Gå til innhold

Hvordan legge fra seg tanken om at han ikke er interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en jeg ikke klarer å glemme, men stoltheten hindrer meg i å ta kontakt. Hvordan gå videre når det aldri ble skikkelig avsluttet? Når man ikke klarer å legge fra seg tanken om at det bare var to sjenerte personer som bare klønet det litt til og spilte et ubevisst spill der den ene ventet på den andre? 

Anonymkode: 265fa...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv de mest sjenerte menn tar initativ til møter, intimitet ol når de er intressert. Just sayin..

Anonymkode: 3a1d1...755

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolthet....hva skal du med det i en sånn sak? Redd for å bli avvist er litt annerledes.

Jeg ville ha gitt det en sjanse til, tatt kontakt og spurt ham om å bli med på et eller annet dere begge liker. 

Du har ingenting å tape, du har ham ikke nå heller, og han forvinner antmed en annen om du ikke gjør noe.

Anonymkode: f1954...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selv de mest sjenerte menn tar initativ til møter, intimitet ol når de er intressert. Just sayin..

Anonymkode: 3a1d1...755

Da har du ikke kjennskap til virkelig sjenanse. Signalene skal være veldig tydelig om en sjenert skal ta det steget

Anonymkode: d38b2...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv de mest sjenerte menn tar initativ til møter, intimitet ol når de er intressert. Just sayin..

Anonymkode: 3a1d1...755

Ikke alltid. Jeg er så usikker på intensjonene til ei jeg har en god tone med nå at jeg pokker ikke er i stand til å sjekke om hun vil noe mer. Jeg tør ikke risikere vennskapet, selv om jeg egentlig er ute etter kjæreste.

Anonymkode: 6a8dd...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...