Gå til innhold

Hva gjør at mannen utvikler forakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en stor og sterk mann , brainy og flott type. Etter noen dagers intens dating merket jeg han begynte å si nedlatende ting som gjorde meg usikker. Jeg sitter igjen m følelsen av at han nesten forakter meg fordi han merker at jeg falt for ham. Kan det skje? 

Anonymkode: 3ffd6...c1b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg møtte en stor og sterk mann , brainy og flott type. Etter noen dagers intens dating merket jeg han begynte å si nedlatende ting som gjorde meg usikker. Jeg sitter igjen m følelsen av at han nesten forakter meg fordi han merker at jeg falt for ham. Kan det skje? 

Anonymkode: c5332...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har kanskje funnet ut at han ikke er interessert i deg likevel, og behandler deg dårlig slik at du skal få nok og avslutte datingen? 

Anonymkode: 76c96...6c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg falt bare inn i en slags underlegen forelskelse for jeg kjenner meg hånet og tråkket på. Forferdelig eksistensielt og vondt å komme over at han ville kvitte seg med meg på denne måten. Til slutt skrev han at det seksuelle var et usikkerhetsmoment - og at han hadde brukt for mye penger på å date meg. Er ikke det fryktelig nedlatende? 

Anonymkode: c5332...67a

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg møtte en stor og sterk mann , brainy og flott type. Etter noen dagers intens dating merket jeg han begynte å si nedlatende ting som gjorde meg usikker. Jeg sitter igjen m følelsen av at han nesten forakter meg fordi han merker at jeg falt for ham. Kan det skje? 

Anonymkode: 3ffd6...c1b

Jeg håper ikke det er vanlig, at det finnes menn med "No brain"💔..men at det kan skje? jo, uten tvil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dater over din liga, han bruker deg for sex.

Anonymkode: 7879e...09a

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du dater over din liga, han bruker deg for sex.

Anonymkode: 7879e...09a

Hvordan i alle dager kan du komme på den konklusjonen? Som om ikke menn kan være drittsekker innenfor sin egen liga? 

Dette blir for dumt. Du har verken sett ts eller mannen og likevel hevder du å vite hvordan de ser ut og at de er "over sin liga".

Dette skjer i hver eneste tråd om dating. Noen hopper inn og mener at man er "utenfor sin liga". Helt ut av det blå, uten å ane noe om utseende eller noe som helst om de omtalte.

Idioti.

Anonymkode: 1bbe8...c1d

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig en type herskerteknikk for å få deg til å logre, krype og underkaste deg for å få hans gunst tilbake. Han vil alltid bruke dette for å hersje med deg 

Anonymkode: ba112...a6b

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, men jeg falt bare inn i en slags underlegen forelskelse for jeg kjenner meg hånet og tråkket på. Forferdelig eksistensielt og vondt å komme over at han ville kvitte seg med meg på denne måten. Til slutt skrev han at det seksuelle var et usikkerhetsmoment - og at han hadde brukt for mye penger på å date meg. Er ikke det fryktelig nedlatende? 

Anonymkode: c5332...67a

Det ser dessverre ut til at han ikke var spesielt interessert i deg i utgangspunktet. Utrolig kjipt av ham å fortsette å date en dame han åpenbart ikke er betatt av/forelsket i, men han har tydeligvis ikke klart å avslutte datingen deres uten å bli frekk og nedlatende mot deg. 

Hadde ikke hengt meg opp i det, TS. Dere passer ikke sammen, Dere utviklet en dårlig kjemi hvor du ble underdanig og han ble irritert, trolig fordi han ikke mener du er "bra nok" for ham. Bra at dere fant ut av det såpass tidlig.

Move on.

Anonymkode: 76c96...6c1

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip fyr, ass. Sånt sier man da ikke. Akkurat som du er en vare hvor han ikke er fornøyd med forholdet pris/opplevelse. Best å la ham gå videre.

Anonymkode: e2148...caf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er intellektuelt sett i samme liga. Utseendemessig: Jeg har i alle fall vært gift med typen tidligere- blir omtalt som ei flott dame med god energi. Han har en internasjonal topp-jobb. Han er imidlertid svært damevant og kan leve som han vil. Sosialt sett er jeg alenemor og trenger virkelig en mann v min side. DER er det en skjevhet - og jeg  er så skuffet over at han gadd å sjekke meg opp når han kun ville ha meg til å prøve seksuelle greier med ham. Så hinsides flaut at jeg lot meg bli en sosial submissiv og nervøs samt svak dame. Har så lyst å få fjernet det inntrykket. Nå tar han aldri mer kontakt og jeg er borte fra interessen hans. Rart; Han har jaktet intenst i 3 mnd . 

Anonymkode: c5332...67a

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ja, men jeg falt bare inn i en slags underlegen forelskelse for jeg kjenner meg hånet og tråkket på. Forferdelig eksistensielt og vondt å komme over at han ville kvitte seg med meg på denne måten. Til slutt skrev han at det seksuelle var et usikkerhetsmoment - og at han hadde brukt for mye penger på å date meg. Er ikke det fryktelig nedlatende? 

Anonymkode: c5332...67a

Vil du innerst inne ha en sånn mann? Det tviler jeg sterkt på, så kom deg ut mens du fremdeles har verdigheten i behold. 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: han hadde sågar skrevet at han fantaserte om urin-kinker, og ville at jeg skulle tisse han i munnen. Jeg valgte å ikke gjøre dette fordi jeg kjenner han ikke godt nok og jeg tenner ikke på det. Føler at han kjøpte en fantasi som ikle ble oppfylt og da ble jeg døll og kjedelig som «bare» hadde «vanlig» sex med ham. Jeg har skrevet til ham at den gode erotikken for meg sitter i hodet og at jeg ikke trenger hverken å bli slått eller voldtatt for å føle meg erotisk aktivert. 

Anonymkode: c5332...67a

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvordan i alle dager kan du komme på den konklusjonen? Som om ikke menn kan være drittsekker innenfor sin egen liga? 

Dette blir for dumt. Du har verken sett ts eller mannen og likevel hevder du å vite hvordan de ser ut og at de er "over sin liga".

Dette skjer i hver eneste tråd om dating. Noen hopper inn og mener at man er "utenfor sin liga". Helt ut av det blå, uten å ane noe om utseende eller noe som helst om de omtalte.

Idioti.

Anonymkode: 1bbe8...c1d

Hvorfor skulle ellers TS godta slik oppførsel og falle for noen som behandler henne slik? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS her: han hadde sågar skrevet at han fantaserte om urin-kinker, og ville at jeg skulle tisse han i munnen. Jeg valgte å ikke gjøre dette fordi jeg kjenner han ikke godt nok og jeg tenner ikke på det. Føler at han kjøpte en fantasi som ikle ble oppfylt og da ble jeg døll og kjedelig som «bare» hadde «vanlig» sex med ham. Jeg har skrevet til ham at den gode erotikken for meg sitter i hodet og at jeg ikke trenger hverken å bli slått eller voldtatt for å føle meg erotisk aktivert. 

Anonymkode: c5332...67a

Da er det vel bare å avslutte og gå videre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle ellers TS godta slik oppførsel og falle for noen som behandler henne slik? 

Han BLE slik - han VAR ikke slik mot meg før siste dag sammen. Da v j allerede forelsket fordi vi hadde hatt det supert. ( Trodde jeg) 

Anonymkode: c5332...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi er intellektuelt sett i samme liga. Utseendemessig: Jeg har i alle fall vært gift med typen tidligere- blir omtalt som ei flott dame med god energi. Han har en internasjonal topp-jobb. Han er imidlertid svært damevant og kan leve som han vil. Sosialt sett er jeg alenemor og trenger virkelig en mann v min side. DER er det en skjevhet - og jeg  er så skuffet over at han gadd å sjekke meg opp når han kun ville ha meg til å prøve seksuelle greier med ham. Så hinsides flaut at jeg lot meg bli en sosial submissiv og nervøs samt svak dame. Har så lyst å få fjernet det inntrykket. Nå tar han aldri mer kontakt og jeg er borte fra interessen hans. Rart; Han har jaktet intenst i 3 mnd . 

Anonymkode: c5332...67a

Hmmm, det er noe trolsk over måten du skriver på, altså….

Anonymkode: 6e8fe...31a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

TS her: han hadde sågar skrevet at han fantaserte om urin-kinker, og ville at jeg skulle tisse han i munnen. Jeg valgte å ikke gjøre dette fordi jeg kjenner han ikke godt nok og jeg tenner ikke på det. Føler at han kjøpte en fantasi som ikle ble oppfylt og da ble jeg døll og kjedelig som «bare» hadde «vanlig» sex med ham. Jeg har skrevet til ham at den gode erotikken for meg sitter i hodet og at jeg ikke trenger hverken å bli slått eller voldtatt for å føle meg erotisk aktivert. 

Anonymkode: c5332...67a

Da er dere jo ikke kompatible seksuelt. Dette er vel viktig for han, å finne noen som deler hans kinker.

Om du var bare for å oppfylle en fantasi eller en han hadde lyst å se om han kunne bli gammel med går for det samme, det vil jo være en dealbraker uansett, du har ikke lyst til å gifte deg med noen hvor sexen ikke sitter heller.

Jeg har jo dumpet menn for det samme, at vi ikke har vært kompatible seksuelt.

Og om du elsker BDSM da, da er det litt dealbreaker å få beskjeden av den du dater at den gode erotikken sitter i hodet og de trenger hverken å slå eller voldtatt for å føle seg "erotisk aktivert". Det er faktisk nesten litt nedlatende å si, du pisser (no pun intended) bittelitt på hans preferanser her. Det er noe galt med han som trenger noe annet/mer. 

Uansett så har du sagt at det absolutt ikke er noe for deg, og da er han ærlig og sier at det seksuelle gjør an usikker.

Han høres ikke ut som en kjernekar heller da altså for all del, og det er på ingen måte bra å være nedlatende med deg eller oppføre seg som han forakter deg!

Men jeg forstår jo akkurat den lille delen av det med at dere ikke er en seksuell match, og akkurat det er en ærlig sak.

Anonymkode: b2f2d...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du dater over din liga, han bruker deg for sex.

Anonymkode: 7879e...09a

Over din liga! 🤣

Heller under sin liga. Mannfolk som oppfører seg så respektløst er små og verdiløse.

M

Anonymkode: b0d26...fb5

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hmmm, det er noe trolsk over måten du skriver på, altså….

Anonymkode: 6e8fe...31a

Anonymkode: c5332...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...