Traktor Skrevet 28. april 2024 #41 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 10.48): Ja, dette også. Hva skjedde med de norske gentlemennene som spanderte bare fordi de vil, ikke fordi de vil ha noe tilbake. Anonymkode: 8916a...b71 Likestilling og feminisme skjedde. Feminisering av samfunnet og demonisering av maskulinitet. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #42 Del Skrevet 28. april 2024 KallePils skrev (27 minutter siden): Korrekt. Men dette er fordi den norske kvinnen ikke engang er noe i nærheten av en lady lenger. Dere valgte bort gentlemannen den dagen dere fant ut at dere i stedet skulle bli brautende feminister som synes det er greit å utnytte en mann hvis anledningen byr seg. Da er det ikke lenger smart for menn å være galante. Nei. Det gjorde vi ikke. Jeg er gift med en gentleman. Som også er feminist. Ingen av oss er brautende, da 🤣 Anonymkode: c524c...519 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #43 Del Skrevet 28. april 2024 Traktor skrev (7 minutter siden): Likestilling og feminisme skjedde. Feminisering av samfunnet og demonisering av maskulinitet. Nei og nei. Maskulinitet demoniseres ikke. Vold, voldtekt og kuing av kvinner demoniseres. At du sliter med likestilling, er jo ikke rart ut fra hvilke holdninger du har. Derfor er du singel og har sjeldent sex. Kos deg. Anonymkode: c524c...519 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 28. april 2024 #44 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei og nei. Maskulinitet demoniseres ikke. Vold, voldtekt og kuing av kvinner demoniseres. At du sliter med likestilling, er jo ikke rart ut fra hvilke holdninger du har. Derfor er du singel og har sjeldent sex. Kos deg. Anonymkode: c524c...519 Hvilke holdninger har jeg? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #45 Del Skrevet 28. april 2024 KallePils skrev (21 minutter siden): … og med en gang fikk vi en stilstudium av den norske kvinnens mentalitet. Se den umiddelbare aggressiviteten, dere! Rett i angrepsmodus, uten å vingle et øyeblikk! Her er det bare å nyte ren fiendtlig ufyselighet i fri dressur. For dette er nøyaktig det vi snakker om. 😄 Så at du uprovosert angriper kvinner hver eneste dag på kvinneforum, er greit. Men det er ikke greit at kvinnene forsvarer seg mot angrepene. Slike menn som deg vil vi ikke ha. Anonymkode: c524c...519 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #46 Del Skrevet 28. april 2024 Traktor skrev (Akkurat nå): Hvilke holdninger har jeg? Les dine egne tråder på forumet. Blant annet, liker du ikke likestilling. Altså, mener du at du er verdt mer enn kvinnen. Derfor er du singel og sexløs. Anonymkode: c524c...519 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 28. april 2024 #47 Del Skrevet 28. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Les dine egne tråder på forumet. Blant annet, liker du ikke likestilling. Altså, mener du at du er verdt mer enn kvinnen. Derfor er du singel og sexløs. Anonymkode: c524c...519 Hvilke tråder? Jeg har da heller aldri sagt at jeg er ikke liker likestilling. Jeg er 100% for at alle uavhengig av kjønn skal ha de samme mulighetene, men menn og kvinner er forskjellige og tar dermed forskjellige valg. Jeg både opplever og tenker tvert i mot at jeg som mann i dagens samfunn har en lavere verdi enn kvinner. Vennligst spar meg for disse stråmennene og usannhetene. Endret 28. april 2024 av Traktor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #48 Del Skrevet 28. april 2024 Traktor skrev (Akkurat nå): Hvilke tråder? Jeg har da heller aldri sagt at jeg er ikke liker likestilling. Vennligst spar meg for disse stråmennene. Du har nettopp brukt ordet likestilling på en negativ måte. Likestilling skjedde, derfor gidder du ikke å være gentleman. Les ditt eget innlegg. Anonymkode: c524c...519 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 28. april 2024 #49 Del Skrevet 28. april 2024 Hermann skrev (På 27.4.2024 den 10.41): Jeg opplever litt det samme. At en del norske kvinner ikke en gang er interessert i en vanlig samtale og er veldig dømmende. Det er nesten som om de tror jeg har planer om å slikke dem der og da dersom de ga meg noen sekund av den dyrebare tiden deres. Klart da går du til kvinner som faktisk respekterer deg og er interessert i hvem du er. Nå må du ikke blande økonomisk avhengighet til en mann pga mangel på likestilling med respekt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 28. april 2024 #50 Del Skrevet 28. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du har nettopp brukt ordet likestilling på en negativ måte. Likestilling skjedde, derfor gidder du ikke å være gentleman. Les ditt eget innlegg. Anonymkode: c524c...519 Nå tillegger du meg igjen meninger jeg ikke har. Men det er klart at dersom kvinner ønsker likestilling i form av 50/50 resultat på alle områder, kan de ikke kun få dette der det gagner dem. Ønsker kvinner å bli behandlet som menn, skal jeg selvfølgelig gjøre nettopp det. Jeg behandler forøvrig alle med normal folkeskikk, men noe mer utover dette, må man selvfølgelig gjøre seg fortjent til. Eller mener du at jeg skylder kvinner noe mer utover dette? Endret 28. april 2024 av Traktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 28. april 2024 #51 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 13.49): Jeg synes det er en trist utvikling i Norge, at de fleste mannfolka jeg kjenner er sammen med damer fra utlandet fordi dem ikke får match med norske damer. Dette er menn som jeg anser som snille og gode menn. Flere ser samme trenden? Hva tenker dere menn? Anonymkode: 924fd...dc5 De menn jeg vet om som har funnet seg en utenlandsk (og da mener jeg utenlandsk som i truffet utlandet, ikke at det er snakk om adopterte, eller folk fra utlandet som allerede bor i Norge) er menn som enten har et bedritent kvinnesyn (altså at de ser på seg som mer verdt enn kvinner, eller at kvinner skal ha visse tradisjonelle oppgaver), eller så er det menn som ikke har utseende med seg, er innadvendte, eller litt "rare", som ikke helt forstår sosiale koder o.l.). Den første gruppen menn (altså de som finner seg utenlandske fordi de har et bedritent kvinnesyn ser jeg med bekymring på. For hvis de ikke evner å behandle norske damer bra, så kan jeg bare tenke meg til hvordan de behandler noen som er økonomisk avhengig av dem. De andre, som mangler utseende eller sosiale antenner syns jeg bare det er fint at de finner noen de kan trives med. Det vil selvsagt også være menn som finner seg utenlandske som ikke faller innenfor noen av disse gruppene. Det som bekymrer meg er hvis kvinnene ikke er økonomisk selvstendige. (Det gjelder forsåvidt både norske damer og utenlandske da, men kvinner som kommer fra et mindre likestilt land enn vårt eget, har dessverre ikke de samme mulighetene til å stå opp for seg selv pga de er økonomisk bundet til mannen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #52 Del Skrevet 28. april 2024 Traktor skrev (16 minutter siden): Nå tillegger du meg igjen meninger jeg ikke har. Men det er klart at dersom kvinner ønsker likestilling i form av 50/50 resultat på alle områder, kan de ikke kun få dette der det gagner dem. Ønsker kvinner å bli behandlet som menn, skal jeg selvfølgelig gjøre nettopp det. Jeg behandler forøvrig alle med normal folkeskikk, men noe mer utover dette, må man selvfølgelig gjøre seg fortjent til. Eller mener du at jeg skylder kvinner noe mer utover dette? Nettopp. Du behandler folk fint kun hvis de har gjort noe spesielt for å være "verdt" det. De må jobbe hardt for å fortjener normal behandling. Derfor er du singel og sexløs. Anonymkode: c524c...519 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #53 Del Skrevet 28. april 2024 Enten har de ikke nok å tilby dama fordi de ikke har fokusert på å få livet på stell, men brukt sine beste år på egoistiske ting. I tillegg er de gjerne bortimot 40 år før de tenker tanken at det er på tide å slå seg til ro med en dane. Da er det for seint, damene velger heller de yngre mennene som har familieverdier. Finner dem ikke en slik mann vil de heller være alene. Ingen som vil ha en mann som har brukt de siste 20 årene på å kun tenke på seg selv. Anonymkode: d8069...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 28. april 2024 #54 Del Skrevet 28. april 2024 Det meste i verden har trist utvikling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 28. april 2024 #55 Del Skrevet 28. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nettopp. Du behandler folk fint kun hvis de har gjort noe spesielt for å være "verdt" det. De må jobbe hardt for å fortjener normal behandling. Derfor er du singel og sexløs. Anonymkode: c524c...519 Som sagt behandler jeg alle jeg møter med normal folkeskikk. Deriblant hilse og holde dører der dette er naturlig. Dersom du med "fint" mener å gi av min tid og ressurser, så har du helt rett i at jeg ikke gir dette til hvem som helst uten videre. Er dette noe du selv driver med? Forøvrig, hva vet du om om jeg er singel og sexløs? Stalker du meg? Endret 28. april 2024 av Traktor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermann Skrevet 28. april 2024 #56 Del Skrevet 28. april 2024 (endret) Bromance skrev (30 minutter siden): Nå må du ikke blande økonomisk avhengighet til en mann pga mangel på likestilling med respekt da... Ikke misforstå meg. Når jeg skriver at en del norske kvinner har lite respekt, så tenker jeg ikke at alle er slik. Eller at utenlandske kvinner er så voldsomt mye bedre. Det er bare en oppfattelse jeg har at det er større sannsynlighet for å bli behandlet med respekt, men vil ikke si at sannsynligheten er voldsomt mye høyere. Min opplevelse kan også handle om at ikke hvem som helst flytter til Norge, de er kanskje mer sosialt anlagt av natur. Verdsette andre mennesker generelt i større grad. Du må være sosialt anlagt for å kunne flytte til et helt fremmed land og forbli frisk og rask. Endret 28. april 2024 av Hermann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 28. april 2024 #57 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen som vil ha en mann som har brukt de siste 20 årene på å kun tenke på seg selv. Det samme kan vel sies om tilsvarende kvinner, som har drevet med "selvrealisering" de siste 20 årene, men plutselig finner ut at det begynner å haste med å få barn og finne en stødig kar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #58 Del Skrevet 28. april 2024 KallePils skrev (1 time siden): Korrekt. Men dette er fordi den norske kvinnen ikke engang er noe i nærheten av en lady lenger. Dere valgte bort gentlemannen den dagen dere fant ut at dere i stedet skulle bli brautende feminister som synes det er greit å utnytte en mann hvis anledningen byr seg. Da er det ikke lenger smart for menn å være galante. Vi er ikke alle slik, men vi liker ikke å skrike ut om det. Vi er mange kvinner som føler oss overkjørte av feministene, og gjerne vil ha tilbake litt mer av rollene som tidligere var mellom mann og dame. Men prøver vi å si noe blir vi høvlet ned. Anonymkode: d8069...382 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #59 Del Skrevet 28. april 2024 Traktor skrev (2 minutter siden): Det samme kan vel sies om tilsvarende kvinner, som har drevet med "selvrealisering" de siste 20 årene, men plutselig finner ut at det begynner å haste med å få barn og finne en stødig kar? Ja, men disse har gjerne flere reelle valg enn menn i samme situasjon? Anonymkode: d8069...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #60 Del Skrevet 28. april 2024 Traktor skrev (31 minutter siden): Ønsker kvinner å bli behandlet som menn, skal jeg selvfølgelig gjøre nettopp det. Tenker at du ved å si at du behandler folk ulikt med noe så trivielt som kjønn som utgangspunkt er trøblete.. Hvordan behandler du dem forskjellig i utgangspunktet? Anonymkode: 178cf...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå