Gå til innhold

CIRKA kalorier i rettene på pincho nation?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det er vanskelig å beregne ut ifra øyemål og at det vil variere veeeeldig fra rett til rett… Men er det noen som kan tenke seg cirka hvor mange kalorier en pincho nation-rett ligger på? Snakker vi 200, 300, 400?? Jeg ønsker bare å ha et veldig generelt, litt bredt antall for å legge inn i lifesum-appen🙊 Det gjør ingenting om det ikke blir helt riktig, for det vet jeg jo at det ikke blir:) 

Seriøse svar tas imot med mange takk! 

 

Anonymkode: 228d1...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville antatt hvertfall 500 ....??

Anonymkode: 114dc...04a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet at det er vanskelig å beregne ut ifra øyemål og at det vil variere veeeeldig fra rett til rett… Men er det noen som kan tenke seg cirka hvor mange kalorier en pincho nation-rett ligger på? Snakker vi 200, 300, 400?? Jeg ønsker bare å ha et veldig generelt, litt bredt antall for å legge inn i lifesum-appen🙊 Det gjør ingenting om det ikke blir helt riktig, for det vet jeg jo at det ikke blir:) 

Seriøse svar tas imot med mange takk! 

 

Anonymkode: 228d1...166

Kom med de rettene du vil ha så er det mulig å svare litt mer, ingen gidder å estimere for hele menyen 

Anonymkode: 8b22c...080

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Kom med de rettene du vil ha så er det mulig å svare litt mer, ingen gidder å estimere for hele menyen 

Anonymkode: 8b22c...080

Tenker kanskje disse: chicken popcorn, trøffelpasta, beef taco, kyllingspyd 

ts

Anonymkode: 228d1...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg ville antatt hvertfall 500 ....??

Anonymkode: 114dc...04a

Uff, er det så mye altså? 😅 ja ja! 

Anonymkode: 228d1...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restaurantmat? Minimum 600. Antagelig 800+. En burger med pommes er fort 1500 kalorier

Anonymkode: c5797...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Restaurantmat? Minimum 600. Antagelig 800+. En burger med pommes er fort 1500 kalorier

Anonymkode: c5797...eb9

Det er veldig små porsjoner i tapas-form. Ikke mer enn 4-5 munnfuller per rett

Anonymkode: 228d1...166

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Restaurantmat? Minimum 600. Antagelig 800+. En burger med pommes er fort 1500 kalorier

Anonymkode: c5797...eb9

Har du sett rettene?

Anonymkode: 7e4e5...392

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å tenke at om jeg skal ut på restaurant og spise meg god og mett så er det dagsrasjonen den dagen. Altså 1000-1500 kalorier. Da må jeg enten justere samme dag, eller dagen før og etter. 

Nøyaktig kaloriantall er helt umulig å vite, men det brukes mye mer smør, fete sauser og frityr på restaurant enn jeg gjør hjemme på en vanlig middag. 

Anonymkode: d05fb...98d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper de ligger på ca. 200. Jeg er mett etter fire retter og det er som en vanlig middag for meg. 

Anonymkode: d4ef3...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig rart å svare når man helt åpenbart ikke har spist på Pincho Nation  😅

Anonymkode: d4ef3...694

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Pincho Nation en del ganger, og regner med ca 250-400 kcal pr rett. Dette er jo små tapasretter. Som oftest spiser jeg ca 4 retter. 

Det er ganske stor forskjell på de ulike rettene, feks edamame-bønner sammenlignet med miniburger. 

Anonymkode: 8e8f9...8c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg vet at det er vanskelig å beregne ut ifra øyemål og at det vil variere veeeeldig fra rett til rett… Men er det noen som kan tenke seg cirka hvor mange kalorier en pincho nation-rett ligger på? Snakker vi 200, 300, 400?? Jeg ønsker bare å ha et veldig generelt, litt bredt antall for å legge inn i lifesum-appen🙊 Det gjør ingenting om det ikke blir helt riktig, for det vet jeg jo at det ikke blir:) 

Seriøse svar tas imot med mange takk! 

 

Anonymkode: 228d1...166

Hadde satt ca 1000 på en 4-5 retter som et greit estimat om du velger passelig magert kjøtt/ fisk.  Og plusset på ekstra for  retter i olje og feite dressinger. 

Anonymkode: 1039f...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Restaurantmat? Minimum 600. Antagelig 800+. En burger med pommes er fort 1500 kalorier

Anonymkode: c5797...eb9

Ikke svar når du ikke vet hva det spørres om.

Anonymkode: 27342...9dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...