Gå til innhold

Uerfaren mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en skikkelig flott fyr. Han er snill, omtenksom og fin å se på. 🥰  Han er en skikkelig gentleman, egentlig.  

MEN han virker veldig uerfaren i senga. Ikke noe flink å ta på meg og sånn. Han er kosete og stryker og klapper når vi ser tv eller sitter og prater, men altså ikke i seksuelt. Jeg har aldri fått orgasme med ham (har kun hatt sex en 4-5 ganger, men jeg pleier som regel alltid komme under sex), og han spør ikke om jeg kom, eller hvordan han kan få meg til å komme. Når han er ferdig er det liksom over.  Han har vært i 3 lange forhold som jeg vet om, så han er ikke type "evig ungkar" heller. 

Noen som har vært i lik situasjon? Hvordan kan jeg ta opp dette? Vil gjerne fortsette dette forholdet, men ønsker jo et godt sexliv og ☺️

Anonymkode: 24c44...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel bare å snakke om det.. spør hva erfaringer han har, hva han liker, ikke liker osv.. og du kan foreslå ting, si hva du liker osv. Du kan også ta styringen. Kommunikasjon er egentlig det viktigste her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres dessverre litt egoistisk ut i senga. Kanskje han ikke har interesse av at du kommer. Jeg synes du skal snakke om at du ikke kommer, og at det er kjedelig for deg, men det er dessverre ikke sikkert at han kan endre seg

Anonymkode: a5c14...ebc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ikke uerfaren om han har 3 lange forhold bak seg? Men ikke flink, da.

Anonymkode: 3b68e...2cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uerfarenhet som gjør han sånn, dersom han har minst tre lengre forhold bak seg. Det handler om at han enten aldri har blitt fortalt av noen partner hva man gjør, eller så bryr han seg ikke om å bruke tid på det med en ny partner, og håper du ikke skal nevne noe. Så kan han bare kjøre på, ut og inn, og bli ferdig med sitt.

Jeg tror nok du er nødt til å ta det opp med han, og fortelle han at kvinnekroppen fungerer sånn og sånn, den trenger stimuli på visse måter for å få orgasme. Er du ikke klar over dette? kan du jo spørre. Kunne vært morsomt å høre hva svaret hans på akkurat det vil bli. Svarer han "jo, men jeg glemmer det bare", så er det jo rett og slett egoisme som er bakgrunnen for manglende omtanke for deg under sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg tror faktisk ikke det er egoisme, han er liksom så omsorgsfull og snill. Men det er nok mer at han ikke har blitt fortalt (og opplært 😆)

Anonymkode: 24c44...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er rett og slett bare dårlig i senga. Lær han opp å se om han blir bedre.

Anonymkode: 0db6d...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke erfaren etter 3 lange forhold, man finner ulike seksuelle settinger med alle de tre forskjellige. Om han har vært passiv hos alle tre så blir det med deg å, man kan ikke finne opp kruttet med noen som ikke har det i seg. 

Anonymkode: 71e98...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ts her.

Jeg tror faktisk ikke det er egoisme, han er liksom så omsorgsfull og snill. Men det er nok mer at han ikke har blitt fortalt (og opplært 😆)

Anonymkode: 24c44...1e7

Kan det være at dere ikke har så god seksuell kjemi da? Det er jo noen menn som ikke orker, blir slitne, ikke liker aktivitet, og har kansje aldri egentlig opplevd noe særlig mestring på det intime med en kvinne. 😅 Utrolig kjedelig for din del da, om han er happy og du ikke. Og så vil han ikke vite noe særlig om hva du tenker om det. Kansje i frykt for at det faktisk stemmer at du ikke synes det er så bra.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her.

Jeg tror faktisk ikke det er egoisme, han er liksom så omsorgsfull og snill. Men det er nok mer at han ikke har blitt fortalt (og opplært 😆)

Anonymkode: 24c44...1e7

At han ikke er egoistisk ellers i livet, har ikke sammenheng med at han kan være egoistisk i senga

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superspill & grei utenfor senga, verdens beste. 
For å kunne gjøre nettopp slik, forsyne seg på nettopp den måten han vil, så er ferdig når han er ferdig. 
 

Gjør seg litt dum når du skal lære han, får det ikke helt til, det blir kronglete, så blir det som alltid før, det som funker, for han :)

hilsen mann som kjenner flere slike. 
Elsker gi damen orgasme, til tider nyter jeg det nesten bedre enn min egen utløsning. Så forstår lite på slike som faktiskt holder på slik, får håpe det ikke er tilfelle hos deg. 

Anonymkode: a049b...ad3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da forteller du til han hva du savner og ønsker i sengen med han. Veileder han så dere kan få et bedre sexliv. Spør han helt alvorlig hva han syns om sexlivet deres, er han fornøyd? Så kan du si hva du føler om deres sexliv. I mine forhold har jeg stortsett blitt tilfredstilt og fått orgasmer og vært fornøyd, men har og vært åpen om ting jeg liker og vil annerledes. Hadde en som tok seg friheten til å gjøre ting uten å spørre meg, men jeg likte det han gjorde veldig godt så det var ikke noe galt i. Nå er jeg ganske erfaren og jeg kan ting alle kvinner ikke kan og klarer, så jeg er veldig heldig seksuelt. 

Anonymkode: b77cb...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lære ham opp. Hvis ingen har fortalt ham hvordan de liker det, så vil han aldri bli bedre.

Tenk ut en lur måte som gjør mannen din interessert i å lære. Det kan være vanskelig å ta i mot budskap om at han er dårlig i senga, så forsøk litt mer leken inngang. Kan du prøve dette, se her slik liker jeg det. Sånn får jeg orgasme… osv. 

Hilsen mann som har vært i forhold hvor hun svarte «vet ikke» når jeg spurte hva hun likte. 

Anonymkode: d7d05...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Superspill & grei utenfor senga, verdens beste. 
For å kunne gjøre nettopp slik, forsyne seg på nettopp den måten han vil, så er ferdig når han er ferdig. 
 

Gjør seg litt dum når du skal lære han, får det ikke helt til, det blir kronglete, så blir det som alltid før, det som funker, for han :)

hilsen mann som kjenner flere slike. 
Elsker gi damen orgasme, til tider nyter jeg det nesten bedre enn min egen utløsning. Så forstår lite på slike som faktiskt holder på slik, får håpe det ikke er tilfelle hos deg. 

Anonymkode: a049b...ad3

Jeg har aldri tenkt over at også slikt kan være å bevisst gjøre seg udyktig/dum for å få gjøre det på sin måte uten å ta hensyn. Jeg vet at en del bedriver slikt for å slippe husarbeid og annet ansvar, men dette var tankevekkende. Hadde en eks som ellers var veldig oppegående, men utallige samtaler om det seksuelle (svært ego, svært lat) førte overhodet ikke frem. Da jeg gikk fra ham, og var ærlig om at det seksuelle ikke fungerte for meg og at jeg savnet og trengte seksuell tilfredsstillelse jeg også sa han at han skulle endre seg. Han hadde "tenkt på det". Da var det for sent. 

Selvfølgelig var jeg innom tanken på at han ikke ønsket å endre seg, fordi han var superfornøyd, men at dette var en absolutt bevisst strategi av slike menn har jeg faktisk ikke tenkt. Takk for bevisstgjøring! Da bør man gi opp relativt kjapt om mannen er slik, ikke bruke over 2 år på å prøve å nå gjennom, slik jeg dessverre gjorde. 

Anonymkode: 487bf...371

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han er jo ikke uerfaren om han har 3 lange forhold bak seg? Men ikke flink, da.

Anonymkode: 3b68e...2cf

Nei, riktig. Det ligger ikke for alle menn å være gode elskere nemlig, selv om de har erfaring.  Noen er utrolig klønet og keitete, bare inn-ut-sprut.  (ja finnes sikkert sånne kvinner også)

Anonymkode: 5ed62...19e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...