Gå til innhold

Noen som har fjernet tatovering i det siste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøvde å søke opp gamle tråder, men disse er jo nettopp det. Gamle. Så nå har vi kommet til 2024, og jeg regner med at teknologien har kommet et godt stykke på vei her også. Jeg har tre tatoveringer som jeg virkelig ønsker å få bort. Det er ikke fargetatoveringer, og de varierer fra små til relativt små (3 - 4 cm, 4 - 5 cm og 10 - 12 cm). Smerten ved å fjerne spiller ingen rolle. Det er ikke noe jeg tenker på en gang.

Men har du fått fjernet tatoveringen fullstendig, eller hang det igjen en slags skygge? Hvor mange behandlinger måtte du ha? 

Jeg vurderer Erase i Oslo. De skal visstnok være blant de beste? Tar veldig gjerne imot erfaringer med nettopp dette stedet også 😊

Anonymkode: 88833...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Jeg vurderer Erase i Oslo

Anonymkode: 88833...ea7

Uff, jeg mente selvsagt "Remove". Aner ikke hvor jeg fikk "Erase" fra 🙄🙈

Anonymkode: 88833...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Eraze og Remove eksisterer begge i Oslo, så kanskje derfor? 
Har erfaring med Eraze, riktignok en del år siden, men de har vært lenge i gamet. 
Ser de samme jobber der enda, flotte folk med god tid og går godt i gjennom ting med en 😊

Anonymkode: c0efa...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Både Eraze og Remove eksisterer begge i Oslo, så kanskje derfor? 
Har erfaring med Eraze, riktignok en del år siden, men de har vært lenge i gamet. 
Ser de samme jobber der enda, flotte folk med god tid og går godt i gjennom ting med en 😊

Anonymkode: c0efa...2ae

Aha! Da var det nok derfor, ja! Sikkert sett en reklame eller noe når jeg googlet, også har navnet lagret seg i harddisken et sted 😅

Fikk du fjernet dim tatoveringen helt? Er du fornøyd? 😊

Anonymkode: 88833...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert cover-up istedenfor? Jeg gjorde det nå med en gammel tatovering og er nå strålende fornøyd med resultatet

Anonymkode: 16d3d...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 4.02):

Har du vurdert cover-up istedenfor? Jeg gjorde det nå med en gammel tatovering og er nå strålende fornøyd med resultatet

Anonymkode: 16d3d...507

Nei, jeg vil ha hud helt uten tatoveringer. Og helst ingen spor av tatovering heller, så det er derfor jeg lurer på om de som har fjernet i nyere tid har vært fornøyde og fått fjernet tatoveringen helt eller ikke 😊 Hva man kan forvente liksom.

Anonymkode: 88833...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...