Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre? Hun driver med sugardating


Dazedandconfused12

Anbefalte innlegg

Hei og hå

Endret av Dazedandconfused12
Slettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun dumper deg, så tar hun deg tilbake mot at du skal godta ting du ikke står for moralsk og som vil vare i lang tid. Hva ville du anbefale en venn i samme situasjon? 

Anonymkode: 3f262...589

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjorde det slutt fordi hun trodde jeg kom til å bli sint osv..  men ble ikke det. Var komfortabel med opplegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dazedandconfused12 skrev (25 minutter siden):

Greia nå er at denne SDen vil bo med henne 1 uke pr mnd som en del av en ny «deal» han har tilbudt henne, og denne dealen er veldig fristende rent økonomisk, både for henne og for meg, om man ser det utifra et slikt perspektiv..

Hvordan tjener du på at hun gjør dette???

Anonymkode: cb7de...3c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt til, bare litt til. Overfor en mann som godtar absolutt hva som helst bare man dingler en gulrot foran.
 

Dama di skal altså bo med en annen (gammel) mann jevnlig, en mann som ikke vet om at du finnes og at hun har forpliktelser annetsteds. Dette er egentlig bra for deg også, fordi det vil gi god økonomi i deres lykkelige felles fremtid når hun garantert kutter ham ut om noen måneder. 
 

Jeg skjønner du er så hodestups forelsket at du godtar hva enn det måtte være, noe dama også vet å utnytte. Men dette er virkelig helt sinnsykt. Det at du utbroderer om situasjonen, i den tro at det vil gjøre din inngang her mer forståelig for oss andre, sier alt om hvor tåkete du allerede ser her. Dette blir bare sprøere av forklaringen. 

Anonymkode: 906a7...004

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke så naiv at du tror at de ikke kommer til å ha sex når hun og den gamle mannen skal være hennes faste samboer en uke i måneden?

Hun selger seg som en prostituert - og du er halliken som støtter henne fordi du ser frem til de økonomiske godene hennes prostitusjon vil gi "dere".

Jeg er enig med 004 - dette er helt sinnsykt. Du trenger hjelp, Ts. Og det gjør nok hun også.

Anonymkode: 64cc3...b43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må jo være bare tull. Ingen mann som er bra nok til å få en dame som ser bra nok ut til å ta betalt for sugardating ville dukket opp her på kvinneguiden.

Anonymkode: 751f7...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette må jo være bare tull. Ingen mann som er bra nok til å få en dame som ser bra nok ut til å ta betalt for sugardating ville dukket opp her på kvinneguiden.

Anonymkode: 751f7...da7

"Bra nok ut"?

De finnes da i alle varianter, størrelser etc.. Det er ikke bare er du ser på tv lissom. 😂😂

Anonymkode: 61d90...0f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dazedandconfused12 skrev (10 timer siden):

Hun gjorde det slutt fordi hun trodde jeg kom til å bli sint osv..  men ble ikke det. Var komfortabel med opplegget

Men hvorfor oppretter du tråd da, om alt er som du ønsker det? 

Er det fordi du ikke helt tror på at de ikke har eller vil komme til å ha sex? 

Anonymkode: 3f262...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...