Gå til innhold

Hvordan skjønte du at Tinder-matchen ikke var singel likevel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet en del og vært på noen få dater med en fyr som sier at ekteskapet hans er over og at han skal flytte ut fra kona. Han sier at det at de fortsatt bor sammen kan være litt utfordrende med tanke på dating.  Jeg har en følelse av at han ikke er helt ærlig med meg. Hva skal jeg se etter? Jeg ser ikke nødvendigvis på han som en potensiell kjæreste, så det er ikke problematisk på den måten. Det jeg ikke vil er å bidra til utroskap som rammer en uvitende tredjeperson og kanskje også barn.

Anonymkode: 20dcf...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier at det er for vanskelig for deg slik situasjonen er og avslutter. 

Hva han, og kanskje også hun holder på med, er ikke din sak.

Anonymkode: 00a1a...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du avslutter det.  At han i det hele tatt dater og bor sammen med kona selv om det er slutt er helt tåpelig. Du kan gi han beskjed om at han kan kontakte deg når han har flyttet ut av boligen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike menn er aldri ærlige. De tilpasser seg slik at du skal tro at de er på vei ut. Og du må se på handlingene hans. Ikke hør på hva han sier, det er som regel pisspreik og dårlige unnskyldninger. Hvor langt er han kommet i prosessen? Husoppgjør, ny bolig, samværsavtale osv? 

Anonymkode: 561ab...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Slike menn er aldri ærlige. De tilpasser seg slik at du skal tro at de er på vei ut. Og du må se på handlingene hans. Ikke hør på hva han sier, det er som regel pisspreik og dårlige unnskyldninger. Hvor langt er han kommet i prosessen? Husoppgjør, ny bolig, samværsavtale osv? 

Anonymkode: 561ab...f0c

Jeg har ikke vært så opptatt av prosessen, derfor har jeg ikke spurt så mye. Han ser også ut til å unngå temaet. Hadde jeg vært sikker på at jeg var ute etter et langvarig forhold ville det vært en annen sak. Jeg har lyst på gode samtaler og sex, og sånn sett er ikke det at han bor med kona noe problem. Utroskap derimot vil jeg ikke bidra til. Jeg skjønner jo at han antakelig er utro mot kona. Ville mest bare høre fra noen som har vært i samme situasjon.

Anonymkode: 20dcf...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller utrolig liten rolle om han bor med eksen som venn eller puler henne og er utro. Livet hans er med henne og barna, der du blir den upopulære og nedprioriterte: selv om det er han som er idiot nok til å date nye mens han fremdeles bor med en kvinne. Gode samtaler og sex er ikke vanskelig å finne i andre.

Anonymkode: 489c0...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke vært så opptatt av prosessen, derfor har jeg ikke spurt så mye. Han ser også ut til å unngå temaet. Hadde jeg vært sikker på at jeg var ute etter et langvarig forhold ville det vært en annen sak. Jeg har lyst på gode samtaler og sex, og sånn sett er ikke det at han bor med kona noe problem. Utroskap derimot vil jeg ikke bidra til. Jeg skjønner jo at han antakelig er utro mot kona. Ville mest bare høre fra noen som har vært i samme situasjon.

Anonymkode: 20dcf...016

Jeg har vert i samme situasjon hele to ganger. Du må spørre han rett ut, vil han ikke snakke om det, vet du svaret. Overnatter dere sammen? Viss han ikke kan overnatte hos deg, vet ikke kona om at de skal skilles. De må belage deg på mange dårlige unnskyldninger, som utsetter skillsmissen. Vente til etter ditt og datt. «Hensyn til barna» bla bla bla…. 

Anonymkode: 561ab...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...