Gå til innhold

Bare minerals matte - på vei bort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Bare minerals matte i mange år og vært veldig fornøyd med den. Sist jeg skulle kjøpe klarte jeg å kjøpe feil og kjøpte original. Syns den ser mer ut som en maske på meg (fargen var den samme som jeg har brukt i matte), og jeg blir mer blank utover dagen. Men jeg finner ikke matte i butikkene her og på nett er flere farger utsolgt. Holder de på å avvikle matte helt, noen som vet? Slås de to variantene sammen? Har sett noen steder at det står Bare minerals loose, og jeg lurer på hva det er.

Anonymkode: c3cf3...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har brukt Bare minerals matte i mange år og vært veldig fornøyd med den. Sist jeg skulle kjøpe klarte jeg å kjøpe feil og kjøpte original. Syns den ser mer ut som en maske på meg (fargen var den samme som jeg har brukt i matte), og jeg blir mer blank utover dagen. Men jeg finner ikke matte i butikkene her og på nett er flere farger utsolgt. Holder de på å avvikle matte helt, noen som vet? Slås de to variantene sammen? Har sett noen steder at det står Bare minerals loose, og jeg lurer på hva det er.

Anonymkode: c3cf3...f7c

Matte Foundation SPF15 Medium Beige - bareMinerals - KICKS

BareMinerals Matte Foundation SPF 15 | Gratis frakt | 7 små rom - Med velvære (7smarom.no)

bareMinerals Bare Minerals Original Loose Matte Fairly Medium (new Formula) 05 (Medium 10) - 403 kr | Boozt.com

bareMinerals Matte Loose Powder Foundation SPF 15 - Solsiden Spa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...