Gå til innhold

Vil ikke ha sex med barnet i huset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 40+ som er samboer med jevnaldrende mann. Vi har vært sammen i tre år og det meste fungerer topp. 
Vi har imidlertid begge barn fra tidligere forhold og han vil ikke ha sex da barnet mitt er hos oss. Det fører til sextørke annenhver uke i overskuelig fremtid. Jeg synes dette er utrolig vanskelig å forholde seg til og jeg merker at vi mister mye av nærheten. Før vi flyttet sammen hadde vi alltid den andres leilighet å rømme til, nå utgår det. Det er ikke noe problem når barna hans er her, da har vi sex hver dag (og det er sånn jeg helst vil ha det). 
Han vet ikke hva som sperrer eller hva som kan hjelpe, noen som har tips eller har opplevd lignende? 

Anonymkode: 1aa57...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så han kan knulle når hans EGNE barn muligens kan høre det, men ikke ditt? 

Anonymkode: 718ee...374

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er uforståelig for meg også. Hans er eldre, mulig det spiller inn. 

Anonymkode: 1aa57...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må jo utforske dette med han da i form av en dypere samtale. hvorfor har han skapt et slikt skille? poengter at du opplever at dere mister nærhet både emosjonelt og kroppslig og at du savner det fra hvordan det var tidligere osv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var betryggende å høre at han «ikke vil ha sex med barnet i huset», håper han foretrekker samboer…

Anonymkode: e4cda...56f

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...