Gå til innhold

er fysisk sterke jenter sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det vil ikke jentene i små topper, bar mage og scrunchy tights like. 

Anonymkode: 0c577...291

👍mange damer er stolte av kroppen sin med god grunn. De kan å friste oss menn. Sure kjerringer er det heldigvis ikke så mange av, ikke på treningssenter.

Anonymkode: adf2d...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skulle ønske vi hadde treningssenter for kvinner... 

Anonymkode: c40e9...c9e

Som om det ikke finnes damer som sikler etter menn også på treningssenter. Velkommen til livet. 

 

Tar mann av seg skjorta og hugger ved, så blir noen våt i hakket. Kan jo ikke henge opp skilt med kvinner adgang forbudt  fordi

Anonymkode: 8fdc7...893

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke hva de fleste menn tenker. Jeg liker å være fysisk sterk. trenger bare en 🙂

Anonymkode: 38484...e4e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skulle ønske vi hadde treningssenter for kvinner... 

Anonymkode: c40e9...c9e

Hvorfor det? Må da være lov å se seg rundt, selv om man trener. Regner ikke med at ts niglodde på denne damen, mens han tok på seg selv;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke body-builder-typer, verken kvinner eller menn, er sexy. Det er noe vulgært over massive muskler, i tillegg begynner jeg da automatisk å tenke at de kanskje får hjelp til å bygge musklene.

Det kan være sexy med kvinner som er veltrente, men jeg liker kvinner i mange former og fasonger. Det viktigste er at kjemien stemmer.

Anonymkode: bd34b...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

 

 

Trist at dere lar dere styre av folk som glor på dere. 

Anonymkode: f817e...25b

Det gjør jeg overhodet ikke.

Elsker treningssenteret mitt og det faktum at jeg selv styrer at andre ikke glor 😉

Anonymkode: 5b8db...d29

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her. 

Jeg er en beskjeden kar, og jeg kan oppføre meg. Jeg går ikke rundt og glor på folk. Jeg la merke til at de jentene løftet rimelig tunge greier, ellers hadde jeg fokus på mitt. De var ikke bodybuildere. De hadde ganske normalt utseende, kanskje litt over på den atletiske siden, kanskje rundt 20-21, 165-170cm,  Jeg selv er ca 180cm.  Ble ganske overrasket over hvor tungt de løftet. Fysisk styrke er jo en attributt som tradisjonelt sett har vært forbeholdt menn, men nå virker å være i endring. Da jeg trente på starten av 2000-tallet fantes knapt damer i vektavdelingen, og jeg kunne være sikker på meg selv som det sterke kjønn. Ikke misforstå, rasjonelt sett synes jeg det er kjempefint at jenter trener osv, dette er mer en følesesmessig greie. Hvorfor jeg blir pirret av dette er jeg mer usikker på. Jeg tror det kan være ganske sammensatt for min del, det handler ikke bare om at de har fine kropper. 

 

 

Anonymkode: 7ea90...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er en mann i slutten av 30-årene. Jeg har akkurat startet å trene igjen, etter ganske mange år med avbrekk (trente aktivt i studietiden). Er litt overrasket over hvor mange veltrente jenter det er på treningssenter om dagen,. I går havnet jeg i stativ mellom en jente som tok mange pull ups med ekstra vektskive og på den andre siden to jenter som reppa 120kg i mark. Er det normalt å bli pirret av dette? følte meg også ganske flau. Kan det hende jeg er en masochist?  

Anonymkode: 7ea90...f3b

Troller du? Hvis ikke:

Styrketrening anbefales spesielt for jenter fordi vi mister mer bein- og muskelmasse enn menn senere i livet.

Om du tenner på det, er en privatsak i ditt liv, det er ikke andres ansvar å fremstå sexy eller ikke for deg. 

Hvorvidt du er det ene eller det andre, er altså drit piss likegyldig, med mindre du tenker å handle utifra det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag. Personlig syntes jeg ikke jenter med store muskler er særlig attraktivt 

Anonymkode: 99edb...d6d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 time siden):

Hvorfor det? Må da være lov å se seg rundt, selv om man trener. Regner ikke med at ts niglodde på denne damen, mens han tok på seg selv;)

Enig. Menn ser på damer og damer ser på menn. Det er naturlig og greit. Det store flertall av mennesker har sosiale antenner gode nok til at de gjør det diskret.

Anonymkode: 0fddd...f56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig. Menn ser på damer og damer ser på menn. Det er naturlig og greit. Det store flertall av mennesker har sosiale antenner gode nok til at de gjør det diskret.

Anonymkode: 0fddd...f56

Eller damer ser på damer for den saks skyld, det gjør til og med jeg som er hetero. Beundrer veltrente kropper, diskret. Så vanskelig å unngå sånt med mindre man unngår andre mennesker totalt.

Anonymkode: 0fddd...f56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldig som har tilgang på ny gym etter jeg byttet jobb. Der har jeg tilgang døgnet rundt og kan trene alene nesten hver eneste gang😍. Kun en og annen gang der er en eller to andre der. Det er da andre ansatte.

Litt deilig å slippe disse som #barevilsnakkelitt og få trene i fred.

Anonymkode: 6e246...f83

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt. Digger damer som har en fin tonet kropp som faktisk ikke alltid trenger hjelp med å løfte tunge ting.

Anonymkode: aed1e...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er blitt veldig populært med tung styrketrening nå, særlig blant de yngre jentene. Jeg tror jeg leste at det er over 50% , i hvert fall i vise miljøer, blant studenter o.l. Det har tatt over for kondisjonstrening. Snittet i fysisk styrke blant jenter har utvilsomt gått opp pga dette. Det kan sikkert være pirrende for noen.

Anonymkode: e8ceb...511

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...