Gå til innhold

Hva gjør at mannen utvikler forakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Poenget mitt er vel at jeg har markedsført meg som snill, men veldig fantasirik. Vi har brukt ord og vendinger mellom oss for å synliggjøre hvordan vi tenker seksualitet og erotikk. Det ble vårt «språk» . Jeg stusset tidlig over at ham ikke virket så interessert i meg som person. Lite spørsmål . Eneste han har skrevet er at jeg er ei fin dame med gode verdier og holdninger. Min kommentar om at jeg ikke trenger å verken bli slått eller voldtatt falt i den sammenheng at vi snakket om hva kroppen reagerer på sånn tenningsmessig. Jeg ser at måten j la det frem her kunne misforstås.

Anonymkode: c5332...67a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

TS her: han hadde sågar skrevet at han fantaserte om urin-kinker, og ville at jeg skulle tisse han i munnen.

Anonymkode: c5332...67a

Ah, han er en Tissemann, like greit at han skygget banen og at du finner deg noe bedre. 

Anonymkode: 5aa2f...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Poenget mitt er vel at jeg har markedsført meg som snill, men veldig fantasirik. Vi har brukt ord og vendinger mellom oss for å synliggjøre hvordan vi tenker seksualitet og erotikk. Det ble vårt «språk» . Jeg stusset tidlig over at ham ikke virket så interessert i meg som person. Lite spørsmål . Eneste han har skrevet er at jeg er ei fin dame med gode verdier og holdninger. Min kommentar om at jeg ikke trenger å verken bli slått eller voldtatt falt i den sammenheng at vi snakket om hva kroppen reagerer på sånn tenningsmessig. Jeg ser at måten j la det frem her kunne misforstås.

Anonymkode: c5332...67a

Mulig han følte du "oversolgte" deg litt inn, og så for seg at her skulle det bli eksplosiv seksuelt, og så ble det ikke det, du var helt vanlig og vanilje.

Ikke at det er noe galt i å ikke like wet sex altså!

Det høres også ut som relasjonen var basert mye på sex, da er det jo ekstra skuffende når den delen ikke er som han hadde håpet på.

Jeg tror uansett det er good riddance.. :) Værsågod, neste!

Anonymkode: b2f2d...81b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg møtte en stor og sterk mann , brainy og flott type. Etter noen dagers intens dating merket jeg han begynte å si nedlatende ting som gjorde meg usikker. Jeg sitter igjen m følelsen av at han nesten forakter meg fordi han merker at jeg falt for ham. Kan det skje? 

Anonymkode: c5332...67a

Hvis han ikke respekterer deg så kan nok det skje ja....

Respekt kan kreves da er min erfaring....

Så kan det jo være at han har for mange utfordringer rett og slett....

Ikke bra hvis en mann snakker stygt om andre...

Det er et gedigent RØDT flagg :fy:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du dater over din liga, han bruker deg for sex.

Anonymkode: 7879e...09a

Har opplevd dette fra menn som absolutt ikke er over min liga. Opplevd mer dårlig oppførsel fra lite attraktive menn enn fra kjekkaser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Mulig han følte du "oversolgte" deg litt inn, og så for seg at her skulle det bli eksplosiv seksuelt, og så ble det ikke det, du var helt vanlig og vanilje.

Ikke at det er noe galt i å ikke like wet sex altså!

Det høres også ut som relasjonen var basert mye på sex, da er det jo ekstra skuffende når den delen ikke er som han hadde håpet på.

Jeg tror uansett det er good riddance.. :) Værsågod, neste!

Anonymkode: b2f2d...81b

Her tror jeg du er inne på noe. Han ville virkelig gjennomføre disse tingene - og følte nok dette skulle skje. Jeg forbeholdt meg retten til å tenke at dette møtet gav oss retten til å være seg selv og bli kjent. Jeg har skrevet til han at vi nok kunne melke ut kinkene fra fantasitåka, men at jeg trenger tid på slikt. Jeg tror nok at jeg har oversolgt meg og han ble skuffet. Flaut å være vanlig og kjedelig kan man si - det har aldri vært mitt «problem» ovenfor menn. Ekkelt å se en stor mann gjøre seg så liten ved å håne og forakte meg. 

Anonymkode: c5332...67a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mulig han følte du "oversolgte" deg litt inn, og så for seg at her skulle det bli eksplosiv seksuelt, og så ble det ikke det, du var helt vanlig og vanilje.

Ikke at det er noe galt i å ikke like wet sex altså!

Det høres også ut som relasjonen var basert mye på sex, da er det jo ekstra skuffende når den delen ikke er som han hadde håpet på.

Jeg tror uansett det er good riddance.. :) Værsågod, neste!

Anonymkode: b2f2d...81b

Mener du «oversolgte» som å markedsføre kvaliteter hos meg selv som kanskje ikke stemte helt? Seksuelt gjorde jeg ikke det, mn jeg fyrte han opp.

Anonymkode: c5332...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg møtte en stor og sterk mann , brainy og flott type. Etter noen dagers intens dating merket jeg han begynte å si nedlatende ting som gjorde meg usikker. Jeg sitter igjen m følelsen av at han nesten forakter meg fordi han merker at jeg falt for ham. Kan det skje? 

Anonymkode: c5332...67a

Kansje han er bitter fodi han har boletiss?

Anonymkode: 93816...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kansje han er bitter fodi han har boletiss?

Anonymkode: 93816...2ce

Nei han har en sterk og feit snabel - ekstremt potent 

Anonymkode: c5332...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 timer siden):

Hvis han ikke respekterer deg så kan nok det skje ja....

Respekt kan kreves da er min erfaring....

Så kan det jo være at han har for mange utfordringer rett og slett....

Ikke bra hvis en mann snakker stygt om andre...

Det er et gedigent RØDT flagg :fy:.

Han sa at han var mett av dagen da han skulle hjem. 

Anonymkode: c5332...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Han sa at han var mett av dagen da han skulle hjem. 

Anonymkode: c5332...67a

Åja sånn ja....

Jaja det er sånt som skjer...

Hjelper ikke å ha stor kuk hvis han oppfører seg som en kuk.....

Det er mitt svar til det da......

Hadde du turt så kunne du sagt..

"Det fins hjelp å få" 🫣🫣🫣

Jeg hadde ikke turt det da....

Han hadde vel slått meg ned.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hmmm, det er noe trolsk over måten du skriver på, altså….

Anonymkode: 6e8fe...31a

Takk for det. Mannen og jeg skrev oss rett inn i dette forøvrig. 

Anonymkode: c5332...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi er intellektuelt sett i samme liga. Utseendemessig: Jeg har i alle fall vært gift med typen tidligere- blir omtalt som ei flott dame med god energi. Han har en internasjonal topp-jobb. Han er imidlertid svært damevant og kan leve som han vil. Sosialt sett er jeg alenemor og trenger virkelig en mann v min side. DER er det en skjevhet - og jeg  er så skuffet over at han gadd å sjekke meg opp når han kun ville ha meg til å prøve seksuelle greier med ham. Så hinsides flaut at jeg lot meg bli en sosial submissiv og nervøs samt svak dame. Har så lyst å få fjernet det inntrykket. Nå tar han aldri mer kontakt og jeg er borte fra interessen hans. Rart; Han har jaktet intenst i 3 mnd . 

Anonymkode: c5332...67a

Nei ganske normalt egentlig, var jakten og sexen som motiverte han..mens du trodde han var interressert i deg.

Garanterer at det ligger et ubrutt spor av desillusjonerte kvinner etter ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her: han hadde sågar skrevet at han fantaserte om urin-kinker, og ville at jeg skulle tisse han i munnen. Jeg valgte å ikke gjøre dette fordi jeg kjenner han ikke godt nok og jeg tenner ikke på det. Føler at han kjøpte en fantasi som ikle ble oppfylt og da ble jeg døll og kjedelig som «bare» hadde «vanlig» sex med ham. Jeg har skrevet til ham at den gode erotikken for meg sitter i hodet og at jeg ikke trenger hverken å bli slått eller voldtatt for å føle meg erotisk aktivert. 

Anonymkode: c5332...67a

Og han vil du være sammen med ? Høres ut som han er mer interessert i jakten enn i byttet. Noen mister interessen når de har fanget musa. Han er ute etter noen som kan realisere hans fantasier. Han er ikke etter et seriøst forhold hvor man må gi og ta. Han vil bare ta og da blir det kjedelig når du har dine "krav" til en gjensidig og likeverdig seksuell opplevelse. Han kan likegodt gå til prostituerte.  Ville glemt denne fyren. Han kommer ikke til å være god i senga for deg, ei heller forholdsmaterial. Man må være ekstra kresen når en har barn fra før. 

Anonymkode: 6ea44...9b6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har noe nytt på opptrapping.

Anonymkode: 5bda4...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her tror jeg du er inne på noe. Han ville virkelig gjennomføre disse tingene - og følte nok dette skulle skje. Jeg forbeholdt meg retten til å tenke at dette møtet gav oss retten til å være seg selv og bli kjent. Jeg har skrevet til han at vi nok kunne melke ut kinkene fra fantasitåka, men at jeg trenger tid på slikt. Jeg tror nok at jeg har oversolgt meg og han ble skuffet. Flaut å være vanlig og kjedelig kan man si - det har aldri vært mitt «problem» ovenfor menn. Ekkelt å se en stor mann gjøre seg så liten ved å håne og forakte meg. 

Anonymkode: c5332...67a

Forakt faktisk.  Vet du, det er ikke ditt problem.  Det sier mer om ham. Glem denne fyren, dere er ikke en seksuell match. Du skal slite med holde han der fornøyd. Blir bare jobb for deg.  Neste gang legger du lista lavere og er ærlig . Er du ute etter forhold er det ikke et sjakktrekk å selge seg inn med sex heller. Har vært i samme situasjon som deg så forstår tildels at det er fristende. Man får færre napp kan man si hvis man er mer seriøs men heller kvalitet fremfor kvantitet. 

Anonymkode: 6ea44...9b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og han vil du være sammen med ? Høres ut som han er mer interessert i jakten enn i byttet. Noen mister interessen når de har fanget musa. Han er ute etter noen som kan realisere hans fantasier. Han er ikke etter et seriøst forhold hvor man må gi og ta. Han vil bare ta og da blir det kjedelig når du har dine "krav" til en gjensidig og likeverdig seksuell opplevelse. Han kan likegodt gå til prostituerte.  Ville glemt denne fyren. Han kommer ikke til å være god i senga for deg, ei heller forholdsmaterial. Man må være ekstra kresen når en har barn fra før. 

Anonymkode: 6ea44...9b6

Jeg «vil»

nok ikke det, men jeg skammer meg og tenker jeg skuffet han og ønsker å vise han at jeg er god nok. Patetisk følelse. I know. Det jeg senser: Han er blottet for empati og sensitivitet. Enorm selvtillit og kroppslig kapital. Han bare gikk rett inn i meg på en måte. Jeg er soft og vennlig og trenger omsorg gjennom erotikk. Derfor sårbart 

Anonymkode: c5332...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forakt faktisk.  Vet du, det er ikke ditt problem.  Det sier mer om ham. Glem denne fyren, dere er ikke en seksuell match. Du skal slite med holde han der fornøyd. Blir bare jobb for deg.  Neste gang legger du lista lavere og er ærlig . Er du ute etter forhold er det ikke et sjakktrekk å selge seg inn med sex heller. Har vært i samme situasjon som deg så forstår tildels at det er fristende. Man får færre napp kan man si hvis man er mer seriøs men heller kvalitet fremfor kvantitet. 

Anonymkode: 6ea44...9b6

I know : Ja jeg vil beskrive det som forakt. Sa jeg hadde liten klitoris. Stakk en isbit inni meg uten forvarsel. Sa han var mett av dage dagen før avreise. «Så så vi kan roe ned nå» utsagn når jeg lo høyt. Hermet etter meg da jeg spurte han om han hadde mistet litt interessen «Buhu han har mistet interessen» Disse tingene her sjokkerte meg fordi han har en jobb som krever finesse rent mentalt. Jeg skrev til ham at jeg med vilje klarte å motstå hans invitasjon til sjikanøs adferd - fordi det bryter med sosiale kontrakten bak et godt seksuelt /erotisk eventyr. 

Anonymkode: c5332...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg «vil»

nok ikke det, men jeg skammer meg og tenker jeg skuffet han og ønsker å vise han at jeg er god nok. Patetisk følelse. I know. Det jeg senser: Han er blottet for empati og sensitivitet. Enorm selvtillit og kroppslig kapital. Han bare gikk rett inn i meg på en måte. Jeg er soft og vennlig og trenger omsorg gjennom erotikk. Derfor sårbart 

Anonymkode: c5332...67a

Ja skjønner det . Blir litt som å blottlegge sjela si for å bli trøkka på. Er jo vondt å føle på, men skammen tåler du. Egentlig er det han som burde skamme seg. Høres ut som en kjip type og du høres ut som en sart sjel som er god for denne typen. 

Anonymkode: 6ea44...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I know : Ja jeg vil beskrive det som forakt. Sa jeg hadde liten klitoris. Stakk en isbit inni meg uten forvarsel. Sa han var mett av dage dagen før avreise. «Så så vi kan roe ned nå» utsagn når jeg lo høyt. Hermet etter meg da jeg spurte han om han hadde mistet litt interessen «Buhu han har mistet interessen» Disse tingene her sjokkerte meg fordi han har en jobb som krever finesse rent mentalt. Jeg skrev til ham at jeg med vilje klarte å motstå hans invitasjon til sjikanøs adferd - fordi det bryter med sosiale kontrakten bak et godt seksuelt /erotisk eventyr. 

Anonymkode: c5332...67a

Du burde ikke motstå hans sjikanøse atferd som du sier. Han brøt kontrakten med dette. Høres ut som du er iferd med å komme inn i en HEKT. Derfor er det viktig at du kutter han helt ut. Hvis du setter grenser han bryter, og likevel opprettholder kontakt vet han at du egentlig er grenseløs. Brudd på dem får ingen konsekvenser. Denne fyren er rett og slett kjip, altså hermer etter deg osv. Hadde kasta han på hue ut. Ta vare på deg selv. 

Anonymkode: 6ea44...9b6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...