Gå til innhold

Kan profesjonelle kristne komme unna med ondskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er blitt presset ut av en stor stilling i kirken. Er rett og slett forvist. Argumentasjonen for å få meg ut har vært løgner og en orkestrert prosess begått av biskop og kirkeverge. Hva står Den Norske Kirke igjen med om deres kristne verdier ikke finnes? 

Anonymkode: 50bd5...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett mange kristne verdier i den norske kirke, og alle er enige i at ingen mennesker klarer å leve uten å synde, og selv biskopen er et menneske. Men det høres ut som du føler deg urettferdig behandlet, og det kan ikke være noe godt.

Anonymkode: f79d5...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konser
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er blitt presset ut av en stor stilling i kirken. Er rett og slett forvist. Argumentasjonen for å få meg ut har vært løgner og en orkestrert prosess begått av biskop og kirkeverge. Hva står Den Norske Kirke igjen med om deres kristne verdier ikke finnes? 

Anonymkode: 50bd5...640

 

Kan hende fordi du er ekte Kristen da, de fleste troende bare later som fordi de liker det. Har en nabo som sier han er kristen også, men iblant når jeg ser på han så har han klare øyeblikk hvor han skjønner det er bare tull. Har ikke sagt noe, men er jo dumt da, han plager meg med det våset også hele tiden. Hvis du sier du tror på Gud sånn for ordentlig til de fleste troende, så tror de at du er gal bare. Jeg tror du er skvist ut fordi du tror litt på ordentlig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er blitt presset ut av en stor stilling i kirken. Er rett og slett forvist. Argumentasjonen for å få meg ut har vært løgner og en orkestrert prosess begått av biskop og kirkeverge. Hva står Den Norske Kirke igjen med om deres kristne verdier ikke finnes? 

Anonymkode: 50bd5...640

Det trur eg ingenting på. 

Om dette verkeleg var sant så hadde du løpt til media, ikkje KG...

Anonymkode: 602be...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konser skrev (1 time siden):

 

Kan hende fordi du er ekte Kristen da, de fleste troende bare later som fordi de liker det. Har en nabo som sier han er kristen også, men iblant når jeg ser på han så har han klare øyeblikk hvor han skjønner det er bare tull. Har ikke sagt noe, men er jo dumt da, han plager meg med det våset også hele tiden. Hvis du sier du tror på Gud sånn for ordentlig til de fleste troende, så tror de at du er gal bare. Jeg tror du er skvist ut fordi du tror litt på ordentlig da

????

Dette var veldig langt fra min opplevelse, og jeg skjønner ikke helt hva du mener heller.

Anonymkode: f79d5...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si uten å vite begge sidene av saken…

Hvor uskyldig er du selv? «Den som selv er ren…» osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jo kristendommen  en iboende ond religion. Så ja. De har kommet unna med ondskap i over 2000 år.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...