Gå til innhold

Typen jeg holdt på med har blokkert meg fordi dama oppdaget det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jo på ingen måte synd på deg. Stakkars dama, sier bare jeg. Det eneste du har gjort er å bidra til noe ugreit.

Anonymkode: 1c4b1...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er dame på 45 år

Ts

Anonymkode: 1e226...596

45 år og er med på å bedrive utroskap .. 🤦‍♀️  ville heller trodd du var ung og 15/16 🙈  Dere fortjener hverandre begge 2 som holder på sånn. Stakkars kona hans.

Anonymkode: f0af9...bdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er dame på 45 år

Ts

Anonymkode: 1e226...596

Dame på 45 vet ikke hva "to tette og ei badehette" betyr, kaller sex for "knulling" og er "elskerinnen" til en nabo uten å se noe feil i det?

Har mine tvil der ass

Garranterer at du er en 18 år gammel kid som kjeder seg!

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invester i en god vibrator, tror du får mer ut av det forholdet enn du kommer til å få med denne fyren.

Anonymkode: aa9e1...b74

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva betyr to tette og ei badehette?

Ts

Anonymkode: 1e226...596

Å få bank. 2 slag i hodet og godnatt.

Anonymkode: 88225...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare legge seg ned for å dø da….

Anonymkode: 1cdac...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clancy skrev (54 minutter siden):

Dame på 45 vet ikke hva "to tette og ei badehette" betyr, kaller sex for "knulling" og er "elskerinnen" til en nabo uten å se noe feil i det?

Har mine tvil der ass

Garranterer at du er en 18 år gammel kid som kjeder seg!

Jeg hadde faktisk "to tette og ei badehette" på russekortet mitt, men visste ikke hva det betydde da og ikke nå heller.😀

Hva betyr det?

Ts

Anonymkode: 1e226...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Å få bank. 2 slag i hodet og godnatt.

Anonymkode: 88225...100

Hæ? Er det betydningen?

Hadde det på russekortet fordi jeg syntes det hørtes vittig ut.

Visste ikke at det dreide seg om vold.

Ts

Anonymkode: 1e226...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever i et bruk og kast samfunn så dette er mer vanlig enn du tror TS. Har selv opplevd det.

Anonymkode: 40f76...404

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke 45 år, Skriver som en umoden fjortiss. Hvilken dame på 45 år spør naboen om dere skal knulle? Måtte i så fall vært en prostituert som ville få jobben unnagjort, og komme seg videre til neste oppdrag. 

Om dette er sant så var du kun et ligg, hverken mer eller mindre. Nabo du, veldig smart. Og nei du får han ikke om du ødelegger forholdet med konen hans. Og han vil ikke ha deg, er en grunn til at du er blokkert. Lukter kanin koker lang vei

Anonymkode: 4aeb9...bb6

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har holdt på med min nabo, mens dama hans var bortreist en stund.

Nå når hun kom hjem hører jeg ingenting fra han, og han har blokkert meg på sosiale medier og tlf.

Dette er skikkelig dårlig gjort altså, og jeg er skikkelig sur på han.

Hva gjør jeg?

Anonymkode: 1e226...596

Det er slik det er, at du er ikke mer verdt enn et knull for han. En mann vil alltid prioritere kona foran elskerinne til syvende og sist. Ta lærdom av det og finn deg en kjæreste, ikke hemmelig elsker. Det kommer aldri noe godt ut av det. Du sitter igjen med svarteper hver gang. 

Anonymkode: c7d06...a93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Stakkars deg

Anonymkode: 99ded...400

Ja, huff, herregud. 

Hvilken fremtid vil hun få, hva annet vil hun klare å rote seg opp i med den dømmekraften..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du er ikke 45 år, Skriver som en umoden fjortiss. Hvilken dame på 45 år spør naboen om dere skal knulle? Måtte i så fall vært en prostituert som ville få jobben unnagjort, og komme seg videre til neste oppdrag. 

Om dette er sant så var du kun et ligg, hverken mer eller mindre. Nabo du, veldig smart. Og nei du får han ikke om du ødelegger forholdet med konen hans. Og han vil ikke ha deg, er en grunn til at du er blokkert. Lukter kanin koker lang vei

Anonymkode: 4aeb9...bb6

Jeg er 45 år faktisk.

Jeg var full og stemningen god da jeg spurte om sex, eller jeg sa vel egentlig til han at jeg likte hard sex, og da var han helt med.

Ts

Anonymkode: 1e226...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt blokkert to ganger i mitt liv som jeg vet om, begge gangene var det kjæresten til fyren som gjorde det. Han ene visste ikke om det engang, møtte han et års tid senere og han lurte på hvorfor jeg hadde slettet/blokkert han.

Hun har garantert funnet ut om dere. Eventuelt angrer han som bare det. Ville holdt hodet lavt når jeg gikk i postkassen fremover. 

Du har nok ikke kjangs på han, full blokkering betyr at man angrer og driter fullstendig i hvordan den andre personen tar det.

Anonymkode: 3ee2c...f57

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har blitt blokkert to ganger i mitt liv som jeg vet om, begge gangene var det kjæresten til fyren som gjorde det. Han ene visste ikke om det engang, møtte han et års tid senere og han lurte på hvorfor jeg hadde slettet/blokkert han.

Hun har garantert funnet ut om dere. Eventuelt angrer han som bare det. Ville holdt hodet lavt når jeg gikk i postkassen fremover. 

Du har nok ikke kjangs på han, full blokkering betyr at man angrer og driter fullstendig i hvordan den andre personen tar det.

Anonymkode: 3ee2c...f57

Haha, jeg registrerte nå at du jo skriver at hun har funnet ut av det... 🤣 Går litt sakte her på morgenkvisten. 

Jaja, han gjør det for henne, så her vil han gjøre alt for å beholde henne og du har som sagt ikke kjangs. Det hjelper ikke å prøve å bryte dem opp, han kommer bare til å like deg enda mindre da.

Anonymkode: 3ee2c...f57

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Hæ? Er det betydningen?

Hadde det på russekortet fordi jeg syntes det hørtes vittig ut.

Visste ikke at det dreide seg om vold.

Ts

Anonymkode: 1e226...596

God ide å finne ut hva ting betyr før du skriver noe. Ellers virker du bare idiot. Men det er jo det du er når du gjør sånn her.

Anonymkode: 47064...f47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her

Er overrasket over negative svar jeg får, når man tenker på andre tråder om utroskap her inne på Kg, der alle skriver at det er den som er i forhold sin skyld, og at hun som den opptatte part var utro med er uskyldig.

Anonymkode: 1e226...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts her

Er overrasket over negative svar jeg får, når man tenker på andre tråder om utroskap her inne på Kg, der alle skriver at det er den som er i forhold sin skyld, og at hun som den opptatte part var utro med er uskyldig.

Anonymkode: 1e226...596

Begge er like tragiske å skyldige. Dere er kvalmende begge to. Visst dette ikke er trolling så fortjener dere hverandre, så kan konen hans finne en bra fyr.  

Anonymkode: 19e8c...ec9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ts her

Er overrasket over negative svar jeg får, når man tenker på andre tråder om utroskap her inne på Kg, der alle skriver at det er den som er i forhold sin skyld, og at hun som den opptatte part var utro med er uskyldig.

Anonymkode: 1e226...596

Du er overrasket over at du får negative svar når du legger deg etter en opptatt fyr?

Anonymkode: f985c...055

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er sur på han fordi han har blokkert meg fra Facebook, messenger, whatsapp , Snap og Instagram.

I tillegg får jeg melding om at "dette nr er ikke i bruk" når jeg ringer han.

Ts

Anonymkode: 1e226...596

kanskje ringe nød  etatene i tilfelle dama har drept han. 

Anonymkode: 8f2db...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...