litt mer enn skranglinga i eggstokkene… 🤣 

Anonymkode: 1e2f4...5a2

Hehe - artig betraktning ! 

Anonymkode: aa915...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...